مقالات

تعمیر گیربکس اتوماتیک در مینودشت

تعمیر گیربکس اتوماتیک در مینودشت

یکی از مشکلات دارندگان خودرو های دنده اتوماتیک، خرابی گیربکس است و مهم تر از آن پیدا کردن یک فرد متخصص در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک است، تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده با سال ها تجربه در زمینه تعمیر گیربکس های اتوماتیک به صورت تخصصی در خدمت شما می باشد.

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در مینودشت هستید با ما تماس بگیرید.

 

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در مینودشت

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

۰۹۱۲۰۵۳۹۴۰۱

 

 

مینودشت

مینودشت یکی از شهرهای استان گلستان در شمال شرق ایران و مرکز شهرستان مینودشت است که طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، جمعیتی بالغ بر ۳۰,۰۰۰ نفر در آن ساکن هستند و اکثریت آنان به زبان فارسی و ترکی صحبت می‌کنند. ساکنین اولیه و اهالی اصلی مینودشت، از قوم قزلباش بوده و به همین دلیل بیشتر مردم این شهر ترک هستند. همسایه‌های این شهر از جنوب استان سمنان و خراسان، از شرق شهر گالیکش، از غرب شهرستان آزادشهر و از شمال شهرستان گنبد کاووس است. مینودشت در حدود ۱۰۰ کیلومتری گرگان و در مجاورت جاده تهران-مشهد‌ قرار دارد.

شهر مینودشت در دوره‌های مختلف نام‌های گوناگونی داشته ‌است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کبودجامه، حاجیلر، سنگرلر و سنگر حاجیلر و دشت مینو اشاره کرد؛ هرچند سرانجام به‌خاطر طبیعت بکر و چشم‌انداز زیبایش، مینودشت نام گرفت. شهری که در دامان البرز شرقی جای گرفته است و ارتفاعاتش پس از گذر از پارک ملی گلستان، به ارتفاعات خراسان شمالی می‌پیوندد.

مینودشت قدمت بسیار زیادی دارد؛ به طوری که در کاوش‌های باستان‌شناسی در تپه‌های تاریخی بازگیر، قدمت این منطقه به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد. همین قدمت نشان می‌دهد که مینودشت یکی از قدیمی‌ترین سکونتگاه‌های بشر در استان گلستان بوده است.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط