تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس فیدلیتی

تعمیر موتور فیدلیتی

برند جتور (Jetour) تازه در سال ۲۰۱۸ در کشور چین معرفی شده و در نتیجه طبیعی است نامش به گوشتان نخورده باشد. اما پشت این اسم جدید، یک برند نسبتاً قدیمی و معتبر بنام چری قرار گرفته که اتفاقاً سابقه طولانی در عرضه محصولاتش به کشورمان داشته است. در واقع جتور یکی از زیر مجموعه‌های لوکس چری به حساب می‌آید پس اگر از محصولاتی مانند چری تیگو ۷ یا آریزو ۶ خاطره خوبی دارید می‌توانید نسبت به جتور X70 که در ایران با نام فیدلیتی شناخته می‌شود نیز خوش بین باشید. البته فیدلیتی بر خلاف محصولات گذشته چری که توسط مدیران خودرو به کشورمان عرضه می‌شد، این بار با گروه خودروسازی بهمن قرارداد امضا کرده است. در یک نگاه گذرا با مشاهده طراحی، کیفیت و بخصوص لیست بلند بالای آپشن‌های فیدلیتی می‌توان حدس زد که با خودرو نسبتاً جذابی طرف هستیم.به طور کلی خودرو فیدلیتی از یک موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ برای تولید قدرت استفاده می کند. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۸ سی سی بوده و قادر است ۱۵۵ اسب بخار توان تولید کند. عموما در خودرو های فیدلیتی از گیربکس های ۶ سرعته به جهت افزایش سرعت و یا قدرت استفاده می شود. حجم باک این خودرو ها ۵۵ لیتر بوده و به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۷.۶ لیتر سوخت مصرف می کنند. عموما خودرو های فیدلیتی دارای وزنی معادل ۱۵۷۵ کیلوگرم هستند. این خودرو ها عموما از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

 

تعمیر تخصصی گیربکس فیدلیتی

تعمیر گیربکس فیدلیتی در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی فیدلیتی شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس فیدلیتی و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک فیدلیتی شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس فیدلیتی دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های فیدلیتی با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس فیدلیتی در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس فیدلیتی در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک فیدلیتی در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس فیدلیتی در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک فیدلیتی در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس فیدلیتی در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک فیدلیتی در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس فیدلیتی در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک فیدلیتی در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس فیدلیتی در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک فیدلیتی در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس فیدلیتی در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک فیدلیتی در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس فیدلیتی در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک فیدلیتی در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس فیدلیتی در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک فیدلیتی در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط