تعمیر موتور

تعمیر موتور هایما

تعمیر موتور هایما

شرکت چینی خودروسازی هایما از دیگر شرکت هایی است که توانسته است در طی چند سال گذشته خودرو های خود را وارد بازار ایران کند. از خودرو های هایما همانند دیگر خودرو های چینی استقبال خوبی شد. این خودرو ها توانستند فروش خوبی را در بازار ایران داشته باشند.

هسته اصلی تمامی فعالیت های خودرو، موتور می باشد. موتور خود نیز همانند گیربکس با استفاده از روغن موتور فعالیت می کند و وظایف خود را انجام می دهد.البته از هر نوع روغنی نمی توان برای موتور استفاده کرد؛ بلکه باید از روغنی استفاده شود که با موتور خودرو سازگار باشد.از این رو توصیه می شود روغن موتور را نیز به صورت دوره ای و منظم تعویض کنید تا اختلالی در عملکرد آن ایجاد نشود.در صورتی که موتور خودرو با مشکل مواجه شود، تمام خودرو به همراه آن از کار می افتد. از آنجایی که موتور قطعه ای بسیار مهم در خودرو می باشد، توصیه می شود به هیچ عنوان خودتان شروع به عیب یابی و تعمیر آن نکنید و این کار را به یک تعمیرکار متخصص بسپارید.

 

دلایل خرابی موتور هایما

روغن سوزی که دلایل آن می تواند از خرابی پیستون یا خرابی سرسیلندر باشد.
چک نکردن مایع خنک کنده ی موتور و عدم وجود ضد یخ که باعث خرابی واشر سرسیلندر موتور خواهد شد.
یاتاقان زدن خودرو که دلایل آن استفاده از روغن های نامرغوب و یا به موقع تعویض نکردن روغن خودرو می باشد.

 

نکاتی برای سالم نگه داشتن موتور هایما

بررسی نمودن سیستم خنک کننده
چک کردن فیلتر هوا
پرهیز از مصرف سوخت ذخیره
خودداری از شروع و توقف ناگهانی
با احتیاط رانندگی کنید و با رفتن خودرو در جاده های ناهموار تا حد ممکن خودداری شود
چرغ هشدار خودرو را نادیده نگیرید

 

تعمیر تخصصی موتور هایما

تعمیر موتور هایما در تعمیرگاه تخصصی آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان موتور انجام می شود. در صورتی که موتور خودروی هایما شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات موتور خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل موتور و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات خودروی شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر موتور هایما دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود. جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس موتور خودرو های هایما با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر موتور S7

تعمیر موتور S5

 

 

تعمیر موتور هایما در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور هایما در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور هایما در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور هایما در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور هایما در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور هایما در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور هایما در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور هایما در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور هایما در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور هایما در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور هایما در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور هایما در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور هایما در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور هایما در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور هایما در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور هایما در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور هایما در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

 

 

بازگشت بە لیست