تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس لیفان

تعمیر موتور لیفان

شرکت لیفان در سال ۱۹۹۲ در شهر چونچین در کشور چین تاسیس شد.این شرکت در ابتدا به تولید موتور سیکلت مشغول بود که دستاوردهای زیادی نیز در زمینه ساخت و توزیع موتور سیکلت بدست آورد و در سال ۲۰۰۴ به عنوان برترین تولید کننده خصوصی موتور سیکلت در چین شناخته شد.شرکت لیفان از سال ۲۰۰۵ شروع به فعالیت در زمینه ساخت و عرضه خودروی سواری و ون نمود. این شرکت همچنین به تولید و فروش موتور خودرو نیز می پردازد.
در ژانویه ۲۰۰۶، نخستین مرحله ورود اولین مدل لیفان ۵۲۰ در سطح جهانی نشان داد که لیفان رسماّ به صنعت اتومبیل وارد شده است. با توجه به سرمایه گذاری انبوه در پروژه های اتومبیل، گروه لیفان به یکی از شرکت هایی تبدیل شده است که بزرگترین خط تولید و مجوز تولید مجموعه ای از محصولات از جمله خودروهای سواری، مینی کار، کامیون، وسایل نقلیه ویژه، اتوبوس و غیره را در اختیار دارد.محصولات شرکت لیفان در ۱۶۵ کشور دنیا در مناطقی از آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکای لاتین عرضه می گردد. در سال ۲۰۱۴ شرکت لیفان به فروش ۲۸۳،۱۰۰ دستگاه خودرو، ۱،۳۹۳،۱۰۰ دستگاه موتور سیکلت، ۳،۶۷۴،۶۰۰ موتور و ۴۰۱،۱۰۰ ماشین صنعتی دست پیدا کرد. لیفان در سال ۲۰۰۸ در لیست ۱۰۰ شرکت برتر چینی قرار گرفت و سهام این شرکت در سال ۲۰۱۰ وارد بورس شانگهای گردید.از محصولات خودرویی شرکت لیفان می توان به مدلهای ۶۵۰ و X70 و X80 و ۸۲۰ اشاره کرد.

 

تعمیر گیربکس لیفان X70 اتوماتیک

بزرگترین شاسی‌بلند (کراس‌اوور) لیفان به عنوان پرچمدار این کمپانی در سال ۱۳۹۹ با نام لیفان ایکس ۷۰ – Lifan X70 توسط خودروسازان بم (ایران) عرضه شد. این محصول در ابتدا قرار بود توسط کرمان موتور به بازار بیاید. ایکس ۷۰ از نظر ظاهری شباهت فراوانی به بیسو T5 دارد و برای رقابت در مقابل خودرو های جک اس۵، چری تیگو ۵، هاوال اچ۲ و هایما اس۷ قرار می گیرد. X70 با موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی با جعبه دنده اتوماتیک پیوسته (CVT) قابل سفارش است.

 

تعمیر گیربکس لیفان X60 اتوماتیک

لیفان ایکس ۶۰ کراس اوور تک دیفرانسیل شهریست که توسط مدیران خودرو عرضه می شود. Lifan X60 ابتدا فقط در تیپ دنده ای عرضه شد اما تیپ اتوماتیک نیز مدتی بعد به لیست فروش اضافه شد. ام وی ام ایکس ۳۳ رقیب اصلی ایکس ۶۰ محسوب می شود.

 

تعمیر گیربکس لیفان ۸۲۰ اتوماتیک

لیفان ۸۲۰ (lifan 820) آخرین خودروی سدان کرمان موتور در کلاس متوسط D-Segment است. این خودرو سدان سایز متوسط شرکت‌ خودروسازی لیفان است که در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۴ رونمایی شد و در سال ۲۰۱۵ در دو نسخه با پیشرانه‌های ۱.۸ و ۲.۴ لیتری وارد بازار چین شد. شرکت کرمان‌موتور نسخه‌ی مجهز به پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری این سدان لوکس چینی را روانه‌ی بازار می کند.

 

تعمیر گیربکس لیفان X50 اتوماتیک

لیفان ایکس ۵۰ – Lifan X50 یک کراس اوور شهری کوچک چینی است که چند سال قبل توسط کرمان موتور برای بازار ایران عرضه شد. لیفان X50 در حال حاضر با موتور ۱.۵ لیتری و با دو جعبه دنده دستی و اتوماتیک به فروش می‌رسد. این محصول لیفان رقبایی چون رنو ساندرو، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷، ام وی ام ۳۱۵، برلیانس H320 و دانگ فنگ H30 کراس را در مقابل خود دارد.

 

تعمیر تخصصی گیربکس لیفان

تعمیر گیربکس لیفان در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی لیفان شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس لیفان و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک لیفان شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس لیفان دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های لیفان با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس لیفان در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس لیفان در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک لیفان در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس لیفان در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک لیفان در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس لیفان در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک لیفان در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس لیفان در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک لیفان در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس لیفان در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک لیفان در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس لیفان در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک لیفان در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس لیفان در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک لیفان در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس لیفان در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک لیفان در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط