تعمیر موتور

تعمیر موتور برلیانس

تعمیر موتور برلیانس

از اصلی ترین قطعات هر خودرویی موتور می باشد. در موتور همانند گیربکس عاملی که باعث فعالیت و عملکرد آن می شود، روغن موتور می باشد.از این جهت توصیه می شود که روغن موتور را پس از گذشت مدتی و البته طبق زمان بندی های تعیین شده تعویض کنید.توجه داشته باشید که جهت تعویض روغن موتور باید از روغنی استفاده کنید که با موتور خودروی شما متناسب و سازگار باشد.موتور از قطعات حساس خودرو می شود و در صورت خرابی توصیه می شود حتما به تعمیرگاه مراجعه کنید زیرا عیب یابی و تعمیر آن به دانش و تخصص نیاز دارد.

 

علائم خرابی موتور برلیانس

کاملاً مشخص است که موتور برلیانس یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش خودروها محسوب می‌شود و این موتورها که مانند یک قلب تپنده در خودروها هستند، اگر دچار خرابی شوند کلیه اجزای خودرو دچار عیب می‌شود.از طرفی این موتورها درست مانند یک قلب حساس‌اند، چرا که اجزای آن‌ها بسیار پیچیده است و اگر به درستی از آن‌ها مراقبت نشود مشکلات زیادی برای خودرو به وجود می‌آورد.به عنوان مثال از جمله مشکلاتی که ممکن است به وجود آید مشکلاتی همچون روغن سوزی خودرو، سوختن واشر سرسیلندر، از کار افتادگی دینام، خام سوزی و غیره می‌باشد.در این بین اگر می‌خواهید از این مشکلات ناخوشایند جلوگیری نمایید تنها کافی است علائم خرابی موتور را تشخیص دهید.اگر علائم خرابی آن را نمی‌دانید نگران نباشید، چرا که ما این علائم را به صورت تیتروار برای شما عزیزان در این مطلب قرار داده‌ایم که می‌توانید از این اطلاعات استفاده کنید.

از جمله علائم خرابی موتور برلیانس عبارت است از:

اولین علل تشخیص خرابی موتور روشن بودن چراغ‌های هشدار دهنده خودرو است و ممکن است نشان دهنده کاهش توان موتور خودرو باشد.

دومین نشانه لرزش‌های عجیب خودرو در هنگام رانندگی است.معمولاً کلیه خودروها اگر از موتور سالمی برخوردار باشند در هنگام رانندگی هیچ گونه لرزشی ندارند و نرم آرام کار می‌کنند، اما اگر لرزشی حس کردید احتمالا مشکل از موتور خودرو است.

سومین نشانه تولید سر و صدای زیاد از موتور خودرو است و باید بدانید که یک مشکل کاملاً جدی به شمار می‌رود.

چهارمین نشانه نداشتن هیچ گونه کشش خودرو در هنگام گذر در سر بالایی‌ها است که به اصطلاحی خودرو در هنگام بالا رفتن از سرا شیبی‌ها به شدت زور می‌زند.

پنجمین علائم خرابی خودرو مربوط به بوی بد و یا سوختگی از خودرو است که حتماً باید به این مورد رسیدگی کرد.

 

تعمیر تخصصی موتور برلیانس

تعمیر موتور برلیانس در تعمیرگاه تخصصی آرمان توسط بهترین تعمیرکاران و متخصصان موتور انجام می شود. در صورتی که موتور خودروی برلیانس شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکلات موتور خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل موتور و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات خودروی شما آغاز می شود.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر موتور برلیانس دارای گارانتی است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده می شود. جهت تعیین وقت تعمیرات و سرویس موتور خودرو های برلیانس با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر موتور H330

تعمیر موتور H220

تعمیر موتور H230

تعمیر موتور H320

تعمیر موتور C3 کراس

تعمیر موتور V5

 

 

تعمیر موتور برلیانس در استان گلستان

تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور برلیانس در گرگان

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور برلیانس در گرگان هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور برلیانس در گنبد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور برلیانس در گنبد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور برلیانس در آق قلا

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور برلیانس در آق قلا هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور برلیانس در بندرترکمن

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور برلیانس در بندرترکمن هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور برلیانس در علی آباد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور برلیانس در علی آباد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور برلیانس در کلاله

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور برلیانس در کلاله هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور برلیانس در شاهرود

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور برلیانس در شاهرود هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

تعمیر موتور برلیانس در بجنورد

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی موتور برلیانس در بجنورد هستید با ما تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی موتور آرمان ولی زاده در شهر گنبد در حال فعالیت می باشد و هم استانی های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر موتور خودروی خود مراجعه نمایند.

 

 

 

 

بازگشت بە لیست