تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس رنو

تعمیر موتور رنو

رنو شرکت خودروسازی فرانسوی است، که در زمینه طراحی، ساخت و توزیع کلاس‌های مختلف خودرو، وسایل نقلیه تجاری، کامیون، تریلر، تراکتور، اتوریل، اتوبوس و خودروهای برقی فعالیت می‌نماید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بولوین-بیانکور، فرانسه قرار دارد.شرکت رنو در سال ۲۰۱۱ پس از گروه فولکس‌واگن و پژو سیتروئن به‌عنوان سومین خودروساز اروپا شناخته شد. این شرکت هم‌اکنون در رتبه نهم از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار دارد.شرکت رنو مالک اکثریت سهام شرکت رومانیایی داچیا، شرکت ترکیه‌ای اویاک-رنو، شرکت کره‌ای رنو سامسونگ موتورز و شرکت ایرانی رنو پارس می‌باشد. طی دهه‌های گذشته محصولات مختلفی از برند رنو در ایران به تولید رسیدند که از جمله آن‌ها می‌توان به رنو ۵، رنو ۲۱، رنو مگان و رنو تندر ۹۰ یا همان رنو لوگان اشاره کرد. خودروهای رنو به دلیل استهلاک پایین و دوام بالا نزد مشتریان ایرانی شهرت دارند.

 

تعمیر گیربکس تندر ۹۰ اتوماتیک

تندر ۹۰ یا داچیا لوگان یکی از محصولات رنو فرانسه است که از سال ۲۰۰۴ در سبد محصولات این شرکت پرآوازه قرار دارد.این خودرو که بر اساس دسته بندی‌های جهانی در کلاس سدان‌های خانوادگی جمع و جور قرار می‌گیرد، از بدو ورود به بازارهای جهانی بیش از حد انتظار مورد توجه خریداران قرار گرفت؛ تا حدی که با نام‌هایی همچون نیسان آپریو، ماهیندرا وریتو یا لادا لارگوس سر از بازار‌ کشورهای مختلف درآورد.در سال ۱۳۸۶ رنو لوگان با نام تجاری تندر۹۰ توسط دو خودروساز با سابقه کشورمان به بازار عرضه شد و این موضوع به نوبه خود یک رکورد محسوب می‌شود، زیرا هیچ کجای جهان ممکن نیست دو خودروساز بتوانند همزمان مجوز تولید یک خودرو خاص را از کمپانی سازنده دریافت کنند! این خودرو همچنان در تیپ‌ها و مدل‌های مختلف توسط ایران خودرو و سایپا به بازار عرضه می‌شوند و با وجود تمامی نقص‌های خود همچنان از بازار پررونقی برخوردارند.

 

تعمیر گیربکس ساندرو اتوماتیک

در نمایشگاه خودرو فرانکفورت سال ۲۰۰۷ کمپانی رنو از یک خودروی هاچبک رونمایی کرد که روی پلتفرم رنو لوگان یا همان تندر ۹۰ شکل گرفته بود.
این خودرو که رنو ساندرو (Renault Sandero) نام داشت، در همان سال به‌عنوان یک هاچ‌بک اقتصادی و ارزان‌قیمت راهی بازار کشور برزیلی شد.
پس از فروش موفق ساندرو، کمپانی سازنده تصمیم گرفت این‌بار شانس خود را در بازار سایر کشورهای جهان امتحان کند.به همین منظور در نمایشگاه خودرو ژنو سال ۲۰۰۸ رنو ساندرو، این هاچبک جمع‌وجور شهری در معرض دید عموم قرار گرفت و پس از آن نیز به بازار کشورهایی نظیر هند، روسیه، مصر، مکزیک و… راه یافت.در ماه اکتبر همان سال، رنو ساندرو استپ وی نیز توسط کمپانی رنو برزیل رونمایی شد که درواقع نسخه کراس‌اوور رنو ساندرو به‌شمار می‌آید و در بازار کشور ما نیز حضور دارد. در سال ۲۰۱۱ رنو ساندرو تحت یک فیس‌لیفت قرار گرفت و درواقع شرکت سازنده سعی کرد تا با اعمال تغییراتی، چهره ساده این خودرو را با زبان طراحی جدید خود همگام کند.سرانجام در سال ۲۰۱۲ دومین نسل از رنو ساندرو نیز با چهره‌ای به‌مراتب جذاب‌تر و مدرن‌تر از نسل اول، راهی بازارهای جهانی شد؛ رنو ساندرو در بخش فنی به یک موتور ۱۵۹۸ سی‌سی چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ مجهز شده که از قادر است ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

 

تعمیر گیربکس مگان

مگان یکی از خودروهای شرکت رنوی فرانسه است و نگین خودرو، از سال ۱۳۹۰ به بعد، وظیفه واردات و خدمات‌دهی آن به بازار کشور را عهده‌دار شده که تا کنون نسل سوم آن نیز وارد و عرضه شده است.امروزه رنو در ایران نام شناخته شده‌ای است و نسبت به برخی از شرکت‌های اروپایی فعال در کشور از اعتبار بیشتری برخوردار است. رنو مگان با دو نوع قوای فنی ۱.۶ و ۲ لیتری راهی بازار ایران شده است.پیشرانه ۱.۶ لیتری K4M مشترک با ال ۹۰ قادر به تولید نیرویی معادل ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۵۲ نیوتن‌متر گشتاور بوده که به‌ وسیله یک جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی به‌سوی چرخ‌های جلو انتقال داده می‌شود.
شتاب صفر تا صد رنو مگان مونتاژ ۱۶۰۰ معادل ۱۰.۹ ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی آن برابر ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و بیشینه سرعت خودرو به میزان ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت است.اما پیشرانه دو لیتری F4R قادر به تولید ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۱۹۱ نیوتن‌متر گشتاور است که به‌وسیله جعبه‌دنده چهار سرعته اتوماتیک به‌سوی چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد.شتاب صفر تا صد رنو مگان ۲۰۰۰ برابر ۹.۴ ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی آن معادل ۷.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر بوده و بیشینه سرعت آن به ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

 

تعمیر گیربکس تالیسمان

تالیسمان به نوعی خوش‌قیافه‌ترین محصول رنو است که تاکنون به کشورمان وارد شده، اما این تنها برگ برنده‌اش محسوب نمیشود بلکه نکات پرشمار دیگری هم وجود دارند که می‌توانند شما را برای خرید این سدان نیمه لوکس مجاب نمایند. پیشرانه قدرتمند پرشتاب و کم‌مصرف، امنیت بسیار خوب، آپشن‌های کافی و لذت رانندگی مناسب بخشی از این مزایا به حساب می‌آیند. تازه نماینده رنو بدلیل واردات محدود، وجهه متفاوتی در قیاس با محصولات کره‌ای بازارمان دارد و این قضیه برای افراد تنوع طلب و آنهایی که به دنبال خودرویی خاص‌ هستند جالب توجه خواهد بود. با این حال نباید از مشکلاتش هم غافل شد. اولین و مهم‌ترین مورد پیشرانه توربو با بوست نسبتاً بالاست که حساسیت بیشتری (در برابر رقبای تنفس طبیعی) به کیفیت بنزین از خود نشان میدهد و این یعنی دردسر و هزینه نگهداری بالاتر. جدا از آن، مدل‌های وارد شده به کشور از سیستم تعلیق نیمه‌مستقل برای عقب استفاده نموده‌اند که ترکیب آن با لاستیک‌های فاق‌کوتاه به سواری تقریباً خشک (بخصوص برای سرنشینان عقب) منتهی شده است. البته ارگونومی مطلوب صندلی‌ها و سکوت قابل قبول کابین در کنار جذابیت‌های داخلی، تاحدودی روی این نقطه ضعف سرپوش گذاشته‌اند اما به این حال هنوز هم نمیشود نماینده رنو را از نظر راحتی با خودورهایی نظیر تویوتا کمری مقایسه نمود.

 

تعمیر گیربکس کولیوس

از مهم ترین خودروی شاسی بلند این شرکت در بازارهای جهانی می توان به خودروی شاسی بلند رنو کولیوس اشاره کرد که نسل دوم آن سال ۲۰۱۷ معرفی شد و با تحول بزرگ خود در بخش ظاهری و باطنی، توانست نظر خیلی ها را به خود جلب کند و همچنین شانس حضور در بازار کشورمان را به واسطه نگین خودرو بدست آورد.در زیر کاپوت، رنو کولیوس یک پیشرانه ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی داشته و می تواند خروجی قدرت ۱۷۰ اسب بخاری در محدوده ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و همچنین ۲۳۳ نیوتن متر گشتاور در محدوده ۴۰۰۰ دور بر دقیقه داشته باشد که نسبت به رقیب خود در بازار ایران یعنی تویوتا راوفور، خروجی قدرت کمتر تنها ۶ اسب بخاری، اما خروجی گشتاور کاملا یکسانی دارد. بر روی این پیشرانه از جعبه دنده اتوماتیک CVT از نوع X-Tronic استفاده شده که در کنار شتاب صفر تا صد ۹.۸ ثانیه، می تواند مصرف سوخت ۸.۳ لیتری ترکیبی برای این شاسی بلند ۲.۷ تنی داشته باشد.

 

تعمیر گیربکس رنو کپچر

رنو کپچر یک هاچ‌بک‌کراس‌ جمع و جور با خصلت‌های اقتصادی (البته منظورمان اقتصادی با معیارهای جهانی است) به حساب می‌آید و در نتیجه با مشکلاتی مثل کمبود برخی امکانات جانبی (بخصوص در نسخه‌های ۲۰۱۶) و خشکی متریال داخل اتاق روبرو است، همچنین از نظر توانایی‌های حرکتی هم یارای رقابت با خودروهایی نظیر پژو ۲۰۰۸، سیتروئن C3 و حتی بسیاری از رقبای هم‌قیمت چینی‌ خود را ندارد؛ اما با این وجود به لطف کیفیت فنی مناسب، ارگونومی مطلوب، مصرف سوخت پایین و قابلیت‌های حرکتی کافی، قادر است در قالب یک محصول کارآمد بخصوص در داخل شهر به ایفای نقش بپردازد و برای جوانان و خانم‌ها کارآمد ظاهر شود. فضای داخل کابینش هم برای خانواده‌های جوان با فرزندان کوچک کافی به نظر می‌رسد هرچند برای استفاده ۴ یا ۵ بزرگسال بهتر است که به سراغ خودروهای اندکی بزرگ‌تر بروید. همچنین کپچر به لطف بهره‌مندی از ۵ ستاره ایمنی اروپا، خیالمان را از بابت امنیت هم تا حدود زیادی آسوده نموده و با فرمان‌پذیری مناسب (نسبت به کلاس بدنه) و قدرت مانور بالا در شهر، حس خوبی از رانندگی به شما ارزانی خواهد داشت.

 

تعمیر گیربکس رنو داستر اتوماتیک

رنو (یا به عبارتی داچیا) داستر از نظر پلتفرم در رده کراس‌اوورها طبقه بندی میشود و با توجه به شاسی یکپارچه‌اش نمیشود از آن توقعی در سطح شاسی‌بلندهای واقعی داشت اما با این حال توانایی‌های خارج جاده‌ای این محصول از کراس‌اوورهای تک دیفرانسیل فانتزی بازار بسیار بهتر است؛ در واقع رنو داستر با توجه به دوام فنی بالا، استحکام زیربندی، ارتفاع مناسب شاسی و زاویه سپرها نیم نگاهی هم به مسیرهای خارج جاده‌ای دارد و قادر است به عنوان یک خودرو چندمنظوره به ایفای نقش بپردازد. بخصوص که در مدل دو دیفرانسیل قابلیت انتخاب حالت‌های مختلف انتقال قدرت گنجانده شده است. داستر از نظر کیفیت سواری هم رفتار منطقی از خود نشان میدهد و با در نظر گرفتن سگمنت و انتظاراتی که از خودرویی در این سطح می‌رود شما را راضی نگاه خواهد داشت.البته در این بین مشکلاتی نظیر طراحی بسیار ساده و اقتصادی (بخصوص در داخل کابین)، کیفیت پایین متریال داخل اتاق، ارگونومی ضعیف صندلی‌ها، آپشن‌های حداقلی در مقایسه با رقبای قیمتی، هندلینگ نه چندان مناسب (در نسخه تک دیفرانسیل)، خنک‌کنندگی متوسط کولر و کسب تنها ۳ ستاره ایمنی از Euro-NCAP از جمله نقاط ضعفی هستند که در صورت خرید داستر باید با آنها کنار بیائید.

 

تعمیر تخصصی گیربکس رنو

تعمیر گیربکس رنو در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی رنو شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس رنو و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک رنو شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس رنو دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های رنو با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس رنو در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس رنو در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک رنو در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس رنو در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک رنو در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس رنو در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک رنو در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس رنو در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک رنو در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس رنو در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک رنو در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس رنو در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک رنو در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس رنو در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک رنو در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس رنو در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک رنو در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط