مقالات

تعمیر گیربکس اتوماتیک در گنبد

تعمیر گیربکس اتوماتیک در گنبد

یکی از مشکلات دارندگان خودرو های دنده اتوماتیک، خرابی گیربکس است و مهم تر از آن پیدا کردن یک فرد متخصص در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک است، تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده با سال ها تجربه در زمینه تعمیر گیربکس های اتوماتیک به صورت تخصصی در خدمت شما می باشد.

 

بهترین تعمیرکار گیربکس گنبد

گیربکس آرمان با سالها تجربه در زمینه تعمیر انواع گیربکس های اتوماتیک خودرو های خارجی از برند های مرسدس بنز، بی ام و، پورشه، بورگوارد، پژو، رنو، سیتروئن، فیات، مزدا، تویوتا، هوندا، میتسوبیشی، لکسوس، آلفارومئو، لیفان، جک، برلیانس، هایما، هن تنگ، بسترن، سوزوکی، چری، ام وی ام، بی وای دی، بایک، هیوندای، کیا، ولوو و سایر خودرو های خارجی، جهت تعمیرات در خدمت شما عزیزان می باشد.

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در گنبد هستید با ما تماس بگیرید.

 

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در گنبد

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

۰۹۱۲۰۵۳۹۴۰۱

 

 

گنبد کاووس

گنبد کاووس مرکز ترکمن صحرا است و در میان دو شعبه اصلی رودخانه گرگان در دو سوی شمالی و جنوبی در ارتفاع ۵۲ متری از سطح دریا واقع شده است. مناطق جنوبی و شرقی این شهرستان با برخورداری از آب و هوای معتدل کوهستانی دارای اراضی حاصلخیز هستند و قسمت های شمالی آن دارای آب وهوای نیمه بیابانی معتدل و نیمه خشک است.
شهرستان گنبد کاووس دارای دو بخش مرکزی و «داشلی برون»، دو شهر«گنبد کاووس» و«اینچه برون» و شش دهستان است.
شهر گنبد کاووس (یا گنبد قابوس) به دلیل دارا بودن بلندترین بنای آجری جهان معروف است. این بنا «برج قابوس» نام دارد و از دوران زیاریان باقی مانده است. این شهر در سده اخیر مرکز ترکمن صحرا بوده و دومین شهر بزرگ استان گلستان پس از گرگان است.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط