تعمیر موتور

تعمیر موتور لیفان

تعمیر موتور لیفان

شرکت لیفان، با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب، به یکی از برندهای محبوب در بازار خودرو چین تبدیل شده است.با توجه به مدل‌های مختلف لیفان و امکانات جذاب آن‌ها، این برند، در بازار خودرو چین و جهانی محبوبیت زیادی دارد.برای تعمیر خودرو لیفان، بهتر است از تعمیرکاران متخصص و مجرب استفاده کنید.از اصلی ترین قطعات هر خودرویی، موتور آن خودرو می باشد. موتور نیز با استفاده از روغن موتور کار و فعالیت می کند.
اما تفاوتی که در آن نسبت به گیربکس وجود دارد این است که از هر روغنی نمی توان برای موتور خودرو استفاده کرد. باید از روغنی استفاده شود که متناسب با موتور باشد و با آن سازگاری داشته باشد.
توصیه می شود روغن موتور را طبق زمان بندی های تعیین شده توسط شرکت تولید کننده خودرو تعویض کنید. زیرا در صورت عوض نکردن آن، عملکرد موتور ضعیف می شود و مشکلات جدی را برای خودرو به وجود می آورد.

 

علائم خرابی موتور خودرو لیفان

مشکلاتی که در موتور خودرو لیفان رخ می دهد، خوشایند نیست. مخصوصا زمانی که متوجه می شوید موتور خودرو لیفان شما سوخته است. تعمیر موتور با توجه به نقش مهمی که در سلامت و کارایی خودرو دارد، امری کاملا تخصصی می باشد که باید توسط افراد متخصص و کاربلد انجام شود.

موتور خودرو لیفان بخش مهمی از قطعات این خودرو است. کمپانی لیفان محصولاتی مانند موتور سیکلت ، کامیون و موتور خودرو را علاوه بر تنها خودرو ی سواری یعنی لیفان ۵۲۰ تولید می کند، نام موتور استفاده شده در لیفان ۵۲۰ TRITEC می باشد. این موتور زمانی شناخته شد که در مدل بی ام دبلیو مینی کوپر BMW mini cooperمورد استفاده قرار گرفت.

این موتور در سه حجم ۱۳۴۲ سی سی، ۱۵۸۷و ۱۵۹۸سی سی بر روی لیفان قرار دارد و تعداد سیلندرهای موتور لیفان عموما ۴( ۱۶ سوپاپ) است. این موتور کم مصرف و با آلایندگی بسیار کم است، به گونه ای که موفق به دریافت استاندارد یورو ۳ شده است. همچنین کارایی عملکرد این موتور در مقایسه با موتور های ۱۶۰۰که تولید دوو و یا حتی هیوندای هستند؛ قابل مقایسه نیست.

شنیدن صداهایی همانند تق تق از کاپوت خودرو لیفان
گرم شدن بیش از حد موتور خودرو
خارج شدن حجم زیادی از دود از خودرو

با رعایت برخی نکات در نگهداری از خودرو، می توان سبب افزایش عمر خودرو شد. استفاده از روغن های قدیمی، بی توجهی به آسیب های کوچک وارده بر موتور و مواردی از این قبیل، سبب می شود تا موتور خودرو زودتر از موعد از بین برود و سبب ایجاد اختلال در عملکرد خودرو لیفان شود.

 

تعمیر تخصصی موتور لیفان

تعمیر موتور لیفان در تعمیرگاه تخصصی آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان موتور انجام می شود. در صورتی که موتور خودروی لیفان شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات موتور خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل موتور و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات خودروی شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر موتور لیفان دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود. جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس موتور خودرو های لیفان با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر موتور X70

تعمیر موتور X60

تعمیر موتور ۸۲۰

تعمیر موتور X50

 

تعمیر موتور لیفان در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور لیفان در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور لیفان در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور لیفان در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور لیفان در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور لیفان در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور لیفان در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور لیفان در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور لیفان در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور لیفان در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور لیفان در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور لیفان در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور لیفان در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور لیفان در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور لیفان در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور لیفان در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور لیفان در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

 

 

 

بازگشت بە لیست