تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس نیسان

تعمیر موتور نیسان

نیسان شرکت خودروسازی ژاپنی است که به عنوان یکی از بزرگترین صنایع این کشور و همچنین رقیب مستقیم تویوتا شناخته می‌شود. این شرکت امروزه بخشی از اتحاد بزرگ رنو – نیسان – میتسوبیشی است. نیسان فعالیت خود را در دهه ۱۹۳۰ میلادی آغاز کرد و امروزه به عنوان یکی از ده خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود. کسب و کار نیسان در طول دهه‌های متوالی فعالیت آن، گسترش یافته است. این شرکت علاوه بر برند خود، با برندهای اقتصادی داتسون و لوکس اینفینیتی نیز در بازار جهانی فعالیت دارد. خودروهای نیسان شامل انواع اتومبیل‌های کوچک و اقتصادی تا خودروهای بزرگ و لوکس می‌شوند. نیسان برندی آشنا برای ایرانیان است، چرا که یکی از یادگاری‌های این شرکت یعنی نیسان جونیور از پنج دهه پیش تاکنون در زامیاد به تولید می‌رسد! علاوه برآن نیسان پاترول، نیسان ماکسیما و نیسان رونیز نیز خودروهای محبوب و مشهور این برند در کشورمان محسوب می‌شوند.شرکت نیسان در سال ۲۰۱۴ به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین در آمریکا و در سال ۲۰۱۸ لقب بهترین تولیدکننده خودروهای برقی را از آن خود کرده است. امروز این شرکت به‌همراه رنو و میتسوبیشی اتحاد همکاری دارند و بخشی از سهام هر کدام بین دو برند دیگر به اشتراک گذاشته شده است.

 

تعمیر گیربکس نیسان جوک

نیسان جوک خودروی خوش فروش نیسان است که از سال ۲۰۱۱ به بازارهای جهانی عرضه شد و با تاخیری بسیار زیاد به ایران نیز راه پیدا کرد. نیسان جوک با وجود چهره عجیبی که دارد توانسته فروش قابل توجهی را تجربه کند و یکی از پرفروش ترین محصولات تاریخ نیسان است. نیسان جوک در ژاپن، انگلستان و اندونزی تولید می شود و هم رده خودروهایی چون سانگ یانگ تیوولی و یا رنو کپچر است. نیسان جوک از نظر لغوی به معنای رقص است و روی پلفترم مشترک رنو داستر و رنو کپچر است.

 

تعمیر گیربکس نیسان قشقایی

نیسان قشقایی یک کراس اوور کامپکت و جمع‌وجور است که توسط کمپانی خودروسازی ژاپنی نیسان از سال ۲۰۰۶ روانه بازار شد. این محصول که نام خود را از ایل قشقایی ایران به عاریه گرفته تاکنون در دو نسل وارد بازارهای جهانی شده است.نسل دوم این خودرو در بازار ایالات متحده با نام نیسان روگ اسپرت شناخته می‎شود و نسل اول آن در قالب مدل‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ به تعداد نسبتا محدود مهمان جاده‌های کشورمان شد. نیسان قشقایی از لحاظ پلت‌فرم با تولیدات خانواده رنو-نیسان نظیر رنو مگان نسل سوم، فلوئنس مدل ۲۰۰۹ و نیسان ایکس تریل مدل ۲۰۰۸ اشتراکات فراوانی دارد.شرکت پارس خودرو نیز برای برهه‌ای نه چندان طولانی اقدام به مونتاژ نیسان قشقایی کرد. کیفیت مناسب و دوام فنی مطلوب از جمله ویژگی‌هایی است که سبب شد تا نیسان قشقایی علی رغم حضور نه چندان گسترده در کشورمان مورد استقبال نسبی مشتریان قرار بگیرد.

 

تعمیر گیربکس نیسان مورانو

نیسان مورانو یک شاسی بلند – کراس اوور میان سایز است که نخستین مرتبه در سال ۲۰۰۳ توسط کمپانی ژاپنی نیسان به معرض دید عموم درآمد. به گزارش خودرو۴۵ نسل اول نیسان مورانو با مدل ۲۰۰۸ به بازار ایران پا گذاشت و پس از آن نیز نسخه نیوفیس این محصول با مدل ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ به بازار کشورمان راه پیدا کرد. شرکت پارس خودرو به عنوان نماینده نیسان در آن زمان اقدام به مونتاژ نسل اول نیسان مورانو در ایران کرد؛ مدل نیو‌فیس آن را نیز مدتی پس از مشاهده موفقیت مدل ۲۰۰۸ به خط تولید خود اضافه کرد و همان‌طور که اشاره شد در قالب مدل‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ به دست مشتریان داخلی رساند.نیسان مورانو ۲۰۰۹ به یک پیشرانه ۶ سیلندر با حجم ۳.۵ لیتر و یک گیربکس CVT ایکس ترونیک مجهز شده تا نیرویی برابر با ۲۵۶ اسب بخار قدرت و ۳۳۴ نیوتن متر گشتاور را توسط دو عدد دیفرانسیل به سوی تمامی چرخ‌ها ارسال کند. شتاب صفر تا صد مورانو نیوفیس برابر با ۸ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به رقم ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. میانگین مصرف سوخت این مدل نیز چیزی در حدود ۱۰.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو معادل ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

 

تعمیر گیربکس نیسان ماکسیما اتوماتیک

نیسان ماکسیما را می‌توان یکی از پرطرفدارترین خودروهای مونتاژ داخل طی دو دهه اخیر دانست. این خودرو که نسل سوم نیسان ماکسیما محسوب می‌شود، برای مدت ده سال از ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۱ در پارس خودرو به تولید رسید. پیشرانه حجیم و قدرتمند، ظاهر جذاب و عضلانی و کیفیت ساخت فوق‌العاده از جمله مزایا نیسان ماکسیما هستند. می‌توان گفت تا زمانی که تویوتا کمری گرند و هیوندای سوناتا و آزرا با موتورهای شش سیلندر خود وارد بازار نشده بودند، نیسان ماکسیما خودرویی بی‌رقیب در کشورمان بود و هیچ اتومبیل دیگری قدرت رقابت با ماکسیما را نداشت. به همین دلیل نیسان ماکسیما در نخستین سال‌های ورود خود به بازار توانست شهرت خوبی برای خود دست و پا کند. این شهرت آن‌قدر زیاد بوده که حتی امروزه نیز نیسان ماکسیما خودرویی محبوب در بازار است. نیسان ماکسیما طی سال‌های تولید با دو گیربکس اتوماتیک و دنده‌ای به دست مشتریان رسید. نسخه‌های دنده‌ای ماکسیما قادر بودند تا شتابی در حدود هشت و نیم ثانیه را به نام خود ثبت کنند که رقمی خارق‌العاده در بین خودروهای تولید داخل به شمار می‌رود و حتی برای شرایط امروز نیز دست نیافتنی به نظر می‌رسد.

 

تعمیر تخصصی گیربکس نیسان

تعمیر گیربکس نیسان در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی نیسان شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس نیسان و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک نیسان شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس نیسان دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های نیسان با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس نیسان در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس نیسان در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک نیسان در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس نیسان در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک نیسان در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس نیسان در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک نیسان در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس نیسان در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک نیسان در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس نیسان در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک نیسان در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس نیسان در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک نیسان در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس نیسان در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک نیسان در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس نیسان در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک نیسان در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط