مقالات

تعمیر گیربکس اتوماتیک در آزادشهر

تعمیر گیربکس اتوماتیک در آزادشهر

یکی از مشکلات دارندگان خودرو های دنده اتوماتیک، خرابی گیربکس است و مهم تر از آن پیدا کردن یک فرد متخصص در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک است، تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده با سال ها تجربه در زمینه تعمیر گیربکس های اتوماتیک به صورت تخصصی در خدمت شما می باشد.

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در آزادشهر هستید با ما تماس بگیرید.

 

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در آزادشهر

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

۰۹۱۲۰۵۳۹۴۰۱

 

 

آزادشهر

آزادشهر (شاه پسند) شهری است در استان گلستان ایران. این شهر مرکز شهرستان آزادشهر این استان است. جمعیت شهرستان آزادشهر در سال۱۳۹۵، برابر با ۹۶۱۲۰نفر بوده‌است. جمعیت شهری آزادشهر در سال ۱۳۹۵، برابر با ۴۳۷۶۰ نفر بوده‌است. از مراکز گردشگری و باستانی این شهرستان می‌توان بقعهٔ امامزاده محمد بن زید (آق امام)، پارک جنگلی و پارک زیتون تپه را نام برد. قدیمی‌ترین نام این شهر قبل از شکل‌گیری که هیچ سکنه‌ای نداشت یورونجل به معنای علف‌های هرز بود. چون رویش علف‌های هرز در این منطقه جنگلی رشدی فوق العادی داشت. نام‌های بعدی بعد از این نام نامگذاری شد. اولین قنات آب آشامیدنی آن از روستای خاندوز فعلی به میدان اصلی فعلی کشیده شد.

به آزادشهر در سال ۱۳۴۳ شهرداری اعطا شد. نام این شهر تا سال ۱۳۶۰ شاهپسند بود و پیش از تأسیس شهرداری، قره تیکن نام داشت. در سال ۱۳۶۴ با تأسیس بخشداری از بخش مرکزی رامیان جدا شد. در سال ۱۳۷۸ با الحاق روستای اکبرآباد و تیلان از رامیان و روستاهای نیمه شرقی دهانه خاندوز از بخش کوهسارات مینودشت وسعت یافت. فرمانداری در آزادشهر در سال ۱۳۸۰ مستقر شد. در سه دهه گذشته رشد چشمگیری در ضریب رشد جمعیت این شهر مشاهده شده‌است.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط