تعمیر جلوبندی

تعمیر جلوبندی آئودی

تعمیر موتور آئودی

تعمیر جلوبندی آئودی بسیار مهم است زیرا جلوبندی یکی از اجزای حیاتی خودرو است که به عنوان مهم‌ترین بخش از سیستم رانندگی شناخته می‌شود. تعمیر و نگهداری مناسب جلوبندی از بروز خطرات و تصادفات جلوگیری می‌کند و برای افزایش ایمنی و کارایی خودرو اساسی است.اگر مشکلی در سیستم فرمان، اکسل، سیبک‌ها، سیستم تعلیق در جلو، فنر یا کمک‌فنرها، میل تعادل، میل موج‌گیر و چرخ‌های خودرو آئودی شما به وجود آمده است باید سیستم جلوبندی خود را بررسی و تعمیرات لازم را انجام دهید. این کار خصوصاً پس از تصادف که خودروی شما دچار آسیب شده است، ضروری به نظر می‌رسد. از آنجایی که حساسیت در خودروهای لوکس بسیار زیاد است باید آن را به تعمیرگاه تخصصی سپرد.

 

جلوبندی آئودی

این قسمت جزو قسمت های جلویی و زیرین خودرو محسوب می شود که وظایف مهمی را در خودرو انجام می دهد. این وظایف شامل حرکت، سکون، جلوگیری از چپ شدن خودرو، ایجاد احساس راحتی خصوصا هنگام رد شدن از ناهمواری هایی مانند دست انداز ها، تعادل، هندلینگ و هدایت است. جلوبندی با سیستم تعلیق خودرو ارتباط نزدیکی دارد اما جلوبندی دارای تمام قطعات جلویی خودرو، میل فرمان و فرمان می شود. در حالی که سیستم تعلیق خودرو شامل قطعاتی مانند چرخ های جلو و کمک فنر های جلو است.

 

چگونه می‌توانم از جلوبندی آئودی خود در طولانی‌مدت مراقبت کنم؟

برای مراقبت در طولانی مدت از جلوبندی آئودی خود، و عدم نیاز به تعمیر جلوبندی آئودی خود به توصیه‌های زیر توجه کنید:

نگهداری و تعمیرات دوره‌ای: جلوبندی آئودی را به صورت منظم بررسی و تعمیر کنید و هر گونه نقص را به زودی برطرف کنید.

تعویض لنت‌ها به موقع: لنت‌های ترمز را به موقع تعویض کنید تا عملکرد بهینه ترمز را حفظ کنید.

رانندگی ایمن: هنگام رانندگی، به ایمنی و توجه به شرایط جاده توجه کنید تا از وقوع تصادفات جلوگیری شود.

اگر می خواهید سیستم های جلوبندی و سیستم تعلیق آئودی را به درستی تعمیر کنید، به شما توصیه می کنیم تعمیر این قطعات را به افرادی که تخصص لازم در این زمینه را ندارند سپرد. تعمیر سیستم تعلیق و سیستم تعلیق آئودی به صورت غیرحرفه ای می تواند مانع عملکرد خودرو شود. در نتیجه برای تعمیر این قطعات باید هزینه زیادی پرداخت کنید.

 

نشانه های خرابی جلوبندی آئودی

اختلالات فرمان خودرو

یکی از نشانه های خرابی جلوبندی کشیدن فرمان یا زدن آن است. بدین معنا که هنگام پیچیدن خودرو فرمان آن بر خلاف فرمان دهی راننده عمل می کند. مثلا امکان دارد زاویه تایر ها، مرکز تعادل و بالانس خودرو دچار اختلالاتی شده باشد. دلایل آن معمولا بالانس نبودن چرخ یا وجود مشکل در سیبک ها می باشد. در این شرایط خودرو گیج می زند و به طرفین منحرف می شود.

 

آج ناهمگون روی تایر ها

در صورتی که روی لاستیک های خود ساییدگی و یا آج های ناهمگون مشاهده می کنید، یعنی جلوبندی خودرو ایراد دارد. شنیدن صدای سوت مانند از چرخ ها نیز که معمولا هنگام دور زدن شنیده می شود، در اثر خرابی بلبرینگ چرخ ها است.

 

روغنی بودن قطعات سیستم جلوبندی

اگر روی قطعاتی همچون فنر و کمک فنر ها روغن و یا چربی مشاهده کردید، یعنی جلوبندی شما به مشکل خورده است.

 

خرابی سیستم تعلیق

برای تست این خرابی ابتدا خودرو خود را در مکانی پارک کنید، سپس با کمک دستان خود کاپوت آن را به سمت پایین فشار دهید. سپس دستان خود را بردارید. اگر با برداشتن دستان خود کاپوت خودرو بیش از دو سه بار تکان خورد یعنی سیستم تعلیق خودرو شما به بازبینی و تعمیر نیاز دارد. یادتان باشد کع شنیدن صدای نامعتارف در هنگام عبور از موانع و دست انداز ها به دلیل خرابی در کمک فنر ها و میل تعادل است.

 

خرابی سیستم تعلیق خودرو

در حالی که خودرو شما پارک است، با کمک دستان خود کاپوت خودرو را به سمت پایین فشار دهید و بعد از برداشتن دستان خود، در صورتی که خودرو شما بیش از دو یا سه بار بالا و پایین شد، یغنی سیستم تعلیق خودرو نیاز به بازبینی و تعمیر دارد. یادتان باشد که شنیدن صدا های نامتعارف هنگام عبور از موانع و دست انداز ها به دلیل خرابی در کمک فنر و میل تعادل دیگر نشانه خرابی جلوبندی خودرو است.

 

سواری سفت و خشک

اگر احساس کردید با گذشت مدت زمان کوتاهی احساس راحتی شما کم شده و خودرو شما سفت و سخت سواری می دهد، یعنی جلوبندی خودرو دچار ایراد و اختلالاتی شده است. در چنین شرایطی تمام پستی و بلندی های جاده را احساس خواهید کرد.

در صورت مشاهده هر کدام از این نشانه ها سریعا به یک جلوبندی سازی مراجعه کنید چرا که اگر به این نشانه ها بی توجهی کنید مشکل جلوبندی شما بدتر خواهد شد و هزینه آن بیشتر می شود.

 

تعمیر تخصصی جلوبندی آئودی

تعمیر جلوبندی آئودی در تعمیرگاه تخصصی آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان جلوبندی انجام می شود. در صورتی که جلوبندی خودروی آئودی شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات جلوبندی خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل جلوبندی و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات خودروی شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر جلوبندی آئودی دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود. جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس جلوبندی خودرو های آئودی با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر جلوبندی آئودی در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی آئودی در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آئودی در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی آئودی در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آئودی در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی آئودی در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آئودی در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی آئودی در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آئودی در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی آئودی در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آئودی در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی آئودی در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آئودی در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی آئودی در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آئودی در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر جلوبندی آئودی در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آئودی در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی جلوبندی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر جلوبندی خودروی خود مراجعه نمایند.

 

بازگشت بە لیست