تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک، از خدمات اصلی تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان است. تعمیرات انواع گیربکس های اتوماتیک از جمله گیربکس های AMT، AT، CVT، DCT، AL4، ZF و… در مجموعه ما توسط بهترین تعمیرکاران گیربکس انجام می شود.

گیربکس های اتوماتیک یکی از سیستم های انتقال قدرت خودرو هستند که برای اولین بار توسط شرکت جنرال موتور اختراع شدند. اختراع این نوع از سیستم های انتقال قدرت باعث شد تا رانندگی خیلی راحت تر بشود؛ زیرا فرآیند تعویض دنده به صورت خودکار صورت گرفته و راننده دخالتی در این امر ندارد.

اما یکی از مسائلی که بسیاری از گیربکس های اتوماتیک دارند، پیچیده بودن ساختار آنها و بالا بودن هزینه تعمیر و نگهداری آنهاست. همچنین این نوع از گیربکس ها نسبت به گیربکس های دنده ای حساس تر بوده و نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

در صورتی که گیربکس اتوماتیک خودروی شما دچار ایراد شده است یا حس می کنید گیربکس به صورت عادی کار نمی کند، می توانید با کارشناس ما تماس بگیرید.

 

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودروی با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۰۵۳۹۴۰۱

 

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.