تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس برلیانس

تعمیر موتور برلیانس

برلیانس شرکت خودرو ساز چینی است که در راستای مونتاژ ماشین های تویوتا پورشه بی ام و و میتسوبیشی فعالیت میکند.
این شرکت در سال ۱۹۹۲ میلادی به وسیله شخص یانگ رونگ تاسیس شد.از ابتدای تاسیس این شرکت تا سال ۲۰۰۱ میلادی تنها به تولید مینی بوس فعال بود از سال های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ شروع به امضای قرارداد با شرکت های بزرگ از جمله بی ام و نمود و اقدام به مونتاژ انها کرد.در سال ۲۰۱۲ این شرکت موفق به تولید بیش از ۷۰۰ هزار دستگاه اتومبیل شد که همین امر باعث شد تا این شرکت موفق چینی در سال ۲۰۱۳ به عنوان ششمین تولید کننده برتر خودرو در جمهوری خلق چین شناخته شود.در ایران این برند توسط شرکت های سایپا و پارس خودرو (به طور عمده در پارس خودرو) مونتاژ میشود و محبوبیت زیادی در بین مردم ایران پیدا کرده است که از محبوب ترین انها می توان به خودرو FRV با نام تجاری H330 در ایران اشاره کرد.
دفتر مرکزی شرکت برلیانس در شهر شن یانگ چین واقع شده است شمار کارکنان ان به عدد ۱۱۰۰۰ نفر میرسد و دارای ارزش سهام قابل توجهی در بازار های هنگ کنگ و فرانکفورت می باشد.

 

تعمیر گیربکس برلیانس H330

برلیانس H330 یک خودروی کامپکت سگمنت C است که با هدف جایگزینی سری BS2 شرکت خودروسازی برلیانس، تولید شد. این خودرو آوریل سال ۲۰۱۳ به بازار چین عرضه‌شد. به گونه‌ای می‌توان گفت که این خودرو فیس‌لیفتی از سدان FSV به شمار می‌آید.برلیانس H330 محصول مشترک شرکت خودروسازی سایپا و برلیانس (شریک تجاری بی ام و) است.شرکت پارس خودرو به عنوان زیرمجموعه سایپا، تولید و مونتاژ این خودرو را برعهده دارد. Brilliance H330 در دو مدل دنده دستی و دنده اتومات عرضه می‌شود. اولین سری این محصول سال ۹۴ در اختیار خریداران داخلی قرار گرفت.خودروی H330 به دلیل بهره بردن از زنجیر تایم، دیگر مشکل تعویض و یا پاره شدن تسمه تایم ندارد و این یکی از ویژگی‌های مثبت این اتومبیل، محسوب می‌شود. اوایل این خودرو با موتور ۱.۵ لیتری عرضه می‌شد؛ ولی از سال ۹۶ موتور آن به ۱.۶۵ لیتری ارتقا یافت.

 

تعمیر گیربکس برلیانس H220

برلیانس H220 یک هاچ‌بک کوچک است که با برند برلیانس و از سوی پارس خودرو در فاصله سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸ به بازار عرضه شد. پژو ۲۰۶ و ام وی ام ۳۱۵، دو رقیب عمده برلیانس H220 در بازار محسوب می‌شوند. برلیانس H220 با دو گیربکس پنج سرعته دستی و نیمه اتوماتیک یا AMT به بازار عرضه شد که برخلاف اکثر خودروهای چینی، نمونه دنده‌ای آن بیشتر در معرض توجه قرار گرفت. یکی از نکات مثبت برلیانس H220، کسب پنج ستاره ایمنی از موسسه ایمنی انکپ چین یا CNCAP است. با این وجود نسخه دنده‌ای برلیانس H220 که اتفاقا فروش موفق‌تری نیز در کشورمان داشته است، از ضعف امکانات رفاهی و ایمنی رنج می‌برد و بنابراین ممکن است برخی افراد خرید رقبای برلیانس H220 را به این خودرو ترجیح دهند.

 

تعمیر گیربکس برلیانس H230

برلیانس H230 برای نخستین بار در سال ۲۰۱۲ توسط شرکت خودروسازی Brilliance Auto به بازار عرضه شد و تا سال ۲۰۱۷ نیز بر روی خط تولید شرکت سازنده قرار داشت. این خودرو به‌عنوان محصول مشترک سایپا (بزرگ‌ترین سهام‌دار پارس‌خودرو) و کمپانی برلیانس، در سال ۱۳۹۴ راهی بازار کشورمان شد. در ابتدا این سدان جوان‌پسند و اقتصادی در دو تیپ دنده دستی (MT) و دنده اتوماتیک (AT) راهی بازار کشورمان شد، اما در سال ۱۳۹۷ تولید نمونه اتوماتیک آن متوقف شد و در حال حاضر تنها تیپ دنده دستی آن بر روی خط تولید قرار دارد.

 

تعمیر گیربکس برلیانس C3 کراس

رلیانس C3 در واقع نسخه کراس مدل هاچ‌بک H320 محسوب می‌شود که موفق شده با چهره مقداری جذاب‌تر و رنگ‌بندی اسپرت خود، نظرات بسیاری را به خود جلب نماید. در واقع یکی از برگ‌های برنده C3 همین ظاهر زیبا و هماهنگ بیرونی است. البته این طراحی مناسب در داخل کابین با مقداری افت مواجه میشود اما همچنان قادر است جذابیت‌هایش را به رخ برخی از رقبای این رده بکشاند. C3 در ابتدا مثل سایر تولیدات سری H300 برلیانس با موتور نه چندان قدرتمند ۱.۵ لیتری به بازار عرضه می‌شد که ضعف‌های زیادی داشت اما پس از آن انجین ۱.۶۵ لیتری جدید در زیر کاپوت قرار گرفت تا عملکرد کلی ماشین به سطح قابل قبولی برسد. از دیگر نکات مثبت برلیانس کراس می‌توان به مواردی نظیر: بهره‌مندی از شبکه خدماتی گسترده پارس‌خودرو، هندلینگ قابل قبول و استفاده از زنجیرتایم در موتور اشاره نمود. ضمن اینکه نماینده برلیانس از نظر سطح آپشن نیز شرایط قابل قبولی دارد و حداقل از امثال رنو ساندرو برتر ظاهر میشود.

 

تعمیر گیربکس برلیانس H320

در سال ۲۰۱۳ میلادی، شرکت خودروسازی برلیانس رسماً از خانواده سری H300 در مدل‌های ‌هاچ‌بک H320 و سدان H330 رونمایی کرد و یکسال پس از معرفی، توانست به فروش بیش از ۵۳ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۴ میلادی دست پیدا کند. به دنبال موفقیت این خودرو در بازار چین، برلیانس در سال ۲۰۱۵ راهی بازار ایران شد و موفق شد با تکیه بر طراحی مناسب و امکانات قابل قبول نماینده‌اش، در بازار کشورمان هم فروش بسیار خوبی را تجربه کند و در مدل‌های سدان به رقیبی سخت برای بسترن B30، جیلی GC6، رنو تندر ۹۰ اتوماتیک، جک J5 و خودروی پژو پارس اتوماتیک تبدیل شود. مدل محبوب هاچ‌بک هم رقابت نزدیکی با ساندرو اتوماتیک، دانگ فنگ H30 کراس، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و بعد از آن ۲۰۷i را آغاز کرد.
از ویژگی‌های مثبت برلیانس H320 میتوان به مواردی نظیر طراحی خوب و هماهنگ بدنه، فرمان نرم، پایداری قابل قبول، استفاده از زنجیر تایم در موتور و شتاب و کشش کافی در نسخه ۱.۶۵ اشاره نمود که تمامی اینها در کنار آپشن‌های قابل قبول (در نمونه اتومات)، نماینده پارس خودرو را به گزینه‌ای مناسب در میان رقبا تبدیل نموده‌اند. البته در این بین میتوان به مشکلاتی نظیر نامشخص بودن ایمنی، کیفیت پایین متریال داخل کابین، عدم ارائه اطلاعات صحیح از فرمان به دستان راننده و کمبود آپشن در نسخه دنده‌ای هم اشاره نمود.

 

تعمیر گیربکس برلیانس V5

پلت‌فرم این خودرو برگرفته از نسخه برلیانس H330‌ است. نکته جالبی که درباره V5 گفته می‌شود آن است که اغلب نمونه‌های عرضه‌شده در بازار، از نوع وارداتی هستند. از آنجایی که برلیانس و ب‌ام‌و شرکای تجاری هستند، آلمان‌ها اجازه دادند تا در برخی از قسمت‌های ظاهری V5 از کراس‌اور سایز کوچک آن‌ها -یعنی X1‌- استفاده شود. اگرچه این خودرو در بازارهای جهانی با موتور ۱.۵ لیتری توربو هم عرضه می‌شود، اما طرف ایرانی، دست روی نمونه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی آن گذاشته بود.

 

تعمیر تخصصی گیربکس برلیانس

تعمیر گیربکس برلیانس در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی برلیانس شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس برلیانس و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک برلیانس شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس برلیانس دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های برلیانس با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس برلیانس در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس برلیانس در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک برلیانس در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس برلیانس در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک برلیانس در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس برلیانس در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک برلیانس در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس برلیانس در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک برلیانس در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس برلیانس در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک برلیانس در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس برلیانس در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک برلیانس در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس برلیانس در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک برلیانس در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس برلیانس در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک برلیانس در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط