تعمیر موتور

تعمیر موتور رنو

تعمیر موتور رنو

موتور قلب تپنده هر خودرو محسوب می‌شود که درصورت خرابی، به‌طور کامل خودرو از کار می‌افتد و دیگر قادر به حرکت نیست. خودرو رنو یکی از خودروهای پرطرفدار و باکیفیتی است که در مدل‌ها و سدان‌های مختلف و متنوع توسط کمپانی رنو، در فرانسه تولید شده است. خودروهای تولیدشده در این کمپانی دارای طراحی منحصربه‌فرد و خاص در قسمت ناوبری، پیشرانه، سیستم کنترل الکترونیکی، سیستم ایمنی و… هستند. عدم رسیدگی یا سرویس دوره‌ای خودرو می‌تواند منجر به خرابی و مشکلات متعددی برای قسمت‌های مختلف خودرو ازجمله موتور آن داشته باشد. موتور خودرو رنو نیز با هرگونه بی‌توجهی ممکن است با خرابی‌هایی روبه‌رو گردد.

 

دلایل خرابی موتور رنو

گاها، انجام یا عدم انجام برخی اعمال سبب صدمه به موتور می‌شود که در این صورت هزینه بالایی باید صرف تعمیر یا تعویض آن گردد. با رسیدگی‌های منظم می‌توان از اغلب صدمات احتمالی به موتور پیشگیری کرد . در ادامه با مواردی با برخی دلایل خرابی موتور بیشتر آشنا می شویم .

 

گاز دادن بیش از حد در فصل سرما 

در فصل سرما برای گرم شدن خودرو پدال گاز را نفشارید. این کار به جای گرم کردن ماشین ، موتور را به طور غیر مطلوب گرم می کند. پس از استارت، مدتی زمان می برد تا روغن وارد سیستم شود و ماشین بدون روغن کار می‌ کند. پس گاز بی‌جا باعث خرابی موتور خودرو می‌شود.

 

استفاده از فشار بی رویه آب حین شستشو

کثیف بودن بیش از حد موتور از موارد موجب خرابی موتور است که نادیده گرفته می شود. موتور هر از گاهی به تمیز شدن نیاز دارد. اما حین شستن آن نباید از آب پرفشار (مثل شلنگ‌های کارواش) استفاده کنید ، زیرا به سیستم برق موتور آسیب می زند.

 

استارت نامناسب

قبل از چرخاندن کلید استارت، تجهیزات جانبی مثل ضبط، کولر یا برف ‌پاک ‌کن را خاموش کنید، در غیر این صورت موتور خودرو را دچار فرسودگی زود هنگام می‌کنید. با خاموش بودن این وسایل، فشار کمی هنگام استارت زدن به موتور وارد می‌شود.

 

دور موتور بالا

وقتی دور موتور بالا می رود ، موتور باید سوخت بیشتری را به سیلندر ها پمپ کند ، و موجب افزایش ضربات به اجزای موتور را دارد و موجب خرابی موتور می شود.

 

کم یا زیاد بودن روغن

وقتی روغن خودرو کم باشد یا زیاد باشد فشار بیشتری به موتور وارد شده و سبب خرابی آن می شود .

 

استفاده از خودرو به جای وانت

وقتی بار سنگینی را داخل خودرو می گذارید در وافع دارید از عمر موتور خود می کاهید زیرا خودرو های سواری به گونه ای طراحی نشده اند که تحمل بار سنگین را داشته باشند .

 

مایع خنک کننده کهنه

تعویض مایع خنک کننده باید در زمان مناسب انجام شود وگرنه موجب خرابی موتور خودرو می شود.

 

عدم تعویض روغن

سرویس های دوره ای به خصوص تعویض روغن موتور باید سر وقت انجام شود تا سبب آسیب به موتور خودرو نشود .

 

عدم تعویض به موقع دنده ها

تعویض نکردن به موقع دنده به خصوص در سرعت بالا و دور بالای موتور بسیار مخرب و آسیب زننده به موتور خودرو می باشد.

 

وجود ناخالص در باک بنزین

این دلیل شاید مخرب ترین دلیل خرابی موتور باشد و ممکن است موجب نابودی موتور خودرو شود.

 

تعمیر تخصصی موتور رنو

تعمیر موتور رنو در تعمیرگاه تخصصی آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان موتور انجام می شود. در صورتی که موتور خودروی رنو شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات موتور خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل موتور و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات خودروی شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر موتور رنو دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود. جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس موتور خودرو های رنو با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر موتور تندر ۹۰

تعمیر موتور ساندرو

تعمیر موتور مگان

تعمیر موتور تالیسمان

تعمیر موتور کولیوس

تعمیر موتور کپچر

تعمیر موتور داستر

 

تعمیر موتور رنو در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور رنو در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور رنو در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور رنو در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور رنو در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور رنو در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور رنو در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور رنو در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور رنو در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور رنو در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور رنو در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور رنو در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور رنو در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور رنو در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور رنو در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور رنو در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور رنو در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

 

 

 

بازگشت بە لیست