تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس جیلی

تعمیر گیربکس جیلی

جیلی (Geely)، یکی از برندهای خودروسازی معروف و مطرح است که طرفداران زیادی در بازار جهانی خودرو دارد. این شرکت خصوصی چند ملیتی، یکی از جوان‌ترین و کم سن و سال‌ترین برندهای این صنعت است. کمپانی جیلی هم مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر، کسب و کار خود را از جای دیگری شروع کرد و پس از گذشت چند سال، تصمیم گرفت در زمینه تولید خودرو فعالیت خود را آغاز کند. در واقع این برند ۳۳ ساله، در سال ۱۹۸۶ شکل گرفت، اما سال ۱۹۹۷ یعنی پس از گذشت ۱۱ سال، به عنوان یک برند وارد صنعت خودرو شد. این کمپانی جهانی، که مرکز فرماندهی‌اش در پکن واقع شده، در زمینه ساخت خودرو، موتور و ماشین‌های لوکس فعالیت می‌کند. لی شوفو، یک تاجر میلیارد چینی و صاحب این برند و رئیس هیئت مدیره آن است. آقای شوفو، کمتر از ۶۰ سال سن دارد.خودروهای سواری این کمپانی تحت نام‌های جیلی، لوتوس (Lotus)، لینک اند کو (Lynk & Co)، پروتون (PROTON) و ولوو (Volvo) تولید می‌شوند. برند خودروهای تجاری متفاوت بوده و شامل کمپانی EV لندن (London EV Company) یوآن چِنگ اتو (Yuan Cheng Auto) می‌شوند. در سال ۲۰۱۸، این برند بیش از ۱.۵ میلیون دستگاه خودرو در سراسر بازار جهانی فروخت.گروه برند جیلی، به پنج زیرگروه دیگر تقسیم می‌شود. این زیرمجموعه‌ها شامل گروه اتو جیلی (مسئول تولید محصولات جیلی، لوتوس، لینک اند کو و پروتون)، گروه ولوو مسئول تولید محصولات ولوو و پل‌استار (Polestar) گروه خودروهای تجاری نیو انرژی جیلی (بخشی از گروه EV لندن و یوآن چنگ) و گروه جیلی که مختص بیزینس‌های جدید و تولید موتورسیکلت و گردشگری است، می‌شود.

 

تعمیر گیربکس جیلی امگرند X7

خودروی جیلی امگرندEX7 در سال ۲۰۰۷ تولید گردید. این خودروی چهار درب، دارای دو ردیف صندلی با پنج نفر ظرفیت سرنشین می‌باشد. X7 در ابتدا موتوری کوچک با حجم ۱۸۰۰ سی‌سی داشت اما به دلیل تقاضای خریداران، دو موتور بزرگتر و پر قدرت‌تر نیز به آن اضافه نمودند. شرکت خودروسازی جیلی بزرگترین خودروساز در کشور چین است که بسیاری از برندهای معروف از قبیل Englon، Gleagle و حتی شرکت سوئدی Volvo نیز از مجموعه‌های همکار این شرکت هستند. در بین برندهایی که در بازار چین حضور دارند، نشان Emgrand از اعتبار بالایی برخوردار است. به نظر می‌رسد که شرکت جیلی قصد دارد بهترین محصول این کارخانه یعنی X7 را به بازارهای جدیدتری مثل امریکای شمالی وارد نماید.امگرند X7 یک کراس اوور خانواده ی کوچک در حد و اندازه ی میتسوبیشی اوتلندر اسپورت و سوبارو XV کراسترک میباشد.این خودرو دارای بسیاری از ویژگی های امنیتی پیشرفته,یک طراحی از گیوگیاروی افسانه ای و مدل سواری قابل رقابتی میباشد.

 

تعمیر گیربکس جیلی GC6

خودرو جیلی GC6 اولین محصول کمپانی جیلی از چین در ایران است که به صورت مونتاژ داخلی، روانه بازار کشورمان شده است. جیلی GC6 ابتدا در قالب مدل الیت (فیس قدیم) از سال ۱۳۹۶ به دست مشتریان ایرانی رسید، اما چهره نه چندان مدرن و برخی کمبودهای دیگر سبب شد تا خودروسازان بم خیلی زود اقدام به عرضه نسخه فیس‌لیفت با امکانات بیشتر و طراحی مدرن‌تر تحت عنوان جیلی GC6 اکسلنت کند. این سدان چینی تا سال ۹۷ روی خط مونتاژ باقی ماند و بعد از آن تولید GC6 تعطیل شد.جیلی GC6 در زیر کاپوت خود یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۱.۵ لیتر دارد که توان آن ۱۰۵ اسب بخار بوده و حداکثر گشتاور به ۱۴۱ نیوتن متر می‌رسد. شتاب صفر تا صد جیلی GC6 اکسلنت که نیروی حاصل از پیشرانه آن توسط جعبه‌دنده اتوماتیک ۴ سرعته ساخت جتکو ژاپن به سوی چرخ‌های جلو ارسال می‌شود، برابر با ۱۳.۵ ثانیه بوده و حداکثر سرعت این خودرو ۱۱۳۲ کیلوگرمی به ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مصرف سوخت جیلی GC6 اکسلنت حدود ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد می‌شود.

 

تعمیر گیربکس جیلی GC6 اکسلنت

جیلی GC6 یک سدان اقتصادی است و طبیعتاً برای پایین نگاه داشتن هزینه تولید، محدودیت‌های زیادی را متحمل شده، پس نباید آن را با محصولات گران‌‌تر از خودش مقایسه کنیم. تازه وقتی پای رقبایی نظیر تندر پلاس، پژو پارس یا حتی آریو و جک J4 به میان می‌آید متوجه میشویم که ظاهر نماینده جیلی آنقدرها هم ساده و معمولی نیست و حرف‌هایی برای گفتن دارد.طراحان جیلی موفق شده‌اند به کمک بازی هماهنگ خطوط، استفاده از رنگ‌بندی جذاب و رعایت اصولی هارمونی، فضایی زیبا و شیک را در داخل کابین GC6 ترسیم نمایند که برای خودرویی در این رده قیمتی راضی‌کننده است. فرمان و نمایشگر جدید و تغییر برخی قسمت‌های دیگر هم باعث شده شکل و شمایل اتاق یک سر و گردن بالاتر از نسخه الیت قرار گیرد و جلوه لوکس‌تری داشته باشد.

 

تعمیر گیربکس جیلی EC7-RV

جیلی امگرند RV-7 نسخه هاچبک مدل سدان امگرند EC7 محسوب می‌شود که از سال ۲۰۰۹ تاکنون تولید آن در قالب سه نسل تداوم داشته است.
این خودرو با هر دو مدل سدان و هاچبک طی سال ۲۰۱۳ به بازار کشورمان وارد شد. نسخه هاچبک در آن زمان به دلیل طراحی ظاهری جذاب و امکانات مناسب مورد توجه مشتریان هاچبک سوار قرار گرفت. از جمله تفاوت‌های نمونه هاچبک نسبت به مدل سدان می‌توان به طراحی متفاوت چراغ‌ها و تغییر لچکی شیشه عقب اشاره کرد.جیلی هاچبک در زیر درب کاپوت خود یک پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۱.۸ لیتر پنهان کرده است. حداکثر قدرت این موتور برابر با ۱۳۷ اسب بخار بوده و بیشینه گشتاور آن نیز معادل ۱۷۲ نیوتن متر اعلام شده است. این میزان نیرو توسط یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک و یا پنج سرعته دستی به سوی چرخ‌های جلو روانه می‌شود. ماحصل به خدمت‌گیری این پیشرانه و جعبه دنده به شتاب ۰ تا ۱۰۰ حدودا ۱۴ ثانیه‌ای برای مدل اتوماتیک و ۱۳ ثانیه در مدل دنده‌ای ختم شده است. حداکثر سرعت این خودرو نیز معادل ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت برآورد شده و میانگین مصرف سوخت آن ۷.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ارزیابی می‌شود.

 

تعمیر گیربکس جیلی EC7

اولین محصول امگرند، جیلی EC7 بود که سال ۲۰۰۹ به بازار خودروی چین معرفی شد. این خودروی کامپکت کلاس D توانسته امتیاز ۴ ستاره از موسسه ایمنی اروپا E-NCAP در سال ۲۰۱۱ و امتیاز ۵ ستاره ایمنی از موسسه چینی C-NCAP دریافت کند. سدان جیلی EC7 دارای در مجموع ۶ کیسه هوا شامل کیسه هوای جلو، جانبی و پرده‌ای برای راننده و سرنشین جلو است. برای سرنشینان عقب هم کیسه هوای پرده‌ای قرار داده شده که خب آپشن خوبی محسوب می‌شود.

 

تعمیر گیربکس Geely Borui

در اواسط سال ۲۰۱۴، مدل مفهومی این مدل تایید، و در نتیجه Borui که در ابتدا KC نام داشت، وارد فاز تولید شد. پلتفرم این مدل، محصول مشترک بین جیلی و ولوو است. از آنجایی که این مدل یک فست‌بک است، همه معتقد هستند برای یک خودروساز چینی، محصول عجیبی است.

 

تعمیر گیربکس Geely Binyue

این مدل، یک شاسی بلند نسبتا جمع و جور است که از سال ۲۰۱۸ تولید می‌شود. این محصول در بازار جهانی با نام Coolray شناخته می‌شود و بسیار پرطرفدار است.

 

تعمیر گیربکس Geely Jiaji

این مدل یک MPV جمع و جور است و در واقع به عنوان اولین MPV این کمپانی شناخته می‌شود. جیاجی در نمایشگاه خودرو شانگهای در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد و پس از دو سال به طور رسمی پا به بازار گذاشت.

 

تعمیر گیربکس Geely Icon

جیلی آیکون یکی از جدیدترین مدل‌های این کمپانی است که از فوریه سال جاری، در بازار به خرید و فروش می‌رسد. این مدل در سال ۲۰۱۸ رونمایی و تحت نظر یکی از خبره‌ترین طراحان این کمپانی تولید شد.

 

تعمیر تخصصی گیربکس جیلی

تعمیر گیربکس جیلی در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی جیلی شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس جیلی و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک جیلی شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس جیلی دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های جیلی با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس جیلی در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس جیلی در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک جیلی در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس جیلی در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک جیلی در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس جیلی در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک جیلی در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس جیلی در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک جیلی در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس جیلی در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک جیلی در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس جیلی در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک جیلی در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس جیلی در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک جیلی در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس جیلی در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک جیلی در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط