تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس تویوتا

تعمیر موتور تویوتا

تویوتا برندی نام آشنا محسوب می شود که با تولید خودروهای با کیفیت توانسته در دنیا محبوبیت خاصی برای خود فراهم کند، تویوتا با تولید خودروهای سواری و شاسی بلند هر سلیقه‌ای را مجذوب خود کرده و در بازار ایران طرفداران بسیاری دارد. طراحی خاص و زیبای مدل‌هایی از این برند آن قدر چشم نواز بوده که بسیاری برای خرید خودرو فقط برند تویوتا را انتخاب می‌کنند و اصلا سراغ برندهای دیگر نمی‌روند. برخی از رایج ترین تویوتاهای اتوماتیک در جاده شامل Toyota Hilux ، Toyota Land Cruiser و Toyota C-HR است.

 

جدول محتوا نمایش

تعمیر تخصصی گیربکس تویوتا

خودرو های تویوتا با توجه به قیمت و کارایی که دارند توانسته اند بخش مهمی از بازار خودروسازی در ایران را به خود اختصاص دهند. با توجه به تنوع و تعداد خودروهای تویوتا در ایران تعمیر و سرویس خودرو های تویوتا در ایران اهمیت بالایی دارد. تعمیر گیربکس تویوتا یکی از مواردی است که نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد، نداشتن دانش کافی در امر تعمیر گیربکس تویوتا سبب بروز مشکلات مختلف دیگری در گیربکس خودرو می شود.

تعمیر گیربکس تویوتا در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی تویوتا شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس تویوتا و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک تویوتا شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس تویوتا دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های تویوتا با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس تویوتا FJ CRUISER اف جی کروزر

یک شاسی بلند کره ای است که در سال ۲۰۰۵ از آن رونمایی شد و از سال ۲۰۰۶ وارد بازار جهانی شد و تولید آن تا سال ۲۰۱۶ ادامه یافت. تویوتا یک نسخه نهایی یا Final Edition هم معرفی کرد و تولید آن نسخه نیز در ژانویه ۲۰۱۸ خاتمه یافت. تویوتا اف جی کروزر از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ توسط شرکت ایرتویا در تیپ اکستریم در ایران عرضه شد ولی در سال ۲۰۱۴ با توجه به وضع قانون منع واردات خودروهای لوکس بالای ۲۵۰۰cc عرضه آن در ایران متوقف شد. ولی به خاطر ظاهر جوان پسند و قدرت آفرود مناسب بازار دست دوم مناسبی در میان آفرود سواران و جوانان دارد. اف جی کروزر به دلیل رانندگی خشک، سیستم تعلیق سفت و صندلی های عقب نه چندان راحت، مناسب رانندگی های شهری نیست اما سواری و قدرت موتورش به شما در رانندگی آفرود لذت وافری می دهد.

 

تعمیر گیربکس تویوتا GT86 جی تی ۸۶

تویوتا جی تی ۸۶ یک خودرو کوپه است که به طور مشترک توسط شرکت های سوبارو و تویوتا تولید شده و توسط شرکت ایرتویا در سال های ۲۰۱۳ الی ۲۰۱۴ به دو صورت معمولی و با کیت اسپرت در ایران عرضه و به فروش رسید. تویوتا جی تی ۸۶ با برند سوبارو، BRZ نامیده می شود. همچنین با برند Sicon نیز برای بازار آمریکا نام FRS بر روی آن گذاشته شده است. نام این خودرو به دلیل عدم قدرت بالا، عدم شتابگیری سریع و بازار دست دوم ضعیف در سال ۲۰۱۴ از لیست محصولات ایرتویا خط خورد. ظاهر و کابین خودرو اسپرت و خشن است. کیفیت ساخت و متریال درون کابین مناسب است. از نظر ابعاد یک ماشین ۴ نفره معرفی شده اما فضای صندوق عقب و سرنشینان عقب آنقدر کوچک است که به عنوان یک ماشین دو نفره کاربرد دارد. از مهم ترین رقبای GT86 می توان به هیوندای جنسیس کوپه، کیا سراتو کوپه، آلفارومئو جولیتا و هیوندای ولوستر اشاره کرد.

 

تعمیر گیربکس تویوتا آریون Aurion

آریون یک سدان سایز متوسط ژاپنی است که در سال ۲۰۰۶ با پیشرانه شش سیلندر و پلتفرم مشترک با مدل محبوب کمری ساخته شد و نسل اول آن یعنی نسخه ۳۵۰۰ بین سال های ۲۰۰۶- ۲۰۱۲ و نسل دوم آن در دو نسخه گرند و اسپورت در سال های ۲۰۱۱- ۲۰۱۷ عرضه شد که از تفاوت های محسوس آن می توان به تغییرات ظاهری اشاره کرد که در تیپ اسپرت بسیار شکیل تر به نظر می رسد. تیپ اسپرت آن با فرمان سه شاخه، چراغ های زنون، جلو پنجره مشکی و کیت بدنه( سپرهای اسپرت و رکاب های جدید) شناخته می شود. از رقبای تویوتا آریون در بازار ایران می توان به هیوندای سوناتا، کیا اپتیما، کیا کادنزا، تویوتا کمری، هوندا آکورد، هیوندای آزرا و هیوندای گرنجور اشاره کرد.

 

تعمیر گیربکس تویوتا Prius پریوس

در اکتبر سال ۱۹۹۷ میلادی توسط شرکت تویوتا ژاپن با شعار ( به موقع و برای کمک به قرن ۲۱ام) معرفی و به بازار جهانی عرضه شد. این خودرو نخستین خودروی هیبریدی بود که توانست به تولید انبوه در عرصه جهانی برسد. امروزه تویوتا پریوس در بیش از ۴۴ کشور جهان به فروش می رسد و به کاهش انتشار گاز سمی CO2 و در نتیجه کاهش آلودگی کمک می کند و با فروش بیش از ۳.۵۰۰.۰۰۰ دستگاه تا به حال پرفروش ترین خودروی هیبرید دنیا شناخته شده است. این خودرو در کلاس خودروی هاچبک سایز متوسط دسته بندی می شود. از سال ۲۰۱۶ نسل سوم این خودرو توسط ایرتویا به کشورمان عرضه شد.

 

تعمیر گیربکس تویوتا CHR و CHR هیبریدی

تویوتا CHR یک کراس اور کامپکت که در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد. تویوتا CHR در دو مدل بنزینی و هیبریدی تولید می شود. شکستگی های فراوان به همراه خطوط سیال برروی بدنه طراحی جذاب و خشنی به این خودرو داده است. تویوتا CHR یک ترکیب جذاب از سبک طراحی ماشین های کوپه و کراس اورها است. CHR مخفف coupe High-Rider به معنی شاسی بلند کوپه می باشد. تویوتا سرمایه گذاری زیادی انجام داد تا همزمان در ۳ کارخانه بزرگ ژاپن و تایلند و ترکیه تولید شود. تویوتا تلاش زیادی در زمینه طراحی و تولیدی داشته تا بتواند رقابت نزدیکی با محصولات نیسان جوک، جیپ رنگید و مزدا cx-3 داشته باشد.

 

تعمیر گیربکس تویوتا پرادو Toyota Prado

تویوتا پرادو را به ترتیب سال تولید و انواع سیلندر آن می توان به دسته های زیر تقسیم بندی کرد:

پرادو ۵ درب VX، شش سیلندر ۲۰۰۹- ۲۰۲۱
پرادو ۳ درب TXL، چهار سیلندر ۲۰۰۲- ۲۰۲۱
پرادو ۵ درب GX، چهار سیلندر ۲۰۰۲- ۲۰۰۹
پرادو ۳ درب GX، چهار سیلندر ۲۰۰۲- ۲۰۰۹
پرادو ۳ درب VX، شش سیلندر ۲۰۰۲- ۲۰۰۹
پرادو ۵ درب VX، شش سیلندر ۲۰۰۲- ۲۰۰۹

 

تعمیر گیربکس تویوتا هایلوکس Hilux

تویوتا هایلوکس در ۸ نسل در ۱۲ برهه زمانی مختلف به تولید رسید. این وانت یا پیکاپ ژاپنی نخستین بار در سال ۱۹۶۸ معرفی و به بازار عرضه شد. ما در این مقاله به بررسی نسل هشتم تویوتا که در سال ۲۰۱۶ در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک توسط شرکت ایرتویا وارد بازار کشورمان شد می پردازیم. تویوتا هایلوکس نسل هشت با نسل قبل خود تفاوت زیادی داشته و از نظر تجهیزات و نمای ظاهری به روزتر شده است. نمای جلو پنجره، تزئینات نقره ای رنگ استفاده شده در طراحی بدنه، قدرت آفرود مناسب و کیفیت ساخت هایلوکس را به خودرویی لوکس تبدیل کرده است. از رقبای هایلوکس ۲۰۱۶ در بازار ایران می توان به تویوتا FJ کروزر، تویوتا پرادو و هاوال H9 اشاره کرد.

 

تعمیر گیربکس تویوتا راوفور RAV4

در آوریل سال ۲۰۱۵ میلادی در نمایشگاه خودروی نیویورک از فیس لیفت نسل چهارم کراس اور تویوتا RAV4 )(XA40 رونمایی شد. راوفور عنوان نخستین خودروی شاسی بلند کامپکت جهان را دارد. در سال ۲۰۰۹ نسل سوم تویوتا راوفور( XA30) و در سال ۲۰۱۳ نسل چهارم راوفور(XA40) و بالاخره در سال ۲۰۱۶ نسل چهارم راوفور با فیس لیفت جدید وارد ایران شد. این خودرو مناسب کسانی است که که خودروی شاسی بلند با دید خوب، محل بار زیاد طراحی شده است. تویوتا راوفور مخفف ( وسیله نقلیه تفریحی با دیفرانسیل چهارچرخ) است. تویونا RAv4 یکی از بهترین محصولات تویوتا است. این خودرو با طراحی جدید و متفاوت تری که نسبت به نسلهای قبلی دارد ظاهری مدرن تر دارد. طراحی جلو پنجره و چراغ ها شباهت زیادی به CHR دارد. نسبت به نسل های قبلی از فلاپ ها و رینگ های بزرگتری برخوردار است و نمای داشبورد این خودرو شبیه تویوتا کرولا است و از نظر فضای کابین از امتیاز بالایی برخوردار است و با خودرویی مانند کیا اسپورتیج رقابت می کند.

 

تعمیر گیربکس تویوتا کرولا Corolla

کرولا یکی از پر تیراژترین خودروهایی است که در نسل های گوناگون در کشورهای مختلف از جمله ایران عرضه شده است. از تیپ های متعدد این خودرو می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

۲۰۱۳-۲۰۲۱ GLI
XLI 2008- 2013
GLI 2008-2013
CVT 2013- 2021

 

تعمیر گیربکس تویوتا لندکروز Land Cruiser

نسخه ابتدایی تویوتا لندکروزر در سال های ۲۰۰۵ الی ۲۰۰۷ ساخته شد اما نسخه بروز شده لندکروزر در سال ۲۰۱۲ در دو نسخه VXR , GXR که به ترتیب مجهز به موتور ۸ و ۶ سیلندر می باشند توسط شرکت ایرتویا به ایران عرضه شد که نسخه های وارد شده ۶ سیلندر آن در بازار بیشتر موجود است. به علت ممنوعیت واردات خودروهای لوکس از واردات لندکروزر J200 جلوگیری به عمل آمد. با این حال این خودروی شاسی بلند بازار دست دوم خوبی در ایران دارد. از رقبای تویوتا لندکروزر در ایران می توان به لکسوس LX570 اشاره کرد.

 

تعمیر گیربکس تویوتا یاریس Toyota Yaris

تویوتا یاریس یکی از بهترین کلاس B Segment می باشد که تویوتا ابتدا آن را در سال ۲۰۰۵ معرفی و به بازار عرضه کرد. سپس نسخه هاچبک آن در سال ۲۰۰۸ به بازار آمد. نسل دوم این خودرو در سال ۲۰۰۸ توسط شرکت ایرتویا به ایران آمد. یاریس نسل دوم در نسخه سدان در هر دو نسخه دنده ای و اتوماتیک ولی نسخه هاچبک آن فقط با گیربکس اتوماتیک به ایران عرضه شد. نسل دوم یاریس در سه تیپ A, B, C معرفی شد که نسخه C تیپ فول آن محسوب می شود. با این حال در نسخه فول هم کمبود امکانات رفاهی به شدت محسوس بود. XP150 دومین نسخه یاریس از نسل سوم بود که در کشورهای آسیایی با نام Vios عرضه می شد. در ادامه به بررسی مشخصات تویوتا یاریس سدان و هاچبک تولید شده در سال های ۲۰۱۲- ۲۰۲۱ می پردازیم.

 

تعمیر گیربکس تویوتا فورچونر Toyota Fortuner

تویوتا فورچونر شاسی بلند ژاپنی ابتدا در سال ۲۰۰۴ معرفی شد و تولید نسل اول آن تا سال ۲۰۱۵ ادامه یافت. سپس نسل دوم آن وارد بازار شد. فورچونر طی سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱ دچار فیس لیفت شد که بار اول باعث ایجاد تغییراتی در نمای جلو و بار دوم تغییر چراغ ها شد. فورچونر بر روی پلتفرم مشترک هایلوکس طراحی و ساخته شده است و در مسیرهای آفرودی عملکرد بهتری نسبت به سایر شاسی بلندهای تویوتا از جمله پرادو دارد. از مزایای فورچونر سیستم چهار چرخ متحرک ۴WD می باشد که این حالت قابل تنظیم به High, Low می باشد که طبق گفته تویوتا باعث بهبود رانندگی، فرمان پذیری راحت تر و لذت بخش تر شدن رانندگی برای خودروهای شاسی بلند می گردد. تویوتا فورچونر با فیس لیفت ۲۰۰۸ در طی سال های ۲۰۱۰ الی ۲۰۱۲ وارد بازار ایران شد. فورچونر در مدل ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ با ظاهری جذاب تر از مدل قبلی از لحاظ امکانات و موتور قدرتمند به بازار آمد.

 

تعمیر گیربکس تویوتا کمری CAMRY

کمری یکی از محبوب ترین محصولات وارداتی شرکت تویوتا می باشد و یکی از پرفروش ترین سدان های تاریخ در دنیاست. کمری در مدل های زیر به بازار عرضه شده است:

تویوتا کمری LE
تویوتا کمری GL
تویوتا کمری SE
تویوتا کمری GLX
تویوتا کمری GL

 

تعمیر گیربکس تویوتا سولارا Solara

تویوتا سولارا یک سدان کوپه است که بخاطر تعداد محدود وارد شده به بازار داخلی خیلی شناخته شده نیست. سولارا در واقع همان مدل کوپه کمری است. فضای عقب علیرغم کوپه بودن نسبتا جادار و راحت است و از کیفیت متریال بالایی برخوردار است. ممکن است در ایران خیلی با تویوتا سولارا در خیابان رو به رو نشوید اما اگر یکبار آن را ببینید جذب ظاهر زیبا و خاص آن می شوید. به دلیل استفاده از پلتفرم کمری طراحی سولارا شبیه سدان پرطرفدار تویوتا است. به دلیل دوربودن و ارتفاع پایین سقف در عقب خودرو و ظاهری اروپای شرقی این خودرو بسیار جوان پسند و اسپرت به نظر می آید. در فضای داخلی سولارا هم از نسل۵ کمری ایده گرفته شده است.

 

تعمیر گیربکس تویوتا هایس Toyota Hiace

تویوتا هایس ون ۱۲ تا ۱۴ نفره ای است که با قدرت مناسب، استهلاک کم و مصرف سوخت اقتصادی توسط شرکت ایرتویا به ایران وارد شد. ولی به دلیل قیمت بالا به صورت محدود برای تشریفات و تاکسی فرودگاه استفاده می شود. هایس با موتور ۲۶۹۴cc با توان ۱۴۹ اسب بخاردر دور موتور ۴۸۰۰دور در دقیقه و گشتاوری معادل ۲۴۱ نیوتون متر در دور موتور ۳۸۰۰ دور در دقیقه متصل به یک گیربکس ۵ دنده اتوماتیک است.

 

تعمیر گیربکس تویوتا در استان گلستان

 

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس تویوتا در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک تویوتا در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس تویوتا در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک تویوتا در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس تویوتا در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس تویوتا در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس تویوتا در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس تویوتا در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک تویوتا در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس تویوتا در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک تویوتا در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس تویوتا در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک تویوتا در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

 

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط