تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس هایما

تعمیر موتور هایما

هایما یکی از کمپانی های خودروسازی چینی است. این شرکت در سال ۱۹۹۲ به کمک شرکت مزدا تاسیس شد.در سال ۲۰۰۶ کمپانی فاو مالکیت کمپانی هایما را به دست گرفت . ولی همچنان از تکنولوژی ها و ایده های شرکت مزدا استفاده میکند. در سال ۲۰۰۹ هایما و مزدا با همکاری یکدیگر دانش و اطلاعات را به اشتراک گذاشتند.هایما در خود کشور چین به موفقیت زیادی دست پیدا نکرد. به صورتی که حتی در بعضی از سال ها ۱/۴ خودروهای تولیدی به فروش رفت. در حال حاضر بعد از ورود هایما به ایران ،هایما s5 و s7 این کمپانی توسط ایران خودرو عرضه میشود.هایما در طول سال های فعالیت خود خودرو شاسی بلند، کامپکت ، مینی ون و سواری تولید و روانه بازار کرد.تولید ماشین هایما در ایران از سال ۲۰۱۵ در خراسان آغاز شد . مسئولیت این تولید را شرکت ایران خودرو با ۵۴ سال سابقه بر عهده گرفت.هایما S5 و S7 دو مدل از ماشین های کمپانی هایماست که در ایران تولید میشود. این دو ماشین از بهترین ماشین های هایماست. در ایران از این دو خودرو استقبال نسبتا خوبی شده است.

 

تعمیر گیربکس هایما S7

هایما اس ۷ – Haima S7 اتوماتیک یک خودرو اس‌یووی است که توسط هایما اتومبیل، زیر مجموعه گروه فاو تولید شده‌است. بسترن بر اساس پلتفرم مزدا سی ایکس-۷ ساخته شد و بعد به پلتفرم فورد اسکیپ ارتقا یافت. هایما در بخش‌های فنی از تکنولوژی میتسوبیشی و مزدا نیز بهره گرفته‌ است. هایما s7 در سال ۲۰۱۰ طراحی و تا به حال در سه مدل اول در سال ۲۰۱۳، مدل فیس لیفت ۲۰۱۴ و مدل جدید ۲۰۱۶ توربو تولید شده‌است. S7 از پرفروش‌ترین محصولات شرکت هایما در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ بود. این خودرو با مشارکت شرکت هایما در ایران خودرو خراسان به تولید و مونتاژ رسیده‌است.هایما S7 از محبوب ترین خودروهای تولید کمپانی هایماست. در سال ۲۰۱۳ توانست پرروش ترین ماشین خودروسازی هایما باشد.هایما S7 یک خودروی SUV یا به اصطلاح شاسی بلند است . این ماشین بر اساس پلتفرم مزدا سی ایکس – ۷ طراحی و ساخته شد . بعد ها این مدل خودرو به پلتفرم فورد اسکیپ ارتقا یافت.

 

تعمیر گیربکس هایما S5

هایما s5 یک کراس اوور کامپکت و ساخت چین می باشد و دارای یک موتور ۱۵۰۰ سی سی ۴ سیلندر خطی توربو، با ۱۶۱ اسب بخار نیرو و ۲۲۳ نیوتون متر قدرت می باشد. بیشترین میزان نیروی این خودرو در دور موتور شش هزار دور در دقیقه و بیشینه قدرت این خودرو بین ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه می باشد. هایما s5 به کمک یک گیربکس که CVT نام دارد خروجی های خود را به چرخ های جلو منتقل می کند. موتور این ماشین دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ می باشد و این خودرو به میزان ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت دارد.مونتاژ هایما s5 در ایران پس از موفقیت نسبی s7 اتفاق افتاد. در حال حاضر رقیب اصلی و ماشین هم رده در ایران جک s3 ، جک s5 و چری تیگو ۵ است.s5 در میان SUV های هم رده ی خود از بهترین خودروهای کراس اوور کامپکت است.
شرکت ایران خودرو نسخه‌ی مجهز به پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربو این خودرو لوکس چینی را روانه‌ی بازار می کند.

 

تعمیر تخصصی گیربکس هایما

تعمیر گیربکس هایما در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی هایما شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس هایما و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک هایما شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس هایما دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های هایما با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس هایما در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس هایما در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک هایما در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس هایما در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک هایما در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس هایما در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک هایما در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس هایما در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک هایما در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس هایما در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک هایما در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس هایما در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک هایما در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس هایما در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک هایما در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس هایما در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک هایما در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط