تعمیر موتور

تعمیر موتور چانگان

تعمیر موتور چانگان

خودرو های چانگان در ایران از سال ۱۳۹۱ وارد بازار شده ‌اند و در حال حاضر در بازار خودرو ایران به فروش می‌رسند. این خودرو ها با قیمتی ارزان تر نسبت به برند های خودرویی معروف دیگر به فروش می ‌رسند و به همین دلیل مشتریان زیادی در بازار خودرو ایران دارند.خودرو های چانگان در دسته بندی خودرو های کوچک و سواری قرار می ‌گیرند و مدل‌ های مختلفی از آنها در بازار ایران موجود است. این خودرو ها با طراحی جذاب و قابل قبول، قابلیت‌ های مناسبی را در اختیار افراد قرار می دهند و برخی از مدل‌ های آنها با موتور های بنزینی و برخی دیگر با موتور های برقی عرضه می‌شوند.اما این خودرو ها همانند سایر خودرو ها، گاهی اوقات دچار مشکلاتی می شوند که باعث می شود عملکرد آن ها با اختلال مواجه شود. در این مواقع نیاز است که به یک تعمیرگاه مراجعه کرده و با کمک تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب، مشکل خودروی خود را برطرف کنید.

 

دلایل اصلی نیاز به تعمیر موتور چانگان

یاتاقان زدن

یاتاقان زدن در صورتی اتفاق می افتد که روغن کافی به سطح میل لنگ و یاتاقان نرسد و اصطکاک مابین این دو قطعه رخ دهد.

 

اختلاط آب و روغن

آب و روغن با وجود این که در کنار یکدیگر و به طور همزمان درون پیشرانه مشغول کار هستند، به هیچ عنوان نباید اجازه دهید این دو با یکدیگر اختلاط یابند در غیر این صورت مشکلاتی برای موتور خودرو به وجود می آید.

 

شکستن سوپاپ ها

اگر شکستن سوپاپ به دلیل تنظیم نبودن فاصله بین گاید سوپاپ و سیت آن باشد، تعویض سوپاپ مشکل را حل نخواهد کرد. سوپاپ جدید در صورتی کار خواهد کرد که فاصله بین آن به درستی تنظیم شده باشد، در غیر این صورت تنظیم نبودن آن باعث شکستگی سوپاپ خواهد شد.

 

روغن سوزی در محفظه احتراق

روغن سوزی در محفظه احتراق به دلیل خرابی لاستیک های ساق سوپاپ و یا خربی جداره سیلندر رخ می دهد.

 

شکستن سوپاپ و یا پیستون ها

اگر سوپاپ یا پیستون ها دچار ترک یا شکستگی شوند به تعمیر نیاز پیدا می کنند. از علائم خرابی این قطعات می توان به این موارد اشاره نمود که موتور خودرو در جا می زند و قادر به کار کردن نمی باشد، افزایش مصرف سوخت، خرابی دینامیک خودرو و…

 

تعمیر تخصصی موتور چانگان

تعمیر موتور چانگان در تعمیرگاه تخصصی آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان موتور انجام می شود. در صورتی که موتور خودروی چانگان شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات موتور خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل موتور و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات خودروی شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر موتور چانگان دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود. جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس موتور خودرو های چانگان با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر موتور CS55 پلاس

تعمیر موتور CS35 پلاس

تعمیر موتور ایدو

تعمیر موتور UNI-T

 تعمیر موتور چانگان CS35

تعمیر موتور UNI-K

 

تعمیر موتور چانگان در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور چانگان در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور چانگان در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور چانگان در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور چانگان در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور چانگان در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور چانگان در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور چانگان در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور چانگان در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور چانگان در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور چانگان در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور چانگان در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور چانگان در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور چانگان در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور چانگان در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور چانگان در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور چانگان در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

 

 

بازگشت بە لیست