تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس دانگ فنگ

تعمیر موتور دیگنیتی

دانگ فنگ یک خودروساز چینی نسبتا جوان است. از آنجایی که برخی از مدل‌های این برند در ایران حضور دارند، این شرکت نقش مهمی در بازار کشورمان ایفا می‌کند. تاریخ ۵۲ ساله این برند از آنچه فکر می‌کنید درخشان‌تر است.ازجمله خودروسازان چینی که بیشتر به‌واسطه فروش و مونتاژ خودروهای سنگین خود در کشورمان شناخته می‌شود، خودروسازی دانگ فنگ (DONGFENG) است.دانگ‌ فنگ موتور در سال ۱۹۶۸ در استان هوبِی (یکی از استان های دورافتاده چین و دلیل این امر نیز پرهیز از آسیب دیدن کارخانه در مقابل هجوم احتمالی دشمن) تأسیس شد و اکنون در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و دیگر وسایل نقلیه تجاری و همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت گسترده و متنوعی دارد.دانگ فنگ در ایران تاکنون با شرکت هایی چون سایپا دیزل و ایران خودرو همکاری داشته است و هم اکنون نیز در بخش خصوصی با شرکایی همچون گروه بهمن، فردا موتور و آرین موتور همکاری گسترده دارد.از جمله محصولات این خودروساز که هم اکنون در ایران تولید و عرضه می شوند، می توان به مواردی همچون دانگ فنگ ix5 با نام دیگنیتی پرایم و پرستیژ، دانگ فنگ SX5 با نام فردا SX5، دانگ فنگ T5 با نام فردا T5 و همچنین دانگ فنگ T5 Evo با نام لاماری ایما اشاره کرد.

 

تعمیر گیربکس لاماری ایما

لاماری ایما در بازار چین و سایر کشورها با نام دانگ فنگ T5 Evo شناخته می‌شود که در حقیقت نسخه‌ای بهبود یافته از دانگ فنگ T5 اصلی است. دانگ فنگ T5 Evo خودرویی به روز است و در سال ۲۰۲۱ توسط یکی از زیرمجموعه‌های دانگ فنگ به نام فنگ ژینگ معرفی شده است. همان‌طور که اندکی قبل اشاره کردیم، این خودرو در حقیقت نسخه‌ای تغییر یافته از دانگ فنگ T5 است که این خودرو نیز در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. نکته جالب در خصوص لاماری ایما، عرضه همزمان نسخه اصلی یعنی دانگ فنگ T5 توسط خودروسازی فردا است. این خودرو نیز با برند داخلی یعنی FMC T5 به بازار ایران عرضه می‌شود هرچند برخلاف لاماری ایما، چندان اسپرت نیست و بیشتر یک کراس‌اوور خانوادگی محسوب می‌شود.
کراس اوور ایما به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر GDi مجهز است. این پیشرانه ۴A95 نام دارد و مهندسی و امتیاز آن برای کمپانی میتسوبیشی است. لاماری ایما می تواند ۱۹۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید کند و جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته تَر (Wet) نیز، توان پیشرانه را به چرخ های جلوی این کراس اوور آرین موتور می رساند.

 

تعمیر گیربکس دیگنیتی

کراس‌اوور دیگنیتی محصول جدید گروه بهمن بوده که در حقیقت یک خودرو چینی به نام دانگ فنگ ix5 است که با نام دیگنیتی به بازار عرضه می‌شود. این کراس‌اوور ابعاد و اندازه نسبتا بزرگی دارد و در دسته کراس‌اوورهای سایز متوسط رده بندی می‌شود.چهره دیگنیتی از نظر ظاهری در سگمنت کراس‌اوور کوپه قرار می‌گیرد و باید آن را به عنوان اولین کراس‌اوور کوپه بازار بدانیم. خودرویی که از نظر ظاهری بسیار جذاب است و خطوط بکار رفته روی بدنه و همچنین شیب پایانی سقف، می‌تواند نظر مخاطب را به سرعت جلب کند. برای یادآوری باید بگوییم که دیگنیتی دقیقاً در سگمنت مشابه خودروی معروف بی ام و X4 قرار می‌گیرد.برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از ۱.۵ تنی، پیشرانه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مورد استفاده قرار گرفته است که به لطف استفاده از توربوشارژر می‌تواند خروجی قدرت ۱۴۸ اسب بخاری در محدوده ۵۶۰۰ دور بر دقیقه و خروجی گشتاور ۲۲۰ نیوتن متری در محدوده ۱۸۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. باتوجه به جعبه دنده اتوماتیک CVT نصب شده بر روی دیگنیتی، پیشرانه توربوشارژر دیگنیتی می‌تواند مصرف سوخت ۱۰.۴ لیتری در شهر، مصرف سوخت ۵.۴ لیتری خارج از شهر و به صورت ترکیبی، مصرف سوخت ۷.۵ لیتری به ازای کارکرد ۱۰۰ کیلومتری داشته باشد.

 

تعمیر گیربکس دانگ فنگ H30 کراس

همانطور که پیش‌تر گفته شد، یکی از مهم‌ترین متحدان این کمپانی، پژو فرانسوی است. بنابراین جای تعجبی ندارد که دانگ فنگ از پلتفرم پژو ۳۰۸ برای ساخت H30 کراس کمک بگیرد. این خودرو به موتور Tu5 و یک جعبه دنده چهار سرعته که به یک کمپانی ژاپنی تعلق دارد، مجهز است. این پیشرانه بیشتر در محصولات پژو و سیتروئن دیده می‌شود. H30 کراس نسبتا جمع و جور، با امکانات پیشرفته بی‌شماری ارائه شده است.

 

تعمیر گیربکس فردا SX5

این خودرو محصول مشترک کمپانی خودروسازی فردا و دانگ فنگ است و با همین نام در بازار کشور حضور دارد. Farda SX5 که یک کراس اوور متوسط است که با یک موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی ارائه می‌‎شود. این پیشرانه می‌تواند ۱۲۳ اسب بخار نیرو و ۱۵۰ نیوتن.متر گشتاور تولید کند. یک جعبه دنده اتوماتیک CVT با قابلیت FWD، این سیستم قدرت را همراهی می‌کند.

 

تعمیر گیر بگس دانگ فنگ S30

در حقیقت تفاوت عمده‌ای بین این خودرو و مورد قبلی نمی‌بینید، چرا که که دانگ فنگ S30 نسخه سدان H30 خودمان است و با همان پیشرانه و گیربکس مشابه ارائه می‌شود.

 

تعمیر تخصصی گیربکس دانگ فنگ

تعمیر گیربکس دانگ فنگ در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی دانگ فنگ شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس دانگ فنگ و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس دانگ فنگ دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های دانگ فنگ با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس دانگ فنگ در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس دانگ فنگ در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس دانگ فنگ در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس دانگ فنگ در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس دانگ فنگ در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس دانگ فنگ در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس دانگ فنگ در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس دانگ فنگ در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس دانگ فنگ در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط