تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس چانگان

تعمیر موتور چانگان

چانگان خودروساز چینی است که در سال ۱۹۶۲ تاسیس شده ولی چانگان مدعی است فعالیت خود را از سال ۱۸۶۲ آغاز کرده که البته این موضوع هنوز اثبات نشده است. چانگان در سال ۲۰۱۰ توانست با تولید بیش از ۲ میلیون خودرو به چهارمین خودروساز چین تبدیل شود. چانگان اگرچه خودروهای تجاری نیز تولید می کند اما بیش از ۷۰ درصد تولید چانگان مربوط به خودروهای سواری است. چانگان در ایران با شرکت سایپا همکاری می کند و خودروهایی نظیر چانگان CS35 و چانگان ایدو را به ایران آورده است.خودروهای سواری این شرکت تحت عنوان چانگان طراحی، تولید و عرضه می‌شوند. البته تولید خودروهای فورد و مزدا برای عرضه در چین نیز توسط خودروسازی چانگان صورت می‌گیرد. این خودروساز در حوزه خودروهای شاسی‌بلند نیز فعالیت دارد و این کار را به صورت مشترک با شرکت و ایویز و با نام لندویند انجام می‌دهد.چانگان با تولید سالانه حدود ۳ میلیون دستگاه خودرو، در کنار شرکت‌های سایک موتور، فاو گروپ و دانگ فنگ موتور یکی از چهار خودروساز بزرگ چین محسوب می‌شود. سالانه حدود ۱.۴ میلیون دستگاه از محصولات این شرکت به فروش می‌روند که از این نظر دومین خودروساز محبوب چینی‌ها است.در حال حاضر ۲۴ مدل خودرو در خط تولید کارخانه خودروسازی چانگان قرار دارند. این خودروها با بدنه‌های سدان و شاسی‌بلند و با پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی و هیبریدی عرضه می‌شوند.

 

تعمیر گیربکس چانگان CS55 پلاس

سایپا بالاخره موفق شد تا پس از چند سال تلاش، چند مدل مختلف از خودروهای چانگان را روانه بازار ما کند. یکی از این مدل‌ها چانگان CS55 پلاس است که یک کراس‌اوور میان رده محسوب می‌شود. چانگان CS55 پلاس یکی از محصولات جدید این شرکت خودروسازی است که در طول دو سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ شاهد عرضه دو نسخه متفاوت از آن بودیم. چانگان CS55 پلاس در بازار ایران با خودروهای مختلفی همچون لاماری ایما، فونیکس تیگو ۷ پرو، کی ام سی J7 و دیگنیتی پرایم روبرو خواهد بود. این خودرو از ساختاری همانند دیگر خودروهای این رده بهره می‌برد اما امکانات رفاهی و ایمنی متعدد آن را در جایگاه متفاوتی نسبت به سایرین قرار داده است.چانگان CS55 پلاس همانند بسیاری دیگر از کراس‌اوورهای چینی، پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر را زیرکاپوت خود ارائه می‌دهد. این پیشرانه در دو نسخه MPi و GDi ارائه می‌شود که نمونه مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت حداکثر ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را در این خودرو برعهده دارد. حداکثر سرعت چانگان CS55 پلاس معادل ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است و مصرف ترکیبی این کراس‌اوور نیز ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

 

تعمیر گیربکس چانگان CS35 پلاس

چانگان CS35 یکی از کراس‌اوورهای کوچک شهری محبوب در ایران است که طی دهه ۱۳۹۰ خورشیدی توسط سایپا به بازار ایران عرضه شد. در حالی که تولید این خودرو پس از اعمال مجدد تحریم‌های اقتصادی با توقف روبرو شد، نسخه‌های جدیدتر آن همچون چانگان CS35 پلاس در چین و دیگر بازارها به فروش رسیدند. چانگان CS35 پلاس به عنوان نسخه فیس لیفت از نسل دوم این خودرو، اکنون به بازار ما بازگشته است تا موفقیت‌های نسل نخست را تکرار کند. نسل نخست چانگان CS35 به واسطه مشخصات فنی قابل قبول و کیفیت ساخت مناسب توانست محبوب مشتریان واقع شود و اکنون نسخه جدید این خودرو با انبوهی از بروزرسانی‌ها، خود را به عنوان کراس‌اووری جوان پسند و مدرن معرفی می‌کند.وظیفه انتقال قدرت در چانگان CS35 پلاس برعهده گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه قرار دارد که با چانگان UNI-T مشترک است. همان طور که انتظار داریم، این کراس‌اوور سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو دارد. مصرف سوخت ترکیبی این کراس اوور ۶.۳ لیتر در صد کیلومتر است و سوخت را با استاندارد عدم آلایندگی یورو ۶ می‌سوزاند.

 

تعمیر گیربکس چانگان ایدو

ایدو سدان زیبایی از چانگان است که سال ۲۰۱۰ به عنوان یک کانسپت رونمایی شد. سال بعد از آن در فرانکفورت بود که ویرایش نهایی‌اش معرفی شد و در نهایت سال ۲۰۱۲ به بازار پای گذاشت؛ اما حضور ایدو در ایران به سال ۲۰۱۵ یعنی حول و حوش ۱۳۹۴ برمی‌گردد. البته یک سال پیش از آن بود که خبر نهایی شدن مذاکرات سایپا و چانگان درمورد تولید این خودرو به گوش می‌رسید اما عمر عرضه آن به بعد از ۱۳۹۵ نرسید. شاید بتوان یکی از دلایل شکست چانگان فوق را رویارویی سخت آن با جک J5‌ دانست؛ خودرویی هم‌وطن از شرکت رقیب یعنی کرمان خودرو که به لحاظ قیمتی و تجهیزات، مشتریان چانگان را به سمت خود کشاند. جالب است بدانید نسل دوم این خودرو ابتدای سال ۲۰۱۸ راهی بازار چین شد؛ نسلی جنجالی که برخی می‌گویند تقلیدی است از سوناتا LF.

 

تعمیر گیربکس چانگان UNI-T

چانگان UNI-T نخستین بار در قالب مدل مفهومی یویو و در جریان نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۷ رونمایی شد. مهندسان و طراحان چانگان طی سه سال بعد از معرفی این مدل مفهومی، نسخه تولید انبوه چانگان UNI-T را در سال ۲۰۲۰ معرفی کردند. از آن‌جایی که معرفی چانگان UNI-T در دوره اوج بیماری کرونا صورت گرفت، اخبار مرتبط با رونمایی آن به اندازه کافی در رسانه‌ها منتشر نشد تا چانگان UNI-T برای بسیاری از مخاطبان ناشناخته باقی بماند. بنابر اعلام چانگان، کلمه Uni‌ در نام این شاسی بلند به عبارت Universe یا جهان اشاره دارد، به این معنا که چانگان UNI-T خودرویی مناسب تمام سلیقه‌ها در اقصی نقاط جهان است. تولید و عرضه این خودرو به بازار چین از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است و البته در بازارهای صادراتی نیز به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی این خودرو با قیمتی قابل توجه در کشور ما نیز به فروش برسد.چانگان UNI-T با دو پیشرانه به بازار عرضه شده است و مشخص نیست کدام یک از این دو پیشرانه برای عرضه در بازار ما انتخاب خواهد شد. گزینه نخست فنی چانگان UNI-T موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر با ۱۷۷ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است. این پیشرانه با جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه خیس همراه می‌شود و مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۵ لیتر است. گزینه دوم قوی‌تر است. این پیشرانه دو لیتر حجم دارد و به توربوشارژر مجهز است. حداکثر راندمان پیشرانه قوی‌تر به ۲۳۰ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن‌متر گشتاور بالغ می‌شود که ارقام قابل توجهی برای چانگان UNI-T هستند. پیشرانه دوم به همراه گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود و مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۷ لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.

 

تعمیر گیربکس چانگان CS35

چانگان CS35 یک کراس‌اوور جمع و جور شهری است که شاید در هیچ زمینه‌ای شما را شگفت‌زده نکند اما در عوض ناامیدتان هم نخواهد ساخت. مثلاً ظاهرش به اندازه ام‌وی‌ام X22 فریبنده نیست اما مشکلات طراحی جک S3 راهم ندارد. یا در زمینه آپشن‌، به پای S3 نمی‌رسد ولی در برابر امثال رنو ساندرو استپ‌وی بسیار کامل‌تر ظاهر میشود و خلاصه مطلب اینکه CS35 میتواند به عنوان یک خودرو کم‌حاشیه و کم‌دردسر، همراه قابل‌قبولی برایتان باشد. از نظر شتاب و هندلینگ هم شرایط متوسطی دارد که برای استفاده‌های روزمره و عادی مشکلی ایجاد نخواهد کرد.با گشودن درب موتور چانگان CS35 با یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ DOHC به حجم ۱.۶ لیتر روبرو می‌شویم. این موتور از نوع تنفس‌طبیعی است و در بهترین حالت می‌تواند ۱۱۳ اسب بخار قدرت (دور موتور ۶۰۰۰) و ۱۶۰ نیوتن‌‌متر گشتاور (دور موتور ۴۰۰۰) تولید نماید.از دیگر مشخصات فنی CS35 میتوان به مواردی نظیر ترمزهای چهار چرخ دیسک در جلو از نوع خنک شونده، سیستم تعلیق مک‌فرسون جلو و عقب Trailing Arm، فرمان الکتریکی و سیستم کاهش مصرف سوخت و آلایندگی چانگان موسوم به Blue Core اشاره نمود.

 

تعمیر گیربکس چانگان UNI-K

حدود سه سال پیش چانگان از سری جدید محصولات خود که با پسوند UNI شناخته می‌شوند، رونمایی کرد. این محصولات شامل خودروهایی با ظاهر آینده نگرانه، امکانات جذاب و فناوری‌های پیشرفته هستند. تاکنون دو محصول از این زیرشاخه یعنی چانگان یونی کی و چانگان UNI-T برای مشتریان ایرانی شناخته شده است.ستفاده گسترده چینی‌ها از پیشرانه‌های ۱.۵ لیتری توربوشارژر در خودروهایشان، سبب شده است تا کراس‌اوورهای مختلف چینی از برندهای گوناگون عملکرد فنی یکسانی داشته باشند. با این حال چانگان سعی کرده است تا در محصولات جدید خود از رویه‌های متفاوتی استفاده کند و متمایز باشد. خوشبختانه چانگان UNI-K نیز به پیشرانه دو لیتری توربوشارژر مجهز است که حداکثر ۲۳۳ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور آزاد می‌کند.

 

تعمیر تخصصی گیربکس چانگان

تعمیر گیربکس چانگان در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی چانگان شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس چانگان و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک چانگان شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس چانگان دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های چانگان با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس چانگان در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس چانگان در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک چانگان در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس چانگان در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک چانگان در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس چانگان در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک چانگان در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس چانگان در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک چانگان در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس چانگان در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک چانگان در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس چانگان در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک چانگان در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس چانگان در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک چانگان در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس چانگان در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک چانگان در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط