تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس دنا پلاس توربو

شرکت خودروسازی ایران‌خودرو پس از ساخت و عرضه نسخه پایه و دنده دستی خودروی دنا، در سال ۹۵ نسخه پلاس آن را عرضه کرد که دارای آپشن‌های جدیدی است. بعدها به این دلیل که می‌خواست نسخه‌های جدیدتری از این خودرو عرضه کند، به مرور این آپشن‌ها را از روی آن حذف کرد. سال ۹۶ نسخه دنا پلاس توربو را عرضه کرد که آن آپشن‌هایی را که از روی نسخه پلاس حذف کرده بود، به این مدل اضافه کرد. با عرضه نسخه اتوماتیک دنا پلاس توربو که همان موتور ۱۷۰۰ سی سی را داشت، دنده اتوماتیک ۶ حالته را نیز به آن افزود. شاید بتوان گفت تنها تفاوت نسخه دنده‌ای با نسخه قبلی در فرمان برقی آن است که موجب می‌شود این خودرو امکان رانندگی در شرایط اسپرت و جاده‌های برفی را داشته باشد. گفتنی است که عایق‌بندی و فرمان‌پذیری خودروی دنا پلاس توربو در سرعت بالا و جاده‌های پر پیچ چندان مناسب نیست. ضمنا مصرف‌کنندگان به دلیل تفاوت قیمت بالای خودروی دنا پلاس توربو با نسخه دنده دستی آن چندان علاقه‌مند به خرید آن نیستند. در هر صورت این خودرو در لیست بهترین ماشین‌های دنده اتوماتیک در ایران قرار می‌گیرد.دنا پلاس در سه تیپ و با دو پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی و توربو و گیربکس‌های ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتومات عرضه می‌شود. مشخصات فنی دنا پلاس دنده‌ای با دنا معمولی یکسان است، اما پیشرانه توربو همخوانی بیشتری با ظاهر این سدان اسپرت دارد.

تعمیر تخصصی گیربکس دنا پلاس توربو

تعمیر گیربکس دنا پلاس توربو در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی دنا پلاس توربو شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس دنا پلاس توربو و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک دنا پلاس توربو شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس دنا پلاس توربو دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های دنا پلاس توربو با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس دنا پلاس توربو در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس دنا پلاس توربو در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک دنا پلاس توربو در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس دنا پلاس توربو در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک دنا پلاس توربو در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس دنا پلاس توربو در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک دنا پلاس توربو در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس دنا پلاس توربو در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک دنا پلاس توربو در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس دنا پلاس توربو در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک دنا پلاس توربو در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس دنا پلاس توربو در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک دنا پلاس توربو در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس دنا پلاس توربو در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک دنا پلاس توربو در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس دنا پلاس توربو در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک دنا پلاس توربو در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط