تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس پژو

تعمیر موتور پژو

پژو – Peugeot – خودروسازی فرانسوی است که در ابتدا جهت ساخت آسیاب‌های قهوه، در شهر فرانش-کنته، فرانسه تأسیس شد ولی ورود رسمی پژو به صنعت خودروسازی با تولید دوچرخه «گراند بای» سال ۱۸۸۲ آغاز شد و نهایتا نخستین خودروی پژو که خودرویی سه‌چرخ بود، در سال ۱۸۸۹عرضه شد.امروزه شرکت پژو از زیرمجموعه‌های گروه پی‌اس‌ای (پژو سیتروئن) محسوب می‌شود.پژو در نام‌گذاری خودروهای خود از اعداد ۳ رقمی استفاده می‌کند، اندازهٔ عدد سمت راست نشانهٔ نسل خودرو است و اندازهٔ عدد سمت چپ دلالت بر سایز خودرو دارد. برای نمونه در مدل ۲۰۶،عدد ۶ نسل خودرو و عدد ۲ اندازهٔ خودرو را نشان می‌دهد.عدد صفر وسطی نیز نشان دهنده سوراخ هندل خودروهای اولیه پژو است که بر روی یک صفحه، در جلوی خودروهای آن زمان قرار گرفته بود.پژو بعدها نامگذاری با ۴ رقم را برای خودروهای شاسی بلند و کراس‌اور خود آغاز کرد، برای مثال پژو ۲۰۰۸ در واقع مدل کراس اور پژو ۲۰۸ می باشد.
حضور پژو در ایران با مدل هایی مثل ۵۰۴، ۴۰۴ و ۲۰۵ آغاز شد، سپس با مشارکت پژو و ایران خودرو، خودروهای بسیاری مانند ۴۰۵ در ایران تولید و عرضه شدند، در سالهای پس از برجام نیز ایران خودرو و پژو با ایجاد شرکت جوینت‌وونچر ایکاپ، برای عرضه مدل های بروزتر این شرکت در ایران به صورت وارداتی و مونتاژی به توافق رسیدند.

تعمیر گیربکس پژو ۴۰۷ اتوماتیک

پژو ۴۰۷ ( اتوماتیک ) – ( Automatic ) Peugeot 407 در سال ۱۳۸۳ توسط ایران خودرو، به قصد بررسی بازار و ساخت خط تولید، در ۲ تیپ اتوماتیک و دنده ای به کشور وارد شد. ۴۰۷ از امکانات، فوای فنی و سواری خوبی برخوردار است؛ اما به دلیل سیاست های نادرست ایران خودرو در قیمت گذاری و عرضه ی این خودرو، ۴۰۷ هیچ گاه نتوانست جایگاه واقعی خود را در بازار ایران پیدا کند و پس از مدتی فروش و عرضه ی آن توسط ایران خودرو متوقف شد.

 

تعمیر گیربکس پژو ۲۰۶ صندوقدار اتوماتیک

پژو ۲۰۶ صندوقدار (سدان – صندوقدار) – Peugeot 206 SD – Sedan V9 – اتوماتیک – پنجمین و آخرین گونه از انواع مختلف خودرو ۲۰۶ به شمار می آید. این خودرو در میان مدل های دیگر خانواده خود شامل ۲۰۶ هاچ بک ۳ در و ۵ در، کوپه روباز و استیشن به دلیل برخورداری از صندوق عقب بزرگ و جادار، نقش خود را به عنوان یک خودرو خانوادگی به خوبی ایفا می کند. دو نوع موتور بنزینی ۴ سیلندر با ظرفیت های ۱۳۶۰ و ۱۵۸۷ سی سی برای ۲۰۶ اس دی قابل سفارش است که در حال حاضر در ایران فقط موتور ۱.۶ لیتری عرضه می شود. هر دو موتور قابلیت کارکرد با بنزین های متفاوت از نظر اکتان را داشته و از استاندارد آلایندگی یورو ۴ پیروی می کنند.برای مطابقت بیشتر ۲۰۶ اس دی با شرایط خانواده ها، سیستم تعلیق عقب آن دوباره طراحی و مهندسی شده است.

 

تعمیر گیربکس پژو پارس اتوماتیک

پژو پارس اتوماتیک یکی از همین تیپ‌های پژو پارس است که از سال ۱۳۹۰ روانه بازار ایران شد اما تولید آن در سال ۱۳۹۲ متوقف گردید و پس از یک وقفه ۴ ساله در سال ۱۳۹۶ مجددا به خط تولید بازگشت. البته ایران خودرو قبل‌تر هم برخی از مدل‌های پژو پارس ELX را با جعبه دنده اتوماتیک به بازار عرضه کرده است اما پژو پارس اتوماتیک را می‌توان تا حدودی نسخه اتوماتیک پژو پارس LX دانست.این درحالیست که جعبه دنده اتوماتیک هیچگاه با موتور xu7 بر روی پارس عرضه نشد و پارس سال و پارس دوگانه سوز هر دو تنها در نسخه دنده دستی عرضه شدند.

 

تعمیر گیربکس پژو ۲۰۰۸

پژو ۲۰۰۸ یک خودروی مینی کراس اور است که از سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی فرانسوی پژو معرفی شده و بر روی پلتفرم PF1 تولید می شود. این پلتفرم مشهور استفاده شده در ۲۰۰۸ با بسیاری دیگر از خودرو های گروه PSA از جمله پژو ۲۰۶، ۲۰۷، ۲۰۸، سیتروئن C3 و DS3 مشترک بوده و در صنعت خودروسازی ایران نیز شناخته شده است. پژو ۲۰۰۸ در سراسر جهان با موتور ۱.۲ لیتری توربو شارژ عرضه می شود. اما در ایران و به سفارش ایکاپ، یک موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو با کد THP165 روی این خودرو قرار گرفته که طراحی آن حاصل همکاری مشترک میان گروه PSA و BMW بوده و روی محصولات مختلفی نظیر سیتروئن C3، پژو ۲۰۰۸ و حتی مینی کوپر استفاده می شود.

 

تعمیر گیربکس پژو ۲۰۷ اتومات

پژو ۲۰۷ اتومات هم یک خودروی ارزان دنده اتوماتیک دیگر در بازار است که همانند پژو پارس مجددا در خط تولید قرار گرفته و از یک گیربکس AL4 بهره می‌برد. ۲۰۷ هم مانند برادرش ۲۰۶ کیفیت ساخت خوبی دارد و مصرف سوختش پایین است، با این حال کمی در پیچ‌های تند ناپایدار است و غربیلک فرمانش کیفیت خوبی ندارد.این خودرو به موتور ۱۶ سوپاپ tu۵ با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گیربکس ۴ دنده اتوماتیک مجهز شده است و به دلیل طراحی جذاب و برخی علل دیگر مورد پسند مشتریان خانوادگی و همچنین جوان‌ترها قرار گرفته است.مصرف سوخت نسبتا پایین در حدود ۷ لیتر درصد کیلومتر به اضافه امکاناتی مثل کروز کنترل، دوربین عقب ، سنسور پارک عقب، تهویه اتوماتیک، نمایشگر داشبورد، از دیگر جاذبه‌های پژو ۲۰۷ اتوماتیک برای بازار ایران به شمار می‌آیند و آن را در زمره ماشین‌های اتوماتیک پرفروغ کشور قرار می‌دهند.با این حال هزینه های عموما بالای نگهداری از خانواده پژو ۲۰۶ و هزینه احتمالی خرابی موتور و گیربکس را نیز باید در انتخاب چنین خودروهایی مورد نظر قرار دارد چرا که ممکن است ضرر و زیانی چند ده میلیونی را به خریدار این خودرو تحمیل کنند.

 

تعمیر تخصصی گیربکس پژو

تعمیر گیربکس پژو در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی پژو شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس پژو و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک پژو شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس پژو دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های پژو با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس پژو در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس پژو در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک پژو در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس پژو در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک پژو در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس پژو در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک پژو ۲۰۷ اتومات در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس پژو در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک پژو در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس پژو در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک پژو در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس پژو در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک پژو در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس پژو در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک پژو در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس پژو در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک پژو در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط