تعمیر جلوبندی

تعمیر جلوبندی رنو

تعمیر موتور رنو

به بخش جلویی و تحتانی خودرو ، جلو بندی گفته می شود که نقش اصلی آن تعلیق خودرو، کاهش لرزش خودرو حین رانندگی بر روی سطوح ناهموار و منتقل کردن حداقلی این تکان ها به اتاق اتومبیل را عهده دار است . بخش اصلی جلوبندی خودرو را کمک فنر ها تشکیل می دهند ، در اصل نقش جلوگیری از ضربه را بر عهده دارند و به کم شدن فرسودگی و اشکالات مربوط به جعبه فرمان، دیفرانسیل، گیربکس، سیبک های فرمان خودرو کمک می نمایند. کیفیت تعلیق خودرو یا هندل کردن خودرو به سیستم جلوبندی خودرو مربوط می شود و به هر میزان سیستم جلوبندی بهتر باشد جذابیت رانندگی نیز بیشتر خواهد بود.

 

علائم خرابی جلو بندی رنو

از نشانه های خرابی جلو بندی می توان نشانه های زیر اشاره کرد :

سواری خشک و سفت

روغنی بودن قطعات سیستم جلوبندی

اختلالات فرمان خودرو

خرابی سیستم تعلیق

آج ‌های ناهمگون بر روی تایرها و . . .

 

قطعات جلوبندی خودرو رنو

 

طبق خودرو

سیستم تعلیق توسط طبق‌ها که بازوهایی هستند به شاسی خودرو متصل می‌شوند طبق‌ها به‌وسیله گوی و کاسه به چرخ و توسط بوش به شاسی خودرو متصل می‌شود.

 

عیب‌یابی طبق

یکی از علائم معیوب بودن طبق این است که خودرو در دست‌اندازها ممکن است صدای تق‌تق و یا جیرجیر بدهد که این بر اثر اصطکاک طبق بر روی شاسی به جود می‌آید و باید فوراً تعمیر شود.

 

میل تعادل

میل تعادل یا همان میل موج‌گیر برای بیشتر شدن تعادل خودرو در مقابل منحرف شدن به چپ و راست (به‌اصطلاح چپ کردن) به کار می‌رود. وظیفه مهم آن تقسیم نیرو بین چرخ‌ها به هنگام حرکت در پیچیدن خودرو است و از منحرف شدن بیش از حد خودرو به یک طرف جلوگیری می‌کند.

 

عیب‌یابی میل تعادل

میله تعادل یا همان میله موج‌گیر میله‌ای فولادی است که دوسر آن دارای بوش بوده و بین دوچرخ محور قرار می‌گیرد و دوچرخ را به همدیگر متصل می‌کند و همچنین با دو اتصال محوری به دو طرف شاسی متصل می‌شود. میل تعادل دارای سیبک در دو سرخود است که همانند سایر قطعات ماشین باید طی فواصل زمانی مشخص کنترل گردد و در صورت نیاز تعویض گردد تا خسارت‌های بیشتر به خودرو وارد نکند.اگر دیدید خودرو شما در پیچ به‌خوبی نمی‌پیچد به‌اصطلاح گیج می‌زند مشکل از میل تعادل است زیرا در صورت معیوب بودن نمی‌تواند نیرو را به‌درستی در میان چرخ‌های خودرو تقسیم کند.

سیبک دارای گردگیر است و اگر پوشش پلاستیکی آن پاره شود و گردوخاک و آب به آن نفوذ کند خاصیت چربی گریس موجود در آن از بین می‌رود و ممکن است لق بزند و شل شود و علائم آن صدای تق و ضربه هنگام چرخیدن خودرو است که باید میل تعادل و سیبک حتماً کنترل شود.

 

تعمیر تخصصی جلوبندی رنو

تعمیر جلوبندی رنو در تعمیرگاه تخصصی آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان جلوبندی انجام می شود. در صورتی که جلوبندی خودروی رنو شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات جلوبندی خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل جلوبندی و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات خودروی شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر جلوبندی رنو دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود. جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس جلوبندی خودرو های رنو با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر جلوبندی تندر ۹۰

تعمیر جلوبندی ساندرو

تعمیر جلوبندی مگان

تعمیر جلوبندی تالیسمان

تعمیر جلوبندی کولیوس

تعمیر جلوبندی کپچر

تعمیر جلوبندی داستر

 

تعمیر جلوبندی رنو در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی رنو در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی رنو در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی رنو در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی رنو در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی رنو در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی رنو در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی رنو در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی رنو در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی رنو در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی رنو در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی رنو در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی رنو در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی رنو در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی رنو در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی رنو در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی رنو در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

 

بازگشت بە لیست