تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس هیوندا

تعمیر گیربکس هیوندا

نام هیوندا ( Hyundai ) اشاره به مجموعه شرکتها و کارخانجات معظمی دارد که در سال ۱۹۴۷ توسط آقای چونگ جو یونگ ( Chung Ju Yungg ) بنیان گذاری و تاسیس شد و سرانجام به بزرگترین گروه صنعتی کره تبدیل شد. این مجموعه از تشکیل اولین شرکت ساختمانی در سال ۱۹۴۷ آغاز بکار کرد.

شرکت هیوندای موتور امروزه شرکتها و کارخانجات زیادی در سراسر جهان تحت نام تجاری هیوندای همچون شرکت صنایع سنگین هیوندای ( Hyundai Heavy Industry ) در امر کشتی سازی به فعالیت های بزرگ اقتصادی مشغولند.

هیوندا برند محبوب خودروسازی در جهان است که در طول سال های اخیر با توجه به استفاده از تکنولوژی روز در اغلب خودرو های خود توانسته به نیاز خریداران پاسخ دهد. سابقه طولانی خودرو های هیوندای باعث شده قطعات خودرو های این برند و همچنین تعمیرکاران آن در سطح کشور زیاد باشند. از این رو تقریبا هر جای کشور که باشید مشکلی از بابت قطعه و تعمیرکار همانند تعمیرکار گیربکس اتوماتیک هیوندای پیدا نخواهید کرد.

 

تعمیر گیربکس هیوندای i20 مونتاژ

یکی از بهترین خودروهای هیوندای بازار ایران هیوندای i20 است. عمر حضور این هاچ‌بک قدیمی هیوندای در ایران به بیش از ۸ سال می‌رسد. در روزهای اول معرفی این ماشین، خیلی زود پای نسخه بازطراحی شده‌اش به کشور باز شد که دارای چند امکان اضافه مثل دوربین عقب، سیستم بدون کلید و سنسور باران بود؛ در حالی که موتور آن هم تقویت شده بود.

 

تعمیر گیربکس هیوندای النترا

ابعاد و چهرهٔ نسخهٔ جدید هیوندای النترا در نسل آخر کشیده‌تر شده و گنجایش موتور آن نیز به ۲۰۰۰ سی‌سی رسیده است. این ماشین نیز بعد از گذشتن از روزهای اول واردات، به مونتاژ در ایران رسید و باز هم کرمان موتور این نقش را بر عهده داشت. در کیفیت نوع مونتاژی تفاوت و نقصی در مقایسه با نسخه وارداتی نیست و خوش‌ساخت بودن النترا به‌ویژه از لحاظ محکم بودن شاسی و بدنه قابل اعتناست.

 

تعمیر گیربکس هیوندای سوناتا

گزینه بعدی بهترین خودروهای هیوندای در ایران از جمله محصولاتی است که به دو صورت بنزینی و هیبریدی در کشور حضور دارد. سوناتا نامی معروف و آشنا برای علاقمندان و طرفداران هیوندای است و بیش از ۱۵ سال از حضور این خودروی با کیفیت کره‌ای در ایران می‌گذرد. بعد از دو نسل NF و YF، آخرین نسل سوناتا در ایران با نام تجاری LF شناخته می‌شود که هم در طراحی و استحکام در ساخت و بدنه و هم در کیفیت رانندگی بهبود یافته است. در نسخهٔ جدید این سدان خوش‌ساخت یک تکنولوژی هوشمند در سوپاپ‌ها و سیلندرهای موتور قرار گرفته که با استفاده از یک مهارکننده و تنظیم‌کننده برقی، تایمینگ بهتری به این بخش می‌دهد. هیوندای سوناتا LF به صورت نیمه‌فول و فول در بازار وجود دارد.

 

تعمیر گیربکس هیوندای توسان ix35

بعد از این موارد گفته شده در خصوص راهنمای خرید خودروی هیوندای به یکی از شاسی‌بلندهای فعال این برند کره‌ای در داخل کشور می‌رسیم. هیوندای توسان با وجود موارد تکنیکی مشابه با پلتفرم النترا، در کلاس کراس‌اوور ساخته و ارائه شد و به خاطر ادامه داشتن کیفیت ساخت بالای هیوندای در این مدل، توسان نیز با استقبال خوبی مواجه شد.

 

تعمیر گیربکس هیوندای سانتافه ix45

گزینه بعدی بهترین خودروهای هیوندای بازار ایران، کراس‌اوور دیگری است. سانتافه به‌نوعی یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلندها بین مشتریان ایرانی است و بعد از اینکه حدود ۶ سال پیش نمونه‌های وارداتی این عنوان از اقبال مناسبی بین خریداران بهره‌مند شد، نسخه بازطراحی شده سانتافه خیلی زود برای ارائه در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

 

تعمیر گیربکس هیوندای آزرا (گرنجور)

آخرین گزینهٔ فعال این شرکت کره‌ای در بازار ایران در این مطلب شاید جواب روشن و قطعی به سوال کدام ماشین هیوندای بهتر است ندهد، اما بدون شک یکی از زیباترین سدان‌های موجود در کشور است. هیوندای آزرا از همان ابتدا چشم‌ها را به خود جذب و فروش خوبی پیدا کرد، اما بعد از چند سال ورود آن متوقف شد. تا اینکه مدتی بعد و در میانه سال ۱۳۹۷، نسخه جدید و شیک این مدل محبوب دوباره به کشور وارد شد. در میان تمامی محصولات هیوندای در ایران، آزرا با ارائه مدل ۲۰۱۹ جدیدترین ماشین این برند کره‌ای به حساب می‌آید.

 

تعمیر تخصصی گیربکس هیوندا

تعمیر گیربکس هیوندا در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی هیوندا شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس هیوندا و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک هیوندا شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس هیوندا دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های هیوندا با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس هیوندا در استان گلستان

 

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس هیوندا در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک هیوندا در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس هیوندا در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک هیوندا در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس هیوندا در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس هیوندا در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس هیوندا در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس هیوندا در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک هیوندا در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس هیوندا در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک هیوندا در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس هیوندا در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک هیوندا در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط