تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس بنز

تعمیر موتور بنز

مرسدس بنز خودروی آلمانی است که از اواخر سال ۲۰۱۹ به بعد به عنوان یک تولید کننده وسایل نقلیه لوکس و وسایل نقلیه تجاری مشهور شده است. دفتر مرکزی آن در اشتوتگارت آلمان قرار دارد. این نام اولین بار در سال ۱۹۲۶ با نام Daimler-Benz ظاهر شد. در سال ۲۰۱۸ ، مرسدس بنز با فروش ۲.۳۱ میلیون اتومبیل سواری ، بزرگترین فروشنده وسایل نقلیه برتر در جهان شد.

خاستگاه این شرکت از مرسدس دیملر-موتورن-گسلشفت ۱۹۰۱ و بنز پتنت-موتورواگن ۱۸۸۶ کارل بنز ناشی می شود که به عنوان اولین موتور احتراق داخلی در یک خودروی خودران شناخته می شود. سوخت این خودرو بنزین نبود ، بلکه یک روغن بسیار فرار تر از نفت به نام لیگروین بود. شعار این برند “بهترین یا هیچ چیز” است.

یکی از گیربکس های معروف خودرو های مرسدس بنز گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک یا ۹G-Tronic است. با این گیربکس شما رانندگی روانتر و نرم تری را تجربه خواهید کرد. گیربکس ۹G-Tronic تعویض دنده را بسیار روان انجام میدهد و باعث کاهش مصرف سوخت تا حدود ۶.۵ درصد میشود. گیربکس بنز ۹G-Tronic اولین گیربکس اتوماتیک جهان است که از مبدل گشتاور هیدرودینامیکی استفاده میکند. این گیربکس از سیال به جای کلاچ مکانیکی گشتاور را منتقل میکند. گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک بنز در سه حالت رانندگی از جمله Dynamic، Eco و Manual قابل استفاده است. تعویض دستی دنده نیز از روی فرمان خودرو های بنز نیز قابل انجام است.

 

تعمیر تخصصی گیربکس بنز

گیربکس بنز یکی از قسمت های اصلی سیستم پیشرانه خودرو های بنز محسوب میشود. این بخش از خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از میزان مهم بودن هم رده موتور است. در صورتی که کمی از خودرو بدانید، گیربکس وظیفه انتقال نیرو از موتور به چرخ های خودرو را بر عهده دارد. تعویض دنده به صورت دستی کاری ساده به نظر میرسد اما در گیربکس یکسری تغییرات در ساختار دنده ها ایجاد میشود که سرعت ، دور موتور و گشتاور موتور را تغییر میدهد تا از حداکثر ظرفیت موتور استفاده شود و در سرعت های مختلف حرکت کند.

تعمیر گیربکس بنز در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی بنز شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس بنز و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک بنز شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس بنز دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های بنز با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس بنز در استان گلستان

 

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس بنز در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک بنز در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس بنز در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک بنز در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس بنز در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس بنز در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس بنز در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس بنز در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک بنز در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس بنز در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک بنز در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس بنز در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک بنز در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط