تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس لکسوس

تعمیر موتور لکسوس

یکی از برند های خودرو سازی معتبر در دنیا برند لکسوس است، برند لکسوس در واقع برندی ژاپنی است اما در حال حاضر خودرو های این برند در اغلب کشور های دنیا تولید و عرضه می شوند. لکسوس همیشه در استفاده از قطعات خودرو لوکس و با کیفیت پیشرو بوده است.

محصولات تولیدی و محبوب برند لکسوس، شامل مدل‌های سدان IS و HS در کلاس کامکپت، سری‌های ES و GS در کلاس متوسط و سری‌های بزرگ LS، انواع خودروهای سدان لوکس هستند. خودروهای شاسی بلند لکسوس نیز در انواع ابعاد از NX و RX در کلاس کراس‌اور تا GX در سایز متوسط و LX در ابعاد بزرگ عرضه می‌شوند.

 

تعمیر تخصصی گیربکس لکسوس

تعمیر گیربکس لکسوس به دلیل نوع این گیربکس از سایر خودروهای موجود در بازار سخت‌تر و پوییده تر است، خودرو لکسوس ساختاری متفاوتی در همه قطعات خود در مقایسه با خودروهای دیگر دارد که این تفاوت در گیربکس اتوماتیک خودرو نیز نمود دارد.

تعمیر گیربکس لکسوس وابسته به نوع خرابی گیربکس در خودروهای مختلف متفاوت است.

تعمیر گیربکس لکسوس در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان گیربکس اتوماتیک انجام می شود. در صورتی که گیربکس خودروی لکسوس شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس لکسوس و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک لکسوس شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس لکسوس دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود.

جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو های لکسوس با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس لکسوس LX570

لکسوس LX570 بزرگترین مدل لکسوس در ایران قوای محرکه خود را مدیون یک پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری است. این پیشرانه معادل ۳۸۳ اسب بخار قدرت ایجاد می‌کند و گشتاوری برابر با ۵۴۶ نیوتن‌متر را به واسطه یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک و دو عدد دیفرانسیل هوشمند با قفل مرکزی و محدودکننده لغزش، به سوی تمامی چرخ‌ها می‌رساند.این شاسی بلند سنگین‌وزن ۲۶۸۰ کیلوگرمی شتابی بسیار مطلوب را ارائه می‌دهد، چرا که رقم ۷.۵ ثانیه برای شتاب صفر تا صد خودرویی در این ابعاد و وزن، بسیار مهیج و جذاب جلوه می‌کند. حداکثر سرعت و میانگین مصرف سوخت این تحفه ژاپنی نیز به ترتیب معادل ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت و ۱۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.Lx 570 را می‌توان یکی از معدود اتومبیل‌های شاسی‌بلند دوران خود دانست که تا خرخره در انواع و اقسام آپشن‌های رفاهی و ایمنی غرق شده است: کروز کنترل هوشمند، کنترل کشش و پایداری، سنسورهای پارک جلو و عقب، سنسور باران و فشار باد تایر، رادار نقطه کور و هشدار تصادف از جلو، ترمزهای مالتی‌ترین، اتولایت، دی لایت، نور بالا اتوماتیک و …

 

تعمیر گیربکس لکسوس RX350 فیس لیفت

لکسوس RX ، RX350 یکی از بهترین نمونه‌های crossover ترکیبی از یک خودروی شاسی بلند (SUV) و با راحتی رانندگی یک خودروی سدان می‌باشد. ممکن است وقتی با RX رانندگی می‌کنید احساس سواری یکی از خودروهای سدان لکسوس را داشته باشید. رانندگی راحت و کنترل نرم همه دراین مدل وجود دارد. ارتفاع بلندتری نسبت به خودروهای سدان دارد، اما نه آنقدر بلند که برای نشستن روی صندلی مجبور شوید مانند برخی از شاسی بلندهای بزرگ از آن بالا بروید. ارتفاع قابل تنظیم سیستم تعلیق بادی به‌صورت سفارشی وجود دارد. RX 350 در بزرگراه‌ها رانندگی راحتی دارد. از ویژگی‌های مثبت این خودرو اتاق آرام و بی‌صدایی است که این خودرو دارد. متاسفانه با ممنوعیت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی، عرضه این خودرو به بازار داخل متوقف شد.

 

تعمیر گیربکس لکسوس LS460 لانگ

لکسوس LS460 لانگ بزرگترین و لوکس ترین مدل تولیدی از کمپانی لکسوس (Lexus) می باشد. مدل جدید آن با ظاهری با شکوه‌تر و زیباتر و بعنوان مدل ۲۰۰۷ وارد بازار رقابت گردیده است . لکسوس – ال اس (Lexus LS) در رده خودرو های لوکس صندوق دار (Luxury Sedan) قرار دارد که در حال حاضر فقط با یک موتور بنزینی و یک موتور هیبریدی (Hybrid) تولید و عرضه می گردد.پیشرانه بنزینی این خودرو ۴.۶ لیتر حجم داشته که قادر به تولید ۳۸۰ اسب بخار قدرت نیز می باشد و این نیرو به محود عقب منتقل می شود . قلب تپنده درون سینه LS460L از یک موتور هشت سیلندر ۳۲ سوپاپ با حجم ۴۶۰۰ سی‌سی تشکیل شده که قادر است نیرویی معادل ۳۸۰ اسب‌بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۴۹۳ نیوتن‌متر در ۴۱۰۰ دور در دقیقه را تولید کند.

 

تعمیر گیربکس لکسوس NX200 توربو

لکسوس NX 200 دارای طراحی خشن، جدی، با خطوط تیز و مدرن است.چراغ‌ ها در لکسوس NXاز نوع تیره رنگ هستند. آینه ها جدید با رنگ سیاه و همچنین داشتن رینگ های اسپرت زیبا در سایز ۱۸ اینچ به لکسوس NX 200 زیبایی داده است.در قسمت آینه های لکسوس NX 200 هم از آینه های دارای گرمکن برقی از نوع الکتروکرومیک بهره می برد.NX 200T یک موتور چهار سیلندر ۲ لیتری با سیستم اکسیژن رسانی توربو می باشد این موتور قدرتی برابر با ۲۵۵ اسب بخار تولید می کند.

 

تعمیر گیربکس لکسوس RX350

خودروی لکسوس RX350 یک خودروی ساخت کشور ژاپن است که به وسیله کارخانه خودرو سازی معروف لکسوس طراحی و ساخته شده است. خودروی لکسوس RX350، یک ماشین لوکس است که در خود کشور ژاپن با عنوان تویوتا هریر معروف است. این ماشین برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ بود که به دنیا معرفی شد.این خودرو شش سیلندر است و دارای ۲۴ عدد سوپاپ می باشد. حجم موتور RX350 نیز سه و نیم لیتر است. این موتور به صورت تنفس طبیعی کار می کند و دارای ۲۷۵ اسب بخار در ۶۲۰۰ دور در دقیقه قدرت می باشد. بیشترین گشتاور این خودرو هم ۳۴۸ نیوتن متر در ۴۷۰۰ دور در دقیقه است. ماشین RX350، به صورت چهار چرخ متحرک کار می کند و گیربکس ۶ دنده اتوماتیک دارد. البته نسخه نیوفیس خودروی RX350 ، گیربکس ۸ دنده ای اتوماتیک دارد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۷.۴ ثانیه و بیشترین سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر در ساعت است.

 

تعمیر گیربکس لکسوس LS460 اتومن

لکسوس LS460 مدل ۲۰۱۵ نیز، در زمره باکیفیت‌ترین و راحت‌ترین سدان‌های دنیا قرار می‌گیرد. با نگاهی به کابین LS460 متوجه می‌شوید که طراحی داخلی این ژاپنی لوکس در کمال دقت و وسواس انجام شده است؛ استفاده از چرم نرم و تزئینات چوبی زیبا و با کیفیت، جذابیت خاصی به کابین این خودرو بخشیده است. تمامی تیپ‌های LS460 از پیشرفته‌ترین تجهیزات بهره می‌برند و خریداران می‌توانند تجهیزات دیگری چون صندلی‌های ماساژور برای جلو و عقب، سیستم صوتی پیشرفته Mark Levinson، پکیج صندلی‌های Executive Class، و سیستم سرگرمی عقب با قابلیت پخش DVD را در صورت تمایل برای خودروی خود سفارش دهند. رانندگی با این سدان لوکس به اندازه نشستن داخل آن، نرم و راحت است؛ صدای جاده به سختی شنیده می‌شود و غرش پیشرانه ۸ سیلندر خورجینی تنها در صورت شتاب‌گیری سریع، به گوش می‌رسد؛ عبور از ناهمواری‌ها و دست‌اندازها نیز، تاثیر چندانی بر کیفیت رانندگی و آرامش و راحتی سرنشینان ندارد.

 

تعمیر گیربکس لکسوس RX200

خودروی RX 200، نسل چهارم خودروی آر ایکس است که از سال ۲۰۱۵ میلادی تولید می شود. کارخانه خودروسازی تویوتا و لکسوس، سیاست خود را در زمینه موتورهای خودرو تغییر دادند و از سال ۲۰۱۵ به بعد موتور های توربو شارژ دو لیتری را در خودروهای خودروی RX 200 تعبیه کردند. قبل از این، استفاده از موتورهای بزرگ ۶ سیلندری در خودرو های لکسوس رایج بود. معمولاً در انتهای نام خودروهای آر ایکس، حرف انگلیسی t را مشاهده می کنید. این حرف نشان دهنده این است که موتور این خودرو، توربو شارژ می باشد. نسل اول خودروی RX 200 وارد ایران نشد ولی نسل دوم و نسل سوم، توسط همان شرکت ایرتویا به ایران آمد. خودروی RX 200 در دو مدل مختلف عرضه می شود. ورژن اف اسپرت و ورژن لاکچری. هر دو مدل وارد بازار ایران شدند. هر دو ورژن، دارای امکانات رفاهی و امکانات ایمنی خیلی خوبی هستند. آپشن های زیر در هر دو مدل این خودرو وجود دارد: دوربین ۳۶۰ درجه – حسگرهای باران و حسگرهای تصادف از جلو و انواع حسگرهای دیگر – سیستم کروز کنترل – شارژر وایرلس برای گوشی های موبایل – سیستم تشخیص میزان باد لاستیک ها – سیستم ترمز اضطراری و …

 

تعمیر گیربکس لکسوس ES350

لکسوس ES یک سدان متوسط نسبتا لوکس ژاپنی با قیمت متعادل است که نسل پنجم آن از سال ۲۰۱۰ توسط شرکت ایرتویا به بازار ایران راه پیدا کرد تا رقیبی نسبتا قدر و لوکس برای محصولاتی همچون بی ام و سری ۵ و مرسدس بنز E کلاس باشد.لکسوس ES نسل پنجم با دو نوع پیشرانه ۲.۵ و ۳.۵ لیتری مهمان جاده‌های کشور شد اما از طرف دیگر پس از اعمال محدودیت بر ورود خودروهای با حجم موتور بیش از ۲۵۰۰ سی سی، نسل ششم لکسوس ای اس تنها در مدل ES250 طی سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به دست مشتریان ایرانی رسید.مهمترین آپشن‌ها و امکانات لکسوس ES350 به عنوان نسخه فول آپشن شامل موارد زیر می‌شود: کروز کنترل تطبیق‌پذیر، سامانه‌های کنترل کشش و پایداری، حالات رانندگی اکو نرمال و اسپرت، حسگرهای پارک و باران و فشار باد تایر، سیستم‌های ایمنی هشدار تصادف از جلو – تغییر مسیر و هشدار نقطه کور، ABS وEBD ، ترمز اضطراری، دیلایت و اتولایت و …

 

تعمیر گیربکس لکسوس CT200 هیبرید

لکسوس CT200h اولین خودرو هیبریدی است که وارد بازار کشورمان شد و دسته هاچبک‌های لوکس موجود در ایران را به نوعی متحول ساخت. لکسوس CT200h اولین بار در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۰ به نمایش درآمد.این خودرو ژاپنی نیروی مورد نیاز خود را از یک پیشرانه هیبریدی دریافت می‌کند که شامل موتور چهار سیلندر بنزینی به علاوه یک موتور الکتریکی است. حجم پیشرانه چهار سیلندر بنزینی ۱.۸ لیتر بوده و حداکثر قدرت حاصل از این پیشرانه هیبریدی نیز برابر با ۱۳۴ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور خواهد بود. شتاب صفر تا صد این خودرو معادل ۱۰.۳ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به رقم ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. میانگین مصرف سوخت ترکیبی ct هیبریدی نیز ۴.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است.

 

تعمیر گیربکس لکسوس ES250

لکسوس ES250 برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ در کشور ژاپن طراحی شد. لکسوس در این خودرو برای این که قیمت مناسبی داشته باشد از موتور تقریبا قدیمی استفاده کرده است که از قدرت خوبی نیز برخور دار می باشد. این نسل از خودرو های لکسوس را بر خلاف میل این شرکت بزرگ خودرو سازی می توان بیشتر شبیه به یک کمری دانست که امکانات رفاهی بیشتری نسبت به ان در اختیار شما قرار می دهد .از امکانات و تجهیزات خودرو ای اس ۲۵۰ می توان به صفحه نمایش ۸ اینچی، بلوتوث، ۸ بلند گو، اتصال یو اس بی، قابلیت پخش دی وی دی، قابلیت پخش ام پی ۳، قابلیت تنظیم و تغییر حالت رانندگی، کروز کنترل، سیستم ورود به خودرو بدون کلید، چراغ های ال ای دی مخصوص روز، استارت دکمه ای، سیستم یخ زدای برف پاک کن و … اشاره کرد.
موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه دارد که حجم ان برابر ۲۴۹۴ سی سی است. تنفس موتور این خودرو به ES250 خودرو لکسوس صورت تنفس طبیعی است و انتقال نیرو ان نیز از طریق دیفرانسیل جلو می باشد که سبب کاهش مصرف سوخت نیز می شود. حداکثر قدرت موتور این خودرو ۱۸۱ اسب بخار در هر ۶۰۰۰ دور در یک دقیقه است و حداکثر گشتاور ان نیز برابر با ۲۳۵ نیوتن متر در ۴۱۰۰ دور در دقیقه است .

 

تعمیر گیربکس لکسوس در استان گلستان

 

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس لکسوس در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک لکسوس در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس لکسوس در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک لکسوس در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس لکسوس در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس لکسوس در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس لکسوس در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس لکسوس در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک لکسوس در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس لکسوس در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک لکسوس در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر گیربکس لکسوس در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک لکسوس در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر گیربکس خودروی خود مراجعه نمایند.

 

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط