مقالات

تعمیر گیربکس اتوماتیک در آق قلا

تعمیر گیربکس اتوماتیک در آق قلا

یکی از مشکلات دارندگان خودرو های دنده اتوماتیک، خرابی گیربکس است و مهم تر از آن پیدا کردن یک فرد متخصص در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک است، تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده با سال ها تجربه در زمینه تعمیر گیربکس های اتوماتیک به صورت تخصصی در خدمت شما می باشد.

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید.

 

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در آق قلا

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

۰۹۱۲۰۵۳۹۴۰۱

 

آق قلا

شهرستان آق‌قلا در شمال استان گلستان و در کنار رودخانه گرگانرود با داشتن آثار تاریخی، گل‌فشان‌های دیدنی و صنایع دستی همچون قالی و پشتی ترکمن از مناطق گردشگرپذیر این استان است.

این شهرستان با جمعیتی حدود ۱۳۳هزار نفر،یک هزار و ۷۶۳کیلومترمربع وسعت دارد معادل ۶/۸ درصد از مساحت استان را شامل می شود و بسیاری از ساکنان آن را هموطنان ترکمن تشکیل می‌دهند.

این شهرستان از شمال به کشور ترکمنستان از جنوب به شهرستان گرگان و علی آباد از شرق به شهرستان گنبدکاووس و از غرب به شهرستان ترکمن محدود می شود.

براساس مستندات،این شهر توسط”شاه‌عباس”در سال ۱۰۲۰ هجری قمری بنا شد و در ابتدا به نام”اسپیدژ”یا”دژسفید”معروف بوده و در زمان حکومت پهلوی به”پهلوی دژ”تغییر نام داد و امروز نام آق‌قلا گرفته که در زبان ترکمنی به معنای دژ یا قلعه سفید است.

 

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط