تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس جک

تعمیر موتور جک

شرکت خودروسازی JAC که در ایران به نام جک شناخته می‌شود، یک برند خودرویی چینی است. این شرکت با نام کامل شرکت اتومبیل‌سازی آن‌هوئی جیانگوای، یکی از خودروسازان قدیمی چین است. تولیدات جک شامل انواع خودروهای سبک، خودروهای تجاری نیمه سنگین و سنگین و همچنین خودروهای مسافربری است. این شرکت یکی از شرکای فولکس واگن در چین به شمار می‌رود. خودروهای جک در ایران توسط کرمان موتور عرضه می‌شوند و نزد مشتریان ایرانی بسیار محبوب هستند. یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای این برند در ایران، کراس اوور جک S5 است که از سال ۱۳۹۳ توسط کرمان موتور تولید می‌شود. نسل جدید خودروهای جک با نام و نشان کرمان موتور به دست مشتریان ایرانی می‌رسند که از جمله آن‌ها می‌توان به KMC T8 و KMC K7 اشاره کرد.

 

تعمیر گیربکس جک J5 اتوماتیک

جک J5 در ابتدا با موتور ۱.۵ لیتری و جعبه دنده دستی راهی بازار شد، اما کمی بعد نسخه اتوماتیک آن با پیشرانه قوی تر ۱.۸ لیتری و با قیمت خوبی وارد بازار شد و توانست به فروش بسیار خوبی هم دست پیدا کند. در واقع قلب تپنده جک J5 اتوماتیک ساخته شرکت میتسوبیشی خواهد بود که علاوه بر اعتبار بخشیدن به این برند چینی، می تواند با خروجی قدرت ۱۴۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۶۵ نیوتن متری عملکرد خیلی خوبی ارائه داده و نیازهای ابتدای کاربران خود را به خوبی پاسخ دهد. از رقبای این خودرو در بازار هم می توان به خودروی ام وی ام ۵۵۰ یا خودروی بسترن B30F اشاره کرد که تقریبا خروجی قدرتی برابر با جک J5 اتوماتیک دارند.

 

تعمیر گیربکس جک S5 اتوماتیک

جک S5 یک شاسی بلند جمع و جور چینی است که توسط کرمان موتور به بازار کشورمان عرضه می‌شود. تولید این محصول از سال ۱۳۹۳ در کرمان موتور آغاز شد و همچنان ادامه دارد. کرمان موتور در ابتدا تیپ دنده‌ای جک S5 را وارد خط تولید خود کرد. این نسخه به موتور دو لیتری توربو و گیربکس دنده‌ای مجهز بود و در زمانی که خودروهای چینی کند و کسل کننده بازار ایران را اشباع کرده بودند، تصوری جدید از خودروهای چینی برای مشتریان ایرانی ایجاد کرد. شتاب فوق‌العاده این خودرو عاملی جهت ترغیب مشتریان به خرید جک S5 بود. در سال ۱۳۹۵ و با رشد تمایل مشتریان ایرانی به خرید خودروهای اتوماتیک، کرمان موتور تصمیم به عرضه جک S5 اتوماتیک گرفت. این خودرو نسبت به نسخه دنده‌ای از امکانات بیشتری برخوردار بود و رینگ‌های آن نیز طرح جدیدی داشتند، در عین حال یک سایز نیز بزرگتر بودند. اکنون جک S5 اتوماتیک به خودرویی بی عیب و نقص در نظر مشتریان تبدیل شده بود، چرا که مصرف‌کنندگان ایرانی می‌توانستند با نیمی از بودجه مورد نیاز برای خرید یک خودرو وارداتی، جک S5 اتوماتیک را خریداری کنند.

 

تعمیر گیربکس جک S3

جک S3 یک کراس‌اوور جمع و جور دیفرانسیل جلو است که همچون تمامی خودروهای این رده از لحاظ مشخصات فنی بیشتر به هاچ‌بک‌ها شباهت دارد تا یک شاسی‌بلند واقعی، اما با این حال بدلیل وجود ویژگی‌هایی مثل ارتفاع اندکی بالاتر از سطح زمین و در نتیجه عبور ساده‌تر از دست‌اندازهای معمول، فضای مناسب کابین و صندوق و استفاده از اِلمان‌های ظاهری مشابه SUVهای واقعی، میشود آن را مقداری جذاب‌تر و با ابهت‌تر از هاچ‌بک‌های ساده توصیف نمود. البته طراحی ظاهری S3 از برخی ناهماهنگی‌ها رنج می‌برد که همواره منتقدان خودش را داشته اما با این حال بسیاری افراد توانسته‌اند با ظاهر عجیب و غیرمعمول این فرزند کرمان‌موتور ارتباط برقرار کنند. بخصوص که زرق و برق‌های استفاده شده در بدنه S3 از دید بسیاری افراد جذاب‌تر از لباس‌های ساده و بی‌آلایش (اما هماهنگ) امثال رنو ساندرو است.

 

تعمیر گیربکس جک KMC T8

جک T8 که در کشور ما با نام اختصاصی کرمان‌موتور یعنی KMC T8 شناخته می‌شود یک پیکاپ دودیفرانسیل نسبتاً بزرگ است که هر چند از نظر ابعاد به پای تراک‌های غول‌پیکر امریکایی نمی‌رسد و از لحاظ دوام و کارآیی هم یارای رقابت با حریفان خوش‌نام ژاپنی را ندارد، اما قادر است در سطح قیمتی و حد و اندازه‌های خودش کارآمد ظاهر شود و به عنوان جایگزینی نسبتاً مناسب برای پیکاپ‌های پا به سن گذاشته موجود در کشور مطرح گردد. در واقع شما با هزینه خرید یک هایلوکس ۱۲، ۱۳ ساله با کارکرد بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر می‌توانید T8 صفرکیلومتر با خدمات پس از فروش را خریداری نمائید که هرچند وجهه عمومی، کیفیت ساخت و استحکام نماینده تویوتا را ندارد اما حداقل برای چند سال بواسطه نو بودن و گارانتی فعال، هزینه هنگفتی روی دوشتان نخواهد گذاشت.

 

تعمیر تخصصی گیربکس جک

تعمیر گیربکس جک در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی جک شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس جک و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک جک شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس جک دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های جک با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس جک در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس جک در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک جک در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس جک در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک جک در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس جک در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک جک در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس جک در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک جک در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس جک در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک جک در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس جک در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک جک در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس جک در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک جک در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس جک در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک جک در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط