تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس بی وای دی

تعمیر موتور بی وای دی

بی وای دی ( BYD ) نام خودروسازی چینی است که به عنوان دهمین خودروسازی چینی شناخته می شود. فعالیت این خودروسازی ساخت خودروهای کوچک شهری ، مسافری ، سدان ، برقی دوگانه و تمام الکتریک است. نماینده رسمی این خودروسازی در ایران شرکت کارمانیا است.
بی وای دی S6 یک شاسی بلند سایز متوسط تک دیفرانسیل است که در فاصله سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸ توسط خودروسازی کارمانیا به بازار کشورمان عرضه شد. عرضه بی وای دی S6 به بازار جهانی از سال ۲۰۱۱ آغاز شد و این خودرو طی یک دهه حضور با استقبال گسترده‌ای در بازار چین روبرو شده است، به همین دلیل تولید آن با حداقل تغییرات ادامه یافته است. دو رقیب اصلی بی وای دی S6 در بازار ایران، چری تیگو ۵ و جک S5 هستند که هر دو نسبت به بی وای دی S6 ابعاد و اندازه کوچکتری را ارائه می‌دهند و از نظر توانایی‌های حرکتی نیز تفاوت چندانی با بی وای دی S6 ندارند. بی وای دی S6 براساس پلتفرم نسل دوم لکسوس RX توسعه یافته و در ظاهر این دو خودرو نیز می‌توان مشابهت‌های بسیاری را یافت. علاوه برآن بی وای دی S6 موفق به کسب پنج ستاره ایمنی از موسسه CNCAP شده است. سواری نرم و کابین جادار عمده مزایا بی وای دی S6 را تشکیل می‌دهند. در سوی مقابل نیز مواردی همچون نداشتن سیستم کنترل پایداری و شبکه محدود خدمات پس از فروش، موجب شده‌اند که بی وای دی S6 نسبت به دو رقیب اصلی خود فروش کمتری را تجربه کند.

 

تعمیر تخصصی گیربکس بی وای دی

تعمیر گیربکس بی وای دی در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی بی وای دی شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس بی وای دی و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک بی وای دی شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس بی وای دی دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های بی وای دی با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس بی وای دی در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس بی وای دی در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک بی وای دی در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس بی وای دی در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک بی وای دی در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس بی وای دی در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک بی وای دی در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس بی وای دی در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک بی وای دی در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس بی وای دی در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک بی وای دی در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس بی وای دی در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک بی وای دی در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس بی وای دی در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک بی وای دی در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس بی وای دی در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک بی وای دی در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط