تعمیر موتور

تعمیر موتور بنز

تعمیر موتور بنز

موتور یکی از اجزای مهم خودرو بوده و نقش تولید نیرو برای حرکت را به عهده دارد. حجم موتور، سیلندر، قدرت آن، حداکثر سرعت، وزن و سرعت سوخت آن از جمله مشخصات فنی موتور است و همه این موارد در کنار هم تعیین کننده کیفیت و کارایی موتور می‌باشد.
شرکت بنز یکی از تولیدکنندگان اتومبیل‌های لوکس در سراسر جهان است. موتورهای مورد استفاده در بنز نشان از نوعی نمایش قدرت دارند و اغلب به شکل دستی توسط متخصصین مربوطه ساخته می‌شوند و همین مسئله کیفیت موتورهای این شرکت را تضمین می‌کند. در تولید موتورهای بنز تاکید بر استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر برای کاهش تولید دی‌اکسیدکربن و آلودگی محیطی است. از جمله مزایای این نوع موتورها می‌توان به دوام و مقاومت بالای آن، مصرف سوخت کم، نیاز پایین به سرویس‌دهی و قدرت زیاد در دور پایین اشاره کرد.

 

مشکلات موتور بنز

با وجود همه این مطالب خودروهای بنز و ب ام و نیز ممکن است دچار خرابی شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند. بخش‌های مکانیکی خودرو شامل موتور، سیستم تعلیق، انتقال قدرت، گیربکس و … است و در صورت خرابی نیاز به تعمیرات دقیق و یا تعویض با قطعه اصلی یا استوک خواهند داشت. مشکلات موتور بنز به دلایل مختلفی بروز پیدا می‌کند. از جمله این دلایل عبارتند از:

عدم دوران استاتر به دلیل: قطع شدن مدار الکتریکی و ضعیف شدن باتری

جرقه نزدن شمع به دلیل: معیوب بودن کویل و خطای سیستم جرقه الکتریکی

عیب داشتن سیستم جرقه سوخت به دلیل: عدم کافی بودن سوخت و مسدود بودن لوله سوخت

کاهش فشار کمپرس سیلندر به دلیل: ساییده شدن پیستون، ترک برداشتن سیلندر وشل شدگی مانی فولد ورودی و …..

وجود علائم مختلفی نیز نشان دهنده نیاز موتور ب ام و به تعمیر است، از جمله:

روشن شدن چراغ‌های هشدار دهنده

لرزش بدنه : لرزش بدنه معمولا با تعویض روغن موتور یا تسمه‌ها برطرف می‌شود.

استمشمام بوی سوختگی: شل شدن و یا پارگی تمسه‌های موتور و یا تماس لوله‌های پلاستیکی که برای حمل مایعات موتور استفاده می‌شود با قسمتی از خود موتور نیاز به تعمیر را ضروری خواهند کرد.

خروج دود غیر عادی: دودهای سفید و یا آبی نشان از خرابی موتور دارند.

توان پایین در وقت گاز دادن: در صورتی که سیستم سوخت‌رسانی موتور مشکل پیدا کرده باشد ماشین با گاز دادن به سرعتی که لازم است نمی‌رسد و …

 

تعمیر تخصصی موتور بنز

تعمیر موتور بنز در تعمیرگاه تخصصی آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان موتور انجام می شود. در صورتی که موتور خودروی بنز شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات موتور خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل موتور و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات خودروی شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر موتور بنز دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود. جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس موتور خودرو های بنز با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر موتور S500

تعمیر موتور E250

تعمیر موتور E200

تعمیر موتور GLK

تعمیر موتور C200

تعمیر موتور SL500

تعمیر موتور E350

 

 

تعمیر موتور بنز در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور بنز در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور بنز در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور بنز در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور بنز در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور بنز در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور بنز در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور بنز در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور بنز در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور بنز در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور بنز در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور بنز در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور بنز در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور بنز در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور بنز در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور بنز در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور بنز در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

 

بازگشت بە لیست