تعمیر جلوبندی

تعمیر جلوبندی کیا

تعمیر موتور کیا

به مجموعه‌ای از قطعاتی که جهت حفظ تعادل خودرو در زمان حرکت و سکون استفاده می‌شوند، جلوبندی ماشین یا سیستم تعلیق می‌گویند. لوازم جلوبندی کیا از جمله مهمترین سیستم‌های خودرو محسوب می‌شود که باید در حفظ و نگهداری آن نهایت دقت را داشته باشید. این لوازم در حرکت خودروی کیا به سمت چپ و راست تاثیر گذار هستند و باعث عملکرد نرم و روان آن می‌شوند.

در واقع، لوازم جلوبندی کیا یا سیستم تعلیق با خنثی کردن نیروهای سطح راه سبب می‌شوند که سرنشینان هنگام حرکت خودرو احساس راحتی کنند. این خودرو نیز به مانند تمامی تولیدات دیگر نیاز مند بازدیدهر ساله می باشد تا در صورت بروز عیب در بخشی از آن تنها نقطه معیوب پیدا شده و مانع از آسیب رساندن به بخش های دیگر گردد.

 

علائم نشان دهنده وجود عیب در سیستم جلوبندی و عقب بندی کیا

صداهای عجیب و غیر عادی از قسمت جلوی خودرو: اگر به هنگام گذر از ناهمواری ها، دست اندازها و …، صداهای غیرعادی نامتعارف از قسمت جلویی خودرویتان به گوش میرسد، نشان دهنده ی بروز مشکل در فنر یا کمک فنر و میل تعادل است. هم چنین به گوش رسیدن صدای سوت از قسمت جلویی خودرو، نشان دهنده ی خرابی در بلبرینگ هاست.

لرزیدن فرمان: چنانچه به هنگام روشن بودن خودرو و به ویژه در حین حرکت در سرعت های بالا، متوجه لرزش در فرمان خودروی خود شدید، نشان دهنده ی تنظیم نبودن باد لاستیک ها یا اصطلاحا بالانس نبودن آنهاست؛ هم چنین لرزش فرمان میتواند نشان دهنده ی وجود مشکل در سیبک ها باشد.

عدم تعادل خودرو به هنگام حرکت: اگر در حین رانندگی، فرمان به خودی خود به یک سمت کشیده میشود، یا حرکت خودرو تحت کنترل شما نیست به طوری که انگار قسمت جلویی خودرو حالت ول شدگی دارد، نشان دهنده ی وجود مشکل در قسمت جلوبندی خودرو است.

صدا های غیرعادی در پیچ ها و موج های جاده

لرزش فرمان و گاها لرزش فرمان و اتاق به صورت همزمان یا لرزش فرمان در لحظه ترمز گیری

خلاصی بیش از حد فرمان

شنیدن صدای ترق و تروق در لحظه چرخاندن فرمان

خرده شدن لاستیک های جلو یا عقب

کشیدن فرمان به یک سمت

 

تعمیر تخصصی جلوبندی کیا

تعمیر جلوبندی کیا در تعمیرگاه تخصصی آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان جلوبندی انجام می شود. در صورتی که جلوبندی خودروی کیا شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات جلوبندی خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل جلوبندی و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات خودروی شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر جلوبندی کیا دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود. جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس جلوبندی خودرو های کیا با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر جلوبندی اپتیما

تعمیر جلوبندی سورنتو

تعمیر جلوبندی اسپورتیج

تعمیر جلوبندی کادنزا

تعمیر جلوبندی سراتو

تعمیر جلوبندی پیکانتو

تعمیر جلوبندی کارنز

تعمیر جلوبندی ریو

تعمیر جلوبندی اپیروس

تعمیر جلوبندی سول

تعمیر جلوبندی کارنیوال

 

تعمیر جلوبندی کیا در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی کیا در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی کیا در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی کیا در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی کیا در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی کیا در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی کیا در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی کیا در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی کیا در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی کیا در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی کیا در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی کیا در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی کیا در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی کیا در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی کیا در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی کیا در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی کیا در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

 

 

بازگشت بە لیست