تعمیر موتور

تعمیر موتور لکسوس

تعمیر موتور لکسوس

یکی از بهترین راه کارها برای جلوگیری از خرابی موتور لکسوس این است که راننده در صورت شنیدن صدای غیر عادی از موتور خودرو سریعا به تعمیرکار متخصص مراجعه کند. زیرا توجه به صداهای غیرعادی موتور باعث جلوگیری از خسارت های بیشتر به موتور می شود. جهت جلوگیری از مشکلات تعویض اویل پمپ در زمان مشخص و استفاده از فیلتر روغن روغن اصلی بسیار موثر می باشد و سبب افزایش طول عمر موتور لکسوس می شود.

 

تعمیر اساسی موتور خودرو چیست

تعمیرات اساسی موتور خودرو شامل تایم‌گیری و فیلرگیری ، تعویض سرسیلندر ، تعویض دسته موتور ، تعویض کاتالیزور و گلویی اگزوز ، تعویض اویل پمپ و واتر پمپ ، تعویض تسمه دینام و هرزگرد ، تعمیر و تعویض فلایویل ، تعمیر پمپ بنزین و تنظیم موتور است.

 

دلایل اصلی نیاز به تعمیر موتور لکسوس

یاتاقان زدن

یاتاقان زدن در صورتی اتفاق می افتد که روغن کافی به سطح میل لنگ و یاتاقان نرسد و اصطکاک مابین این دو قطعه رخ دهد.

 

اختلاط آب و روغن

آب و روغن با وجود این که در کنار یکدیگر و به طور همزمان درون پیشرانه مشغول کار هستند، به هیچ عنوان نباید اجازه دهید این دو با یکدیگر اختلاط یابند در غیر این صورت مشکلاتی برای موتور خودرو به وجود می آید.

 

شکستن سوپاپ ها

اگر شکستن سوپاپ به دلیل تنظیم نبودن فاصله بین گاید سوپاپ و سیت آن باشد، تعویض سوپاپ مشکل را حل نخواهد کرد. سوپاپ جدید در صورتی کار خواهد کرد که فاصله بین آن به درستی تنظیم شده باشد، در غیر این صورت تنظیم نبودن آن باعث شکستگی سوپاپ خواهد شد.

 

روغن سوزی در محفظه احتراق

روغن سوزی در محفظه احتراق به دلیل خرابی لاستیک های ساق سوپاپ و یا خربی جداره سیلندر رخ می دهد.

 

شکستن سوپاپ و یا پیستون ها

اگر سوپاپ یا پیستون ها دچار ترک یا شکستگی شوند به تعمیر نیاز پیدا می کنند. از علائم خرابی این قطعات می توان به این موارد اشاره نمود که موتور خودرو در جا می زند و قادر به کار کردن نمی باشد، افزایش مصرف سوخت، خرابی دینامیک خودرو و…

 

تعمیر تخصصی موتور لکسوس

تعمیر موتور لکسوس در تعمیرگاه تخصصی آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان موتور انجام می شود. در صورتی که موتور خودروی لکسوس شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات موتور خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل موتور و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات خودروی شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر موتور لکسوس دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود. جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس موتور خودرو های لکسوس با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر موتور LX570

تعمیر موتور RX350 فیس لیفت

تعمیر موتور اسپورتیج

تعمیر موتور LS460 لانگ

تعمیر موتور NX200 توربو

تعمیر موتور RX350

تعمیر موتور LS460 اتومن

تعمیر موتور ES350

تعمیر موتور CT200 هیبرید

تعمیر موتور ES250

 

تعمیر موتور لکسوس در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور لکسوس در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور لکسوس در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور لکسوس در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور لکسوس در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور لکسوس در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور لکسوس در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور لکسوس در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور لکسوس در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور لکسوس در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور لکسوس در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور لکسوس در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور لکسوس در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور لکسوس در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور لکسوس در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور لکسوس در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور لکسوس در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

 

بازگشت بە لیست