تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان

سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک، از جمله خدمات ارائه شده توسط تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان است که برای تمامی خودروهای اتوماتیک داخلی، وارداتی و چینی صورت می گیرد. سرویس های گیربکس اتوماتیک یکی از موارد مهم نگهداری خودروهای اتومات است که هر صاحب خودروی اتوماتی باید به آن توجه ویژه داشته باشد.

گیربکس های اتوماتیک نسبت به گیربکس های دنده ای، به مراتب حساس تر بوده و نگهداری از آنها نیاز به دقت و حساسیت بیشتری دارد. در صورت عدم رسیدگی یا انجام سرویس های دوره ای گیربکس اتومات، باید منتظر به وجود آمدن مشکلات عمده در گیربکس خود باشید که میتواند هزینه بسیار سنگینی را به شما متحمل کند.

بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات عمده برای گیربکس خودروی خود، سرویس های دوره ای آنرا به صورت مرتب انجام داده تا از به وجود آمدن هزینه های سنگین جلوگیری کنید. در صورتی که قصد دارید، سرویس گیربکس اتوماتیک خودروی خود را در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان انجام دهید، با ما تماس بگیرید.

 

سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک

گیربکس ماشین مانند دیگر اجزای آن به سرویس های دوره ایی نیازمند است که این سرویس ها یا غالبا به توصیه ی کمپانی های سازنده بنا بر کارکرد کیلومتر یا زمان باید صورت بپذیرد. از عوامل افزایش طول عمر قطعات گیربکس می توان به تعویض فیلتر و روغن آن، سرویس های دوره ایی به موقع، رانندگی صحیح و اصولی و آگاهی داشتن از نحوه ی عمل کرد یک گیربکس نام برد.

غالبا زمان توصیه شده برای سرویس های دوره ایی گیربکس اتوماتیک و هم چنین تعویض روغن آن بین ۲۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ کیلومتر می باشد.

شرایط رانندگی یکی از عوامل مهم در تعیین زمان سرویس های دوره ایی و تعویض کردن روغن می باشد. به طور مثال اگر شما در شهری پر ترافیک زندگی می کنید و ساعات طولانی را با خودروی خود در اتومبیل به سر می برید باید این‌ نکته را بدانید که ماندن در ترافیک باعث افرایش دمای روغن و هم چنین کاهش عمر آن می شود به همین‌ متظور توصیه ما برای عزیزانی که در این شرایط زندگی می کنند تعویض روغن بین ۲۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ کیلومتر می باشد.

سرویس گیربکس بخشی از تعمیر و نگهداری روزمره خودرو است، درست مثل یک تعویض روغن . جنبه اصلی یک سرویس انتقال، شستشوی مایع انتقال قدیمی و جایگزینی آن با مایع جدید است. با این حال، یک سرویس انتقال کامل باید شامل موارد زیر نیز باشد: بررسی پمپ یا تشت (در صورت امکان)، تعویض یا تمیز کردن فیلتر، تمیز کردن پمپ و نصب آن با واشر پمپ جدید.