تعمیر جلوبندی

تعمیر جلوبندی فیدلیتی

تعمیر موتور فیدلیتی

خودروی فیدلیتی پرستیژ معمولاً یک خودروی لوکس و با کیفیت بالا است که تولید کننده آن به خصوص تمرکز بر فیدلیتی و وفاداری مشتریان دارد. این نوع خودروها بیشتر به منظور جلب مشتریان وفادار و ایجاد تجربه ممتاز برای آنها تولید می‌شوند. جلوبندی این خودرو یکی از مهم ترین قسمت های آن محسوب می شود که در واقع قطعاتی همچون کمک فنر، چرخ ها، توپی چرخ، بلبرینگ و … را در خود جای داده است.

 

وظایف قطعات جلوبندی فیدلیتی

۱- رام

رام قطعه ای فلزی است که از دو سر به شاسی ها متصل بوده و بقیه قسمت های جلوبندی از طریق رام به اتاق وصل می شود.

 

۲- فنر

فنر که به آن لول فنر نیز می گویند، وزن اتاق روی آن قرار دارد. فنر ها بر با توجه به قابلیت ارتجاعی که دارند، بیشترین ضربات جاده روی آن ها تاثیر می گذارد. ارتفاع زدن و تغییر فنر خودرو غیر استاندارد به شمار می رود.ج

 

۳- کمک فنر

قطعه بعدی کمک فنر است که محل قرار گیری آن در نزدیکی چرخ ها می باشد. به این دلیل که موجب کنترل و روان کردن نوسانات فنر شود. یک سر این قطعه به اتاق یا شاسی و سر دیگر آن به قسمتی از سیستم تعلیق مانند پوسته اکسل یا طبق متصب است. در این شرایط وضعیت حرکت فنر موجب افزایش و کاهش طول کمک فنر می شود.

 

۴- سیبک ها

قطعه سیبک است که همان قطعه ای می باشد که چرخ ها را به سیستم تعلیق خودرو متصل می کند و باعث چرخیدن آن ها هم می شود. این قطعه کروی شمل موجب چرخیدن سه محور مختصاتی می شود که در نتیجه قسمت جلوی خودرو را هدایت و فرمان دهی می کند. علاوه بر ین سیبک حرکت های ناخواسته مانند ورود به یک دست انداز را ختصی می کند. سیبک فرمان از یک سو به طبق های خودرو از سوی دیگر به متعلقات چرخ متصل است. فرمان خودرو به هر طرف که بچرخد سیبک هم به همان طرف می چرخد. سیبک ها هموار توسط نیروی های کششی تحت فشار بوده و تلاش می کنند تا ایز میزان اصحکاک به وجود آمده در بین قطعات را کاهش داده و بخشی از وزن آن را تحمل کنند.

 

۵- طبق ها

طبق قطعه بعدی می باشد که سیستم تعلیق را به شاسی خودرو وصل می کند. این قطعه از طریق بوش ها به شاسی خودرو و از طریق اتصال گوی و کاسه ها به چرخ خودرو وصل می شوند.

 

۶-میل موجگیر یا میل تعادل

میل تعادل که به آن میل مکانیک ها نیز مو گویند، در بیشتر موارد جهت بالا بردن تعادل خودرو و جلوگیری از چپ شدن آن استفاده می شوند میل تعادل وظیقه تقسیم نیرو بین چرخ ها هنگام حرکت پیج ها را بر عهده داشته و از خم شدن بیش از حد خودرو جلوگیری می کنند. میل تعادل دو سر فنر های چپ و راست را به هم نتصل می کند که این کار باعث می شود تا استقلال عملکردی فنر های چپ و راست کاهش یابد. موج گیر بین دو طبق پایین نصب می شود. هنگامی که خودرو پیچ را طی می کند، اتاق به طرف بیرون پیچ متمایل می شود. در نتیجه این تمایل طبق های پایین در جهت مخالف حرکت کرده و میل تعادل می پیچانند.

 

تعمیر تخصصی جلوبندی فیدلیتی

تعمیر جلوبندی فیدلیتی در تعمیرگاه تخصصی آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان جلوبندی انجام می شود. در صورتی که جلوبندی خودروی فیدلیتی شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات جلوبندی خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل جلوبندی و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات خودروی شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر جلوبندی فیدلیتی دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود. جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس جلوبندی خودرو های فیدلیتی با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر جلوبندی فیدلیتی در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی فیدلیتی در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی فیدلیتی در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی فیدلیتی در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی فیدلیتی در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی فیدلیتی در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی فیدلیتی در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی فیدلیتی در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی فیدلیتی در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی فیدلیتی در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی فیدلیتی در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی فیدلیتی در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی فیدلیتی در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی فیدلیتی در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی فیدلیتی در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی فیدلیتی در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی فیدلیتی در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

 

بازگشت بە لیست