تعمیر موتور

تعمیر موتور چری

تعمیر موتور چری

همان‌طور که می‌دانید موتور ماشین قلب آن است. اگر موتور مشکل داشته باشد، قطعاً خودرو از کار می‌افتد. تعمیر موتور کار تخصصی است که توسط مکانیک‌های مجرب و مجرب انجام می‌شود.ماشین با راندن موتور کار می‌کند. وقتی مشکلی در قطعات موتور پیش بیاید شما را از داشتن خودروی سالم محروم می‌کند. در نظر داشته باشید که تعمیر موتور خودرو معمولاً به دلیل عدم مراقبت به‌موقع از موتور است که یکی از گران‌ترین تعمیرات خودرو است.

 

تعمیر موتور ماشین چه مراحلی دارد؟​

برای تعمیر موتور خودرو می‌بایست مراحل مختلفی انجام شود. مهم‌ترین کاری که باید انجام شود، دیاگ زدن خودرو است. با این کار می‌توانید بفهمید که آیا خودرو نیاز به تعمیر دارد یا خیر؟ در صورتی که خودرو نیاز به تعمیر داشته باشد، می‌بایست مراحل زیر را طی نمائید:

ابتدا باید دریچه‌های گاز را به طور کامل بشویید و در آخر برای اطمینان از سلامت سنسور‌ها، تست بگیرید.
دومین کاری که باید انجام شود، تعویض شمع‌ها است. همانطور که می‌دانید شمع‌ها از مهم‌ترین اجزای هر خودرو محسوب می‌شوند. پس از تعویض شمع‌ها، بایستی در جایگذاری آن‌ها بسیار دقت نمایید تا در جای مناسب خود قرار گیرند. اگر شمع ها را عوض کردید و باز خودرو روشن نشد چه کنیم؟
مرحله بعد که باید حتما توسط مکانیک انجام شود، شستشوی کامل انژکتور و سپس بررسی آن می‌باشد. لازم به ذکر است که انژکتور در تعمیر و تنظیم خودرو نقش بسیار مهمی دارد، بنابراین بعد از شستشو، از صحت آن اطمینان حاصل نمائید.
در مرحله بعد می‌بایست درز منفولید هوا و دریچه گاز را چک کنید، چرا که اگر در بین این دو قسمت درزی وجود داشته باشد، آشغال‌ها وارد دستگاه شده و سبب ایجاد رسوب در آن می‌شود. در این مرحله مکانیک‌ها باید ریگولاتور سوخت خودرو را بررسی کنند تا از نحوه صحیح سوخت‌رسانی خودرو مطمئن شوند.
لازم به ذکر است که در هنگام انجام مراحل تعمیر موتور خودرو (Car Engine Repair) ، در زمانی که دیاگ‌زده می‌شود، عیوب خودرو شناسایی شده و به ما نشان داده می‌شود که باید آن‌ها را از بین ببریم.

اقدام بعدی که باید انجام شود، چک کردن سوپاپ‌ها و اطمینان از سالم بودن آن‌ها است. در صورتی که این آب‌بند‌ها دچار مشکل شده باشد، تنظیمات موتور ماشین نیز دچار مشکل می‌شود.

 

تعمیر تخصصی موتور چری

تعمیر موتور چری در تعمیرگاه تخصصی آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان موتور انجام می شود. در صورتی که موتور خودروی چری شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات موتور خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل موتور و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات خودروی شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر موتور چری دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود. جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس موتور خودرو های چری با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر موتور آریزو ۵

تعمیر موتور آریزو ۶

تعمیر موتور تیگو ۵

تعمیر موتور تیگو ۷

تعمیر موتور ام وی ام ایکس ۲۲

تعمیر موتور ام وی ام ایکس ۵۵

تعمیر موتور ام وی ام ایکس ۳۳

تعمیر موتور فونیکس اف اکس

 

 

تعمیر موتور چری در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور چری در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور چری در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور چری در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور چری در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور چری در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور چری در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور چری در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور چری در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور چری در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور چری در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور چری در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور چری در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور چری در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور چری در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور چری در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور چری در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

بازگشت بە لیست