تعمیر موتور

تعمیر موتور فیدلیتی

تعمیر موتور فیدلیتی

برند جتور از زیر مجموعه های لوکس چری با بیش از ۲۳ سال تخصص در ساخت خودرو، طراحی و تولید میباشد. این شرکت به‌عنوان موفق‌ترین صادرکننده خودرو در چین، بزرگترین مرکز تست فناوری خودرو در آسیا است که بیش از ۵۵۰۰ مهندس تحقیق و توسعه را در سراسر جهان استخدام کرده است.

 

در چه صورت فیدلیتی نیاز به تنظیم موتور دارد ؟

بد استارت خوردن
سخت روشن شدن خودرو
روشن شدن چراغ چک
لرزش در حالت در جا کار کردن
کاهش شتاب خودرو
افزایش مصرف سوخت
خارج شدن دود سیاه از اگزوز
شنیده شدن صداهای غیرعادی موتور

 

 

فواید تنظیم موتور خودرو به موقع چیست؟

بهبود کارکرد موتور و عملکرد آن
کاهش مصرف سوخت
افزایش شتاب اتومبیل
کاهش صدا و گرمای موتور
کاهش آلایندگی و دود خرورجی از اگزوز
طول عمر بیشتر موتور و قطعات مکانیکی و الکترونیکی

 

 

تعمیر تخصصی موتور فیدلیتی

تعمیر موتور فیدلیتی در تعمیرگاه تخصصی آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان موتور انجام می شود. در صورتی که موتور خودروی فیدلیتی شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات موتور خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل موتور و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات خودروی شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر موتور فیدلیتی دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود. جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس موتور خودرو های فیدلیتی با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر موتور فیدلیتی در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور فیدلیتی در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور فیدلیتی در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور فیدلیتی در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور فیدلیتی در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور فیدلیتی در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور فیدلیتی در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور فیدلیتی در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور فیدلیتی در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور فیدلیتی در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور فیدلیتی در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور فیدلیتی در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور فیدلیتی در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور فیدلیتی در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور فیدلیتی در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور فیدلیتی در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور فیدلیتی در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

بازگشت بە لیست