تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس چری

تعمیر موتور چری

چری یک شرکت خودروسازی دولتی در چین است که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و از نظر میزان تولید، دهمین شرکت خودروسازی بزرگ چین به حساب می‌آید.خودروهای شرکت‌ چری در کلاس‌های مختلف، از اتوموبیل‌های کوچک شهری گرفته تا هاچ‌بک، سدان و کراس‌آور، تولید می‌شوند. مدیران خودرو به عنوان نمایندگی ام وی ام در ایران، از حدود ۱۰ سال پیش مونتاژ خودروهای چری را با مدل QQ آغاز کرد. چری QQ را در ایران با نام «ام وی ام ۱۱۰» می‌شناسیم. نسل اول MVM 110 که وارد ایران شد، یک کپی نسبتا دقیق از نسل اول «دوو ماتیز» بود. قیمت خوب ام وی ام یکی از دلایل موفقیت و فروش ماشین ام وی ام جدید در ایران شد.شرکت خودروسازی چری برای حضور در بازار ایران اقدام به تأسیس شرکت خودروسازی مدیران خودرو کرد و برند ام وی ام را برای محصولات خود در کشورمان برگزید. مدیران خودرو که تا دو سال قبل تنها برند ام وی ام را برای محصولاتش انتخاب و آنها را در ایران مونتاژ می‌کرد، از دوسال پیش با تصمیم مدیران ارشد چری اقدام به وارادات و تولید برخی از محصولات لوکس این شرکت با همان برند چری کرد. بدین ترتیب برند چری هم‌زمان با برند ام وی ام در بازار ایران حضور یافته و خودروهای هر دو برند را در خیابان‌های کشور مشاهده می‌کنیم.

برخی از محصولات تولیدی با نام برند ام وی ام عبارتند از:
– ام وی ام ۱۱۰ اس (MVM 110s)
– ام وی ام ۳۱۵ اس (MVM 315s)
– ام وی ام ۵۵۰ (MVM 550)
– ام وی ام ایکس۲۲ (MVM X22)
– ام وی ام ایکس۳۳ اس (MVM X33s)

 

و برخی از محصولات عرضه شده با برند چری عبارتند از:
– چری آریزو ۵ (Chery Arrizo5)
– چری آریزو ۵ تی ای (Chery Arrizo5 TE)
– چری تیگو ۵ اف ال(Chery Tiggo5 FL)
– چری تیگو ۷ (Chery Tiggo7)

 

تعمیر گیربکس چری آریزو ۵

مدیران‌ خودرو سال‌ها پس از عرضه خودروهای چری با نشان ام‌ وی‌ ام، در سال ۱۳۹۴ تصمیم گرفت تا برخی مدل‌ های جدیدتر شریک چینی‌ اش را با نشان اصلی چری راهی بازار کند.سدان کامپکت آریزو ۵، که بر پایه پلتفرم مشترک با ام‌ وی‌ ام ۳۱۵ شکل گرفته، یکی از این خودروها بود و از تابستان ۱۳۹۵ راهی بازار کشورمان شد.اختلاف قیمت اندک میان مدل‌ دستی با اتومات این چری، باعث شد تا اکثر مشتریان تمایل به خرید نسخه اتوماتش را داشته باشند.
مدل اتومات آریزو ۵ در دو تیپ «لاکچری» و «اکسلنت» فروخته می‌شود که طبق سنت نام‌گذاری مدیران خودرو، تیپ اکسلنت آن، نسخه فول محسوب می‌شود و نسبت به تیپ لاکچری به امکانات بیشتری مانند ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای، سانروف برقی، کنترل کشش و پایداری، کمکی حرکت در سربالایی، ترمز کمکی، سنسور باد تایر و … مجهز است.

 

تعمیر گیربکس چری آریزو ۶

سدان‌ های چری با نام آریزو به بازار جهانی عرضه می‌شوند.اولین عضو خانواده آریزو، مدل آریزو ۷ بود که اواسط سال ۲۰۱۳ به بازار چین آمد.
بعد از آن آریزو ۳ در سال ۲۰۱۵ به خیابان‌های چین رفت؛ خودرویی که در کلاس سدان‌ های کوچک است.چری آریزو ۵ سومین عضوی بود که در سال ۲۰۱۶ به این خانواده ملحق شد.اما در شرایطی که به نظر نمی‌رسید عرضه مدلی بین آریزو ۵ و آریزو ۷ چندان منطقی باشد (به همان دلیلی که آریزو ۴ نداریم!)، ناگهان چری غافلگیرمان کرد و در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۸ از خودرویی به‌نام آریزو GX پرده برداشت؛خودرویی که حالا با نام آریزو ۶ در کشورمان شناخته می‌شود.چینی‌ها، آریزو ۶ را با پلتفرم M1X ساخته‌اند؛ یعنی همان پلتفرمی که با همکاری جگوار لندرور، برای خودروهای چری طراحی و تولید شده است.
نکته دیگر اینکه آریزو ۶ به لحاظ ابعادی، تفاوت قابل توجهی نسبت به آریزو ۵ ندارد؛مثلا طول کلی آن هرچند حدود ۱۲ سانتیمتر بیشتر از آریزو ۵ است ولی فاصله محوری‌اش، تقریبا با آریزو۵ هم‌ اندازه است.

 

تعمیر گیربکس چری تیگو ۵

چری تیگو ۵ یک کراس‌ اوور شهری به‌حساب می‌آید که طراحی ظاهری جذاب را می‌توان بارزترین مزیت آن به‌شمار آورد؛همین موضوع نیز باعث شده است تا بسیاری از مشتریان ایرانی به فکر خریدن تیگو ۵ باشند.در نتیجه معمولا بازار دست دوم تیگو ۵ در ایران داغ است.اگرچه در چند سال اخیر تغییراتی در ظاهر تیگو ۵ ایجاد شده است، اما به لحاظ فنی و سایر موارد تغییر چندانی به خود ندیده است.در حال حاضر این خودرو در مدل‌های مختلف IE و LE توسط مدیران خودرو به بازار روانه می‌شود.این محصول چینی در بازار ایران رقبای خاص خود را دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به جکs5، هایما s7، بیسو T3 و برخی نمونه‌های دیگر اشاره کرد.با این‌حال، به نظر می‌رسد چنانچه شرایط مختلف را در نظر بگیریم، خرید تیگو ۵ منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

 

تعمیر گیربکس چری تیگو ۷

شرکت مدیران خودرو برای کسب سهم بیشتری از بازار خودروهای نسبتا لوکس، در سال ۱۳۹۶ از کراس‌اوور تیگو ۷ رونمایی کرد.این خودرو تحت برند چری و در سگمنت کراس‌اوورهای واقعی به بازار ایران عرضه شد و شاید بتوان تیگو۷ را جزء گران‌ قیمت‌ ترین چینی‌های بازار دانست؛اما در عین حال می‌شود گفت که این قیمت بالا دلایلی دارد که شاید همین دلایل باعث می‌شود که چری تیگو ۷ از سایر محصولات چینی بازار متمایز شود.همان‌طور که گفته شد، شرکت مدیران خودرو به‌عنوان نماینده رسمی برند چری در ایران، پس از موفقیت‌های چشمگیر تیگو ۵ در بازار کشور ما تصمیم به عرضه اولین نمونه چری تیگو ۷ گرفت.استقبال خریداران ایرانی از یک‌سو و تصمیم قطعی مدیران خودرو برای رویارویی با کراس‌اوورهای به‌نام موجود در بازار، باعث شد تا در سال ۱۳۹۷ پای تیپ IE چری تیگو ۷ نیز به بازار کشورمان باز شود.تیگو ۷ IE نمونه فول آپشن این خودرو است و به‌عنوان یکی از مجهزترین کراس‌اوورهای چینی موجود درایران شناخته می‌شود.

 

تعمیر گیربکس ام وی ام ایکس ۲۲

خودروی MVM X22 با بهره‌گیری از پیشرانه مجهز به تکنولوژی VVT و استفاده از دو گیربکس ۵ دنده دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک، جزو ۱۰ موتور برتر چین به حساب می‌آید. خودروی ام وی ام X22با طیفی از امکانات رفاهی قابل توجه، می‌تواند نمایشی واقعی از لحظات پر شور و نشاط و حس جوانی را برای سرنشینان فراهم کند. خودروی MVM X22 طراحی اسپرت و منحصر به فردی دارد که به خاطر این سبک ظاهرش به سرعت نظر قشر جوان را به خود جذب می‌کند. عملکرد پیشرانه‌ی خودرو MVM X22 در سطح قابل قبول نسبت به سایر رقیبان قرار دارد. اگر دنبال یک خودروی شاسی بلند قیمت مناسب، با طراحی خاص و امکانات معقول هستید،ام وی ام ایکس ۲۲ می‌تواند یکی از این گزینه‌ها باشد.

 

تعمیر گیربکس ام وی ام ایکس ۵۵

ام وی ام ایکس ۵۵ (MVM X55) نسل جدید و در واقع مدل فیس لیفت شده چری‌ تیگو ۴ است که به‌تازگی توسط کمپانی چری دستخوش تغییراتی اساسی در طراحی ظاهری و داخلی شده است. خودرو چری تیگو ۴ که در برخی بازارها ازجمله روسیه و بلغارستان با نام تیگو X5 به فروش می‌رسد، قرار است به‌زودی به بازار جهانی معرفی و مراسم رونمایی برای آن برگزار شود؛ در این بین شرکت مدیران‌خودرو محصول جدید این برند را با نام تجاری ام‌ وی‌ ام ایکس ۵۵ (MVM X55) هم‌زمان با عرضه جهانی روانه بازار کشور کرده است. این خودرو به‌دلیل بهره‌مندی از تکنولوژی روز، دارای قابلیت‌های زیادی است. شرکت مدیران خودرو اعلام کرده است که عرضه ام‌ وی‌ ام ایکس ۵۵ (MVM X55) با ساعت ریموت مخصوص انجام می‌شود؛ که کاربرد ریموت و سامانه کنترل از راه دور خودرو را دارد و این امکان را به راننده می‌دهد، تا با دور بودن از ام‌ وی‌ ام ایکس ۵۵ (MVM X55) امکان دسترسی و کنترل برخی ویژگی‌های این کراس اوور جدید را داشته باشد.

 

تعمیر گیربکس ام وی ام ایکس ۳۳

ام وی ام MVM X33S AT Sport را می‌تواند مدل بسیار موفق بین خودروهای شاسی‌بلند (SUV) چینی در بازار ایران معرفی کند. قیمت خودرو معقول به نظر می‌رسد و در رنج متوسط نسبت به قیمت سایر خودروهای هم رده چینی خود قرار دارد. طراحی خودرو، با ظاهر خاص خود یک خودروی آفرود را تداعی می کند. عملکرد MVM X33S AT Sport در سطح قابل قبول بوده و شتاب‌گیری آن، بهتر از رقیبان گران‌تری مثل هایما S7 است. ایمنی خودرو در سطح خوبی قرار دارد. MVM X33S AT Sport از بدنه‌ی کامل فلزی در کنار صفحات فولادی گالوانیزه شده با استحکام بالا استفاده کرده که قدرت بالا در جذب نیروی حاصل از برخورد دارد.

 

تعمیر گیربکس فونیکس اف اکس

کراس اوور فست بک آینده نگر. آینده با فونیکس اف اکس آغار می شود. فونیکس اف اکس در چارچوب مفهوم هنر در حرکت، که مبتنی بر هنر آوانگارد است، به عنوان آزمایشی با مفهوم، رنگ، فرم توسعه یافته است. فلسفه طراحی هنر در حرکت بر این ایده استوار است که طراحی عملکردی نیز می تواند فوق العاده زیبا، قابل لمس، از بیرون دیده شده و پشت فرمان تجربه شده باشد.

 

تعمیر تخصصی گیربکس چری

تعمیر گیربکس چری در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی چری شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس چری و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک چری شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس چری دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های چری با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس چری در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس چری در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک چری در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس چری در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک چری در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس چری در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک چری در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس چری در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک چری در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس چری در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک چری در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس چری در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک چری در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس چری در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک چری در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس چری در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک چری در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط